Články v kategórii 'Slovensko' (253 článkov)

Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

17.10.2018 2 157 1

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Reportáž: MTB Kráľ Šariša 2018 – pán troch hradov

11.10.2018 2 330 2

Ako už tradične, v prvú októbrovú sobotu sa na Šariši konal 4. ročník netradičných pretekov MTB Kráľ Šariša 2018.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

05.10.2018 1 892 2

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.
Rozhovor: Martin Siska alebo ako to u nás chodí s bikeparkami...

30.09.2018 6 703 5

Maťo je predsedom OZ - Združenia pre rozvoj horskej cyklistiky v regióne Spišská Belá, aktívny trasovač, značkár, trailbuider, biker a v neposlednom rade pozitívny a usmiaty chalan, ktorého niečo, či niekto len tak od jeho plánov neodradí.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

27.09.2018 2 388 28

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Reportáž: Horal Richvald – cyklistika pre každého

24.09.2018 2 032

Rýchlo sa rozrastajúca komunita bikerov na východnom Slovensku sa opäť hlásila o pozornosť 16. septembra. Rýchla trať, výborná organizácia a rodinná atmosféra v obci Richvald bola zárukou príjemne stráveného dňa.
Reportáž: Nitriansky Cyklomaratón 2018 - ako som to chcel natrieť Makačom, alebo aj príliš ostrý test nového bicykla

23.09.2018 4 551 22

Začínam si uvedomovať, že po absolvovaní Krušnotonu som stratil motiváciu jazdiť, ale čo je horšie, moja kondícia začala vzhľadom na ničnerobenie rapídne klesať.
Video: Okolo Slovenska 2018 - krátky zostrih z vydareného podujatia

20.09.2018 1 264

Nedávno skončené domáce podujatie zanechalo výborný dojem aj u top tímov a jazdcov. Pozrite si videoklip, ktorý zachytáva atmosféru a kvaitné športové výkony.
Pozvánka: Si z IT brandže a máš chuť si poriadne zašprintovať zoči voči súperom?

18.09.2018 2 247 4

Koncom septembra je pripravené zaujímavé podujatie s originálnym konceptom, kde môžete preveriť svoje šprintérske schopnosti ale hlavne sa dobre zabaviť.
Okolo Slovenska 2018 – Alaphilippe potvrdil formu, Haring víťazom bodovačky

17.09.2018 1 819

Favorizovaný Francúz Julian Alaphilippe z tímu Quick-Step Floors sa stal celkovým víťazom 62. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska (kat. UCI 2.1).
Bratislavské bicykle – nový bikesharing

17.09.2018 2 565 26

Cestujte po Bratislave bez starostí a bez trčania v zápche - to je heslo nového projektu bratislavského bikesharingu.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky a Detská tour Petra Sagana

17.09.2018 2 599

Členovia Športového klubu Topoľčianky pripravili na sobotu 22.9.2018 záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana a na nedeľu 23.9.2018 tretí ročník MTB pretekov pod novým názvom Región Nitra Cyklomaratón.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

14.09.2018 1 788 9

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
Reportáž: MTB ŠKODA Slovenský raj 2018 - záver sezóny v národnom parku

12.09.2018 2 791 13

Rýchla trať v Slovenskom raji je ako stvorená na poriadnu naháňačku a inak tomu nebolo ani tento rok. Navyše prilákala aj bikerov, ktorým nejde len o zbieranie bodov v sérii.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

11.09.2018 917

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Okolo Slovenska s kvalitou z World Tour na čele s Alaphilippom, či Terpstrom

10.09.2018 2 150 6

Už len pár dní zostáva do štartu najprestížnejšieho domáceho cyklistického podujatia, 62. ročníka pretekov Okolo Slovenska. V termíne 12.-16. septembra sa na slovenských cestách predstavia aj tímy World Tour na čele s mnohými hviezdami.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – majstrák ako má byť

05.09.2018 4 963 28

Aj keď nemáte ambície bojovať o majstrovský dres, takto pekne namixovaná trať je zárukou naozaj dobrej zábavy. A ešte keď sa ku tomu pridajú aj Murphyho zákony...
Reportáž: Okolo Martinských holí, alebo aj maratón môže byť pohodička

03.09.2018 4 613 7

Pekné pojazdenie, príjemná atmosféra, krásne výhľady, beerstopy, skrátka celodenná pohodička na bicykli, to je nesúťažný cykloturistický maratón Okolo Martinských holí, ktorý tento rok oslávil už okrúhle 20. narodeniny.
Pozvánka: Teatro Okolo Malohontu – najkrajšie preteky sú na jeseň

28.08.2018 2 001

V nedeľu 16. septembra nás čaká už piaty ročník cestných pretekov Teatro Okolo Malohontu, ktorý bude opäť v niečom nový oproti predchádzajúcim ročníkom.
Cykloturistické novinky - na čo sa ešte môžeme tešiť v cykloturistike

27.08.2018 2 332

Cyklistický svet je plný akcie, zábavy, pohody, ale aj práce ako je napr. značenie cyklistických trás. Bez tejto činnosti dobrovoľníkov by bolo veľa cyklistov stratených a prišli by o nejeden krásny zážitok zo svojho sedla.
Pozvánka: Vrchárska koruna Trenčianska - staň sa držiteľom koruny

27.08.2018 1 472 1

Si nadšenec cyklistiky, behu, či turistiky a rád objavuješ nové miesta? Ak navyše obľubuješ stúpania, kopce a krásne výhľady, tak presne pre teba je určená akcia Vrchárska koruna Trenčianska.
Starajte sa o svoje zdravie, veď je to také jednoduché

23.08.2018 2 484

V dnešnej uponáhľanej dobe je stále väčšia potreba chrániť náš organizmus pred negatívnymi vplyvmi, ktoré žiaľ „číhajú“ z každej strany.
Reportáž: Cyklomaratón Horné Srnie - najlepšie značenie za dlhú dobu

16.08.2018 3 816 3

Toto podujatie nie je možno najznámejšie a nepatrí medzi najväčšie, avšak o to viac ma prekvapila organizácia a kvalitné prevedenie.
Pozvánka: Pružinský KEC maratón – finále Považsko - Strážovského Pohára

15.08.2018 3 110

Prvá septembrová sobota nie je len štátnym sviatkom, ale aj sviatkom všetkých cyklistov, ktorí obľubujú kvalitné cyklomaratóny s rodinným zázemím.