Dizajnéri Canyon získali ocenenie „Red Dot Design Team of the Year 2017“

Dizajnéri Canyon získali ocenenie „Red Dot Design Team of the Year 2017“

115 komentárov

Imroman 29.06.2017   Canyon Ocenenie Horska Cyklistika Cestna Cyklistika Dizajn

Nie je vôbec štandardom, aby sa podobné ocenenie dostalo do rúk tímu, ktorý pôsobí v oblasti cyklistky.

 

Značku Canyon zrejme netreba bližšie predstavovať a za ten čas pôsobenia na trhu sa stala medzi ľuďmi veľmi obľúbenou. Ale nie len z pohľadu cenovej politiky, ale tiež vďaka ponúkanej kvalite a modernému prístupu k dizajnu. A práve za ten si odniesol ich tím ocenenie - „Design Team of the Year 2017“. Pre lepšiu názornú ukážku, do akej spoločnosti sa vďaka tomu dostali, uvedieme zopár predchádzajúcich držiteľov tohto ocenenia: Mercedes-Benz, Audi, Sony, Phillips, Pininfarina a samozrejme Apple. Je to prvýkrát od roku 1988, kedy bola táto cena prvý raz udelená, aby ju získal niekto pôsobiaci v „cyklistickom priemysle“.

„Získať ocenenie Red Dot Design Team of the Year 2017 je pre nás obrovská česť a utvrdenie v našej dlhodobej práci“, dodal Peter Kettenring a Lars Wagner – vedúci dizajnu Canyon. Vzhľadom na zaradenie do zostavy „hviezd“ na poste dizajnu je to naozaj dostatočný dôkaz...

Nie je to prvýkrát, čo Canyon ocenenie Red Dot získal – v iných kategóriách sa pravidelne objavuje na najvyšších miestach:



Ak vás zaujíma viac napr. o cestnej kolekcii Canyon 2017, môžete si ju pozrieť v našom prehľade v článku Canyon 2017 – cestná kolekcia, v ktorej si vyberie úplne každý alebo konkrétne sme priamo predstavili vo videu model Canyon Ultimate SF SL 9.0 Disc. V rámci MTB kolekcie nechýba podrobný test TOP pretekárskeho hardtailu Canyon Exceed CF SLX 9.9 SL. Kompletnú ponuku a všetky podrobné informácie nájdete priamo na stránke canyon.com/sk.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty ~ Reťaze ~ Spojky a nity)

Komentáre

blackman 29.06.2017 (15:49)

1


Cenu im mali dat za design modelu Strive 2015, kde nejaky chytrak navrhol predny smyk z dolnym tahom cez kyvku ktora meni zdvih, cize napnutie lanka presmyku Kamos s tym mal celkom slusnu pakaren a to hral Canyon este aj mrtveho chrobaka. Shit-shifter ani nejdem spominat. Ale inak maju bajky pekne

 
jammin blackman 29.06.2017 (15:58)

2


dizajn a funkcnost nejdu vzdy ruka v ruke ze ano

 
stefanluptak jammin 29.06.2017 (16:30)

2


Ale mali by. Dizajn práveže nie je o vzhľade, ale o tej použiteľnosti. To si niektorí často mýlia...

 
Palo TT blackman 29.06.2017 (21:07)

-1


Neverim, daj foto. Podla foto sa zda byt aj presmyk na kyvke.
https://magazine.bikesoup.com/review-canyon-strive-al-6-0-160mm/

 
blackman Palo TT 29.06.2017 (21:17)

0


Foto nemám, keďže sa to podarilo kamosovi úspešne vyreklamovat a vratil im celý bajk. Jazdil som na tom a toto to robilo, ako si zapruzil, tak ti radilo malu/veľkú pílu. V modeli 2016 uz viedli lanko na presmyk po spodnej ramovej trubke a sidewing. Kľudne never.

 
Palo TT blackman 30.06.2017 (07:46)

0


Robit to co uvadzas to mohlo, ale pricina nebola ta, co uvadzas. Smykac ma montaz na zadnu kyvku, takze vzdialenost smykac - ukoncenie bowdenu v zadnej kyvke je fixna.
https://www.kineticbikebearings.com/frame-pivot-bearing-kit-canyon-strive-cf-2015-2016.html#

 
blackman Palo TT 30.06.2017 (08:03)

0


Pali skús porozmýšľať co ti asi robi smykac voči prevodnikom keď je uchytený na kyvke a ta ide do zdvihu. Za druhé ani lanko by nebolo fixné keďže je prevedené spodom pod stredovým a v zdvihu ho vlastne naťahuje. Fakt sa nechcem vadiť lebo si nepamätám presne ako bol uchytený smykac, ci na objimke alebo ISCG alebo inak. Fakt ale je ze 2015ka toto vážne robila, 2016 to ma fixnute. Vôbec nechcem spochybňovať Canyon design, ale toto dovrzali riadne. Inak chalanovi vrátili po 3/4 roku plnú sumu.

 
Palo TT blackman 30.06.2017 (08:55)

0


Ja zase nespochybnujem to, ze s tym boli problemy. Presmyk zvrchu na kyvke s capom nad stredom asi bude mat svoje muchy.
Ale tomu, ze niekto totalne doje..l seriovy model tym, ze da na takyto ram smykac cez ISCG, prepadne lanko pod stredom nie je v bowdene, bez fotky neuverim

 
katko blackman 30.06.2017 (14:11)

0


ale však to je normálna vec, že prešmyk je na zadnej stavbe a lanko ide spodom...dokonca tu na tom strive vidno, že vychádza z mostíka zadnej stavby...takto som to mal pôvodne na scalpeli so starším prešmykom a nič také nerobilo (teraz mám sideswing)...stačí mať dostatočne dlhý bowden s ohybom pod stredovou miskou a nič nemôže prepružovať...ale ak má canyon vedenie bowdenov vnútri rámu a vývod je tesne pred miskou, tak pochopím, že to robilo šarapatu, keďže tam by to bolo asi dosť zalomené...

 
iron.hide blackman 30.06.2017 (08:53)

0


mozno neratali s tym, ze opravdu si tam niekto da viac ako jeden prevodnik

 
EGLIL 29.06.2017 (17:33)

0


Všetko je to marketingový ťah, aby to išlo na dračku. Shapeshifter som dávno nahradil dh prestavcom. Ale baik preperadni je to guľa...

 
blackman EGLIL 29.06.2017 (18:13)

1


Ako si nahradil Shapeshifter dh predstavcom, ked shapeshifter mas pod gulami a predstavec pred ocami? Nevytiekol ti tiez olej z toho Shapeshiftera, bolo s tymi prvymi varkami hodne problemov.

 
EGLIL blackman 29.06.2017 (19:39)

0


Presne ako piśeš, pod guĺami pred oćami, maś pravdu dobre som sa zasmial. Tak oprava modefixxer dh.
Shapeshifter, ano druhy po reklamaci model 2015 ale potom ho vylepšili. Ale skor ma štvalo źe je to taky hybrid. Tak preto modefixxser dh.

 
Mr_Black EGLIL 02.07.2017 (00:54)

0


Za mňa je ten Shapeshifter uplne super vecička. Max. spokojnosť

 
EGLIL Mr_Black 02.07.2017 (18:38)

0


Ano suhlasim s tebou, ale ja som chcel čistokrvne enduro. Hlavne nić naviše, źiadne paćky a tď.. a tie kolesa slabota, vśak vieś, tieź si predaval...

 
Pridaj komentár