Endura Hummvee – trailová prilba za výbornú cenu a v štyroch farebných prevedeniach

Škótská značka Endura je vo svete známa hlavne ako výrobca kvalitného a pritom cenovo dostupného oblečenia. Už trochu menej známe je to, že vyrába aj rôzne príslušenstvo.

Kolekcia prilieb obsahuje mnohé zaujímavé modely, ale dnes sa pozrieme bližšie na Endura Hummvee, ktorá je veľmi zaujímavá hlavne svojím výborným pomerom ceny a „výkonu“. Najmä z toho dôvodu, že pri svojej cene 49,99 € vie toho ponúknuť naozaj dosť, vrátane atraktívneho designu.

Už z celkového tvaru a dlhšej temennej časti je patrné, že prilba nájde hlavné uplatnenie najmä pri MTB a na niektorom z náročnejších trailov. Každopádne, aj v tomto prípade poteší odnímateľný „kšilt“ pre tých, ktorým pri jazde trochu prekáža. Hlavná je v prvom rade bezpečnosť a prilba spĺňa tie najprísnejšie kritéria poľa noriem EN1078:2012 + A1:2012. O pohodlné usadenie na hlave sa v prvom rade stará systém s polohovateľným kolieskom, ľahko ovládateľný aj jednou rukou za jazdy. Každopádne, aj ten pracuje samozrejme len v určitom rozsahu a prilby sú preto dostupné v 3 veľkostiach. Pri výbere je dobré vždy myslieť aj na to, že pod prilbu použijeme v zime šatku alebo hrubšiu čiapku.

Veľkosť a obvod hlavy:

• S/M = 51 - 56 cm
  • M/L = 55 - 59 cm
  • L/XL = 58 - 63 cm

V dnešnej dobe už sú štandardom antibakteriálne výstelky a ani pri modeli Hummvee nechýbajú.

Čo už sa ale pomaly vytráca pri niektorých iných modeloch, je ochrana proti hmyzu – tú model Hummvee obsahuje v podobe nenápadnej sieťky z vnútornej strany. Pre doladenie kompletného outfitu Endura ponúka prilbu v 4 farebných prevedeniach. Konkrétne v poriadne viditeľnej (hi-viz) zelenej, oranžovej, bielej a čiernej farbe.

Endura záruka – výmena pri poškodení

Endura navyše u svojich prilieb ponúka aj jednu nadštandardnú službu. Ak sa vám nebodaj pritrafí nehoda, pri ktorej dôjde k vážnemu poškodeniu prilby, je možné získať 50 % zľavu na nákup druhej. V prípade, že sa daný model už nevyrába, tak platí zľava na najbližší podobný model v ponuke. Takže v prípade nehody stačí zaslať prilbu najbližšiemu oficiálnemu dovozcovi, ktorého nájdete na domovských stránkach: http://www.endurasport.com/dealers/.

Viac informácii o kompletnej ponuke prilieb, alebo o ostatných produktoch, nájdete na domovských stránkach: http://www.endurasport.com/.

Video: Naše najobľúbenejšie oblečenie 2023 - MTB, cesta, gravel a enduro

Aké kúsky oblečenia a výbavy nám zostali v pamäti po sezóne 2023?
Video: Naše najobľúbenejšie komponenty 2023 - MTB, cesta, gravel a enduro

Mazanie, kolesá, pedále, plášte, sedlo, radenie… Nielen o týchto komponentoch bude reč, Tomáš, Cepo a Imro si vybrali svoje obľúbené kúsky, ktoré ich zaujali v sezóne 2023.
Ako si vybrať prilbu – základné rozdelenie a tipy

Prilba je pri cyklistike snáď základným bezpečnostným prvkom. Aby ale plnila svoju funkciu spoľahlivo, treba vybrať ten správny model.