Košický ebajk s testovacími jazdami - príďte vyskúšať

Elektrobicykle sa dajú teraz pozrieť a vyskúšať v košickej predajni ebajk® - Svet elektrobicyklov v Obchodnom centre Cassovar, navyše tento týždeň so špeciálnou možnosťou otestovať v okolí zdarma.

Nie každý mal možnosť vyskúšať si elektrobicykel, hoci o tom už možno počul. Využite preto možnosť vytvorenú pre bikerov na východnom Slovensku - skúsiť si jazdu na ebajku vonku v exteriéri. Iba vy rozhodnete, ako veľmi vám malý elektrický motor s baterkou bude pomáhať, možno nemusí vôbec alebo môže veľmi.

Prvá skúsenosť

Ako už viac môže predajca ebajkov v Cassovare na Žriedlovej 7 vyjsť cyklistom v ústrety ako postaviť svoje stany priamo pred obchodným centrom, aby si okoloidúci už len sadli na pripravený ebajke a zažili euforický pocit z jazdy. Práve takto popisujú totiž svoj prvý zážitok s ebajkom ľudia, ktorí na elektrobicykli ešte nesedeli.

Intenzitu dopomoci pohonu si volíte vy

Ebajkovanie je úplne obyčajné bicyklovanie, akurát nevypľujete dušu už po prvom kilometri pri stúpaní. Navyše, všetky tie krásne cyklistické cestičky s výhľadmi sú až v kopcoch, a tak si zážitok musíte väčšinou riadne vyšliapať. S ebajkom to všetko zvládnete s úsmevom na tvári. Stále ste síce nútení pedálovať a „makať“, ale intenzitu si volíte sami v štyroch režimoch pomoci.

Novinky 2017, ale aj modely 2016

V týchto dňoch dostali do nového špecializovaného obchodno-servisného centra zameraného na elektrobicykle nové ebajky a ponúkajú tak všetkým zvedavcom a nadšencom športu vyskúšať si ich priamo pred Cassovarom a v okolí. Príďte si to vyskúšať aj s odborným sprievodným vysvetlením, ako elektrobicykel funguje, aké benefity ponúka a prečo oslovuje čoraz väčšiu komunitu ľudí.

Značky ebajkov

Vznik košického centra je reakciou na dopyt východného Slovenska po moderných elektrobicykloch s najnovšími technológiami renomovaných výrobcov ako Haibike, Ghost, Winora, Sinus, či rastúci český Apache. Doterajšia ponuka podobných strojov na východe našej republiky bola výrazne obmedzená a rozhodne chýbalo aj kvalitné technické a servisné zázemie, ktoré si táto časť Slovenska rozhodne zaslúži.

Budovanie košickej ebajk komunity

Dá sa očakávať, že keď si košické ebajk centrum zastabilizuje svojou základňou spokojných zákazníkov a nadšencov, začne spolu s občianskym združením e-dna - elektromobilita v krvi, aj na budovaní siete nabíjacích staníc v okolí. Je totiž potrebné, aby mala komunita ebajkerov zabezpečené služby, ktoré si zaslúžia. V oblasti Malých Karpát a Podunajskej nížine má ebajk connect veľkú pozitívnu odozvu, dokonca sieť ocenil i webový portál startitup.sk, známy podporou výnimočných projektov. Vznikom košickej pobočky deklaruje ebajk®– Svet elektrobicyklov túžbu priblížiť sa cyklistom čo najbližšie a je hrdý, že obe jeho pobočky obopínajú Slovensko z východu a západu.

Viac informácií na ebajk.sk a nájdete nás aj na Facebook-u.
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.