kimlo napísal:
zeby fakt hlavne kvoli tomu Specializedu?


Tak Spesl asi len tak nebude chciet, aby jeho najvačší marketingový ťahák ušiel k Treku
12.04.2016 - 14:25:23
01
ved mne to je jasne :) ... spesl ma momentalne dost majstrov a majsteriek sveta.. ci na ceste alebo v MTB.
12.04.2016 - 14:30:48
00
ktovie ako by Treku vyletel predaj ak by Sagan zacal jazdit na ich biku... mozno by sa vratili do cisiel za cias L. Armstronga :) (joke)
12.04.2016 - 14:44:53
00
Pockaaat. To akoze ludia kupuju biky podla toho, kto na nich z profikov jazdi? :D Ci to je len sen marketingovych specialistov? :P
12.04.2016 - 15:42:25
00
nech sa vam to zda ako kolvek smiesne je to tak.
12.04.2016 - 15:46:05
05
No minimálne je to tak v segmente "MAMIL" :D
12.04.2016 - 15:49:17
02
randy napísal:
Pockaaat. To akoze ludia kupuju biky podla toho, kto na nich z profikov jazdi? :D Ci to je len sen marketingovych specialistov? :P


Také jednoduché to nie je. Časť ľudí naozaj vyberá značku podľa nejakého vzoru, ale marketing firmy ešte viac zaujíma pozitívna publicita. Napr. keď Senna vyhral MS F1 na Honde, nikto si nemohol kúpiť také auto, ale firma využila na propagáciu prostý fakt, že sa o nej viac hovorilo.

Aj keď náradie športovcov sú vždy nejaké pretekárske špeciály, pozitívne pôsobí na bežnú verejnosť predstava, že tá firma je technologicky vpredu. V skutočnosti to nemusí byť ani pravda, ale na konzumenta to tak pôsobí.

V cyklistike idú pretekári často do zdanlivo nezmyselných únikov, lebo aj keď je víťazstvo nepravdepodobné, jazdci sú na očiach TV kamier a to dostáva ich sponzorov do popredia. No a víťazi sú zaujímaví práve v tom, že sa na ich úspechu zvezú sponzori, ich popularita sa dá využiť v reklame, atď.
12.04.2016 - 17:23:41
03
Jasne, ze ludia si zapamataju znacku. Ale ma skutocne sypanie penazi do takej reklamy zmysel? Napr vo futbale sponzori platia strasne palky (a potom hraci su tak kralovsky ohodnoteni...), ale skutocne by bez tej reklamy tie firmy nemohli zit? Tie prachy sa nikdy nevratia.... :D
12.04.2016 - 19:57:03
00
niekde na nete bolo cislo, kolko milionov USD zarobil TREK vdaka Armstrongovi... za to, ze jazdil na ich bicykloch...
Randy, ver, ze sa ta t tym firmam oplati a je to pre nich najlepsia mozna investicia co sa tyka marketingu.. ziaden bilboard alebo dvojstranka v casopise ti neprinesie tolko pozornosti, ako ked na biku tvojej znacky niekto vyhra etapak, jednorazovku, majstraky alebo olympiadu... neviem comu na tom nerozumies :)
12.04.2016 - 20:09:52
03
2016 Paris-Roubaix thumb_up0thumb_down
12.04.2016 - 20:13:55
05
randy napísal:
Jasne, ze ludia si zapamataju znacku. Ale ma skutocne sypanie penazi do takej reklamy zmysel? Napr vo futbale sponzori platia strasne palky (a potom hraci su tak kralovsky ohodnoteni...), ale skutocne by bez tej reklamy tie firmy nemohli zit? Tie prachy sa nikdy nevratia.... :D


Takéto veci sa nerobia formou "dúfame, že to funguje". Na overenie účinnosti sa nezisťuje len možný dosah na cieľové publikum, ale robia sa prieskumy, zisťuje sa vývoj známosti, akceptancia produktov, sleduje sa vplyv na predajnosť, atď. Vo firmách nie sú hlupáci, nedajú peniaze len pre "dobrý pocit", ale chcú návratnosť. V tejto lige sa už nezvyknú angažovať amatéri. Ako písal kimlo, dobre zvolený marketing cez športové hviezdy býva oproti iným metódam omnoho efektívnejší.
12.04.2016 - 20:22:58
03
tak ten Stannard je riadny golem:
konecne vyhral niekto PR kto nema ziadne cenne vitazstvo za celu taku dlhu karieru: prial som mu to z celeho srdca tomu MH : velky sympatak na tomu videu :y:
12.04.2016 - 21:34:57
00
Pali65 napísal:
Takéto veci sa nerobia formou "dúfame, že to funguje". Na overenie účinnosti sa nezisťuje len možný dosah na cieľové publikum, ale robia sa prieskumy, zisťuje sa vývoj známosti, akceptancia produktov, sleduje sa vplyv na predajnosť, atď. Vo firmách nie sú hlupáci, nedajú peniaze len pre "dobrý pocit", ale chcú návratnosť. V tejto lige sa už nezvyknú angažovať amatéri. Ako písal kimlo, dobre zvolený marketing cez športové hviezdy býva oproti iným metódam omnoho efektívnejší.


no ja si nemyslim, napr idem na futbal a tam reklama na mobilneho operatora. suvis? nula... mam si kupit mobil lebo dali gol alebo aka je pointa? alebo hokej a tam reklama na chladnicky na mantineloch... koho z tych co ide na hokej zaujimaju nejake chladnicky? vyhodene peniaze
12.04.2016 - 23:03:33
00
už len to že vieš, že existuje nejaký operator a že su nejake chladničky splnilo učel tej reklamy
12.04.2016 - 23:45:01
01
capulo napísal:
no ja si nemyslim, napr idem na futbal a tam reklama na mobilneho operatora. suvis? nula... mam si kupit mobil lebo dali gol alebo aka je pointa? alebo hokej a tam reklama na chladnicky na mantineloch... koho z tych co ide na hokej zaujimaju nejake chladnicky? vyhodene peniaze

Capo ten príspevok podľa mňa nebol myslený pre tento typ reklamy. Bolo to myslené skôr štýlom, že chcem mať také isté kopačky ako má Messi, chcem mať korčule tej istej značky ako Hossa, chcem mať takú istú hokejku ako Crosby. A na takýto marketing už veľa ľudí dá, aj keď mnohým to príde smiešne. Ako už spomínal kimlo tak Trek takto zvýšil svoj predaj vďaka Armstrongovi (bolo to spomenuté aj v dokumente Armstrong lie). (Ja osobne som napr. raz kúpil hokejku značky Reebok len kvôli Crosbymu :D .....teraz sa na tom smejem :) )
12.04.2016 - 23:58:51
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up