Zober si ho a uz neotravuj😉

Prílohy:

8E5750A8-DF52-4908-8AD5-DB2F9D56633F.jpeg
8E5750A8-DF52-4908-8AD5-DB2F9D56633F.jpeg 189.03 KiB thumb_up0thumb_down

23.04.2020 - 12:46:30
00
Lubik napísal:
Ja čakám ešte jeden decembrový ☹️

napis im - ze cakas 4 mesiace a tovar nikde ...
mne to pomohlo
23.04.2020 - 14:33:04
00
Písal som.
Nepomohlo.
Prkotina za pár centov.
Ani sa mi nechce s nimi doťahovať.
... ešte počkám 😁
23.04.2020 - 15:19:46
00
Tesak napísal:
Koľko to teraz trvá kým príde tovar? Skúsenosť mám 2-3 týždne ale teraz je to asi viac?

Mam taku skusenost, ze ak tovar ide zo skladov Europy, je to rychlesie. Cina 5-6 tyzdnov.
23.04.2020 - 18:42:28
00
Ja som bral teraz z aliexpresu zo skladov v Polsku a CZ dodacia lehota mala byť10-15 dní. Skutočnosť cca mesiac.
Lubik otvor spor až je už po lehote a do týždňa máš ečka na účte. Robil som to nedávno.
23.04.2020 - 19:18:31
00
Lubik napísal:
Písal som.
Nepomohlo.
Prkotina za pár centov.
Ani sa mi nechce s nimi doťahovať.
... ešte počkám 😁


otvor dispute a pomoze :)
23.04.2020 - 20:25:22
01
A hneď na začiatku pohroz negatívnym feedbackom, na to reagujú.
23.04.2020 - 20:32:17
00
... už som to riešil dávno.
Mali expedičné problémy ohľadom Koronavýru - to mi písali.
A ako som spomínal, je to pár centová prkotina.
Nemám chuť ani čas a náladu riešiť to.
Počkám a uvidím.
... alebo neuvidím 😋
23.04.2020 - 21:09:20
00
Koronavyr je nejaky novy druh sovy? :D Prepac Lubik, nedalo mi :D
23.04.2020 - 21:14:38
010
😄
Sorry.
"Chybička sevloudila"
23.04.2020 - 21:23:38
00
Ja si s predajcami nepíšem, lebo len odrbujú. Keď niečo nedôjde do doby "customer protection" otváram hneď "dispute". Zatiaľ som vždy dostal peniaze späť.
24.04.2020 - 10:29:18
06
laco len niekedy je to dost natahovacka, kedze ak nie si spokojny s tovarom, alebo nedajboze ti poslu iny model ako mne, tak ho mas vratit - suhlasil si s podminkami, ze postovne platis ty ako kupujuci :D
24.04.2020 - 12:11:34
00
Keď tovar nedôjde, dišputa je jednoduchá. Ak reklamuješ kvalitu a nechceš vracať poštou, lebo sa to neoplatí, tak sa treba pokúsiť o nejakú zľavu. Ja som tak dišputoval kvalitu noža z "damascénskej ocele", ktorý stál cca 30 €. Treba doložiť fotodokumentáciu, príp. video. Napísal som, že ten nôž má hodnotu max. hodnotu 5 €, a chcel som 25 € vrátiť. Predajca sa štorcoval, ale Aliexpress urobil "judge" v môj prospech a tie peniaze mi poslal. To len ako príklad. Netvrdím, že sa to vždy dá. Je dobré byť aj "member" vyššej úrovne (gold, platinum, diamond).
24.04.2020 - 13:04:39
01
laco napísal:
Je dobré byť aj "member" vyššej úrovne (gold, platinum, diamond).

som ani nevedel že niečo také existuje. Pozrel som do profilu, som v strede medzi patiunum a diamond :D (Poštárka mi dá asi dislike.)
24.04.2020 - 14:36:56
01
laco Tak ako diamond member s tym problem nemam a vzdy to vyriesili v moj prospech, len samozrejme to obcas trva :)
24.04.2020 - 18:19:23
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up