Cez týždeň fungovala normálne. Dnes som. sa ja ja snažil dovolať, objednával som nosič, ale nedovolal som sa.
09.05.2020 - 22:24:42
01
Tak za mňa dnes celkom sklamanie ... objednavka 30.4 (jasné chápal som že boli predĺžené termíny dodania) ... V objednavke boli veci do 5dni ... blíži sa predpokladaný termín čo vygeneroval systém 15.5 ... tak som v pondelok 11.5 písal či je termín aj reálny a nečaká sa na niečo... 12.5 odpoveď že termín je vraj reálny ale robia všetko aby bola vybavená aj skôr (čo ma celkom potešilo) ... Ale dnes sa status nezmenil len pribudli informacie prečo objednávky meškajú... A tam som sa dočítal že termín dodania je ťažko určiť ale ze zamestnaci vedia že či sa na niečo čaká... No ale pracovníčka na podpore to asi nevie alebo môj doraz len rýchlo odbila že všetko sa stíha... tak uz mi len čakať ostáva... dúfam že sa u vás veci a procesi dostanú čo najskôr do normálu.
13.05.2020 - 20:31:19
01
Ja som vcera dostal objednavku z 19.4.... a nevyplakavam. Vsetci sme postihnuty situaciou tak sa s tym zmier.
13.05.2020 - 20:39:14
00
Záleží na tom aký tovar objednávaš. V predchádzajúcej objednávke z 20.4. som mal 4x posunutý termín. Teraz som 9.5. objednal nosič s predpokladaným termínom dodania 19.5 a dnes bol odoslaný, takže milé prekvapenie.
13.05.2020 - 20:39:38
00
falko32 zajtra dovalíme ešte Kellys doštičky a odošleme.

Písal som aj do druhej témy ohľadom shopu- aktuálne ideme stále na hrane,tie brutálne meškania z apríla sme zminimalizovali takmer na nulu a ostali tam už len nejaké objednávky kde je problém s tovarom. Aktualne ešte stále niektorí dodávatelia meškajú ale je to podstatne lepšie. Meškania by aktuálne nemali byť dlhšie ako 1-2 pracovné dni oproti avizovanému dátumu doručenia.

Support - ten je aktuálne v zlej situácii, ideme podľa hierarchie komunikácia k objednávkam ako priorita, sekundárne sa riešia dopyty na tovar a technické otázky. Tam by sme potrebovali tak 2 dni aby neprišiel žiaden mail a vedeli by sme to vyčistiť. Pracujú na tom aktuálne 3 ľudia fulltime a ďalší dvaja venujú part time popri inej práci. Dnes si napríklad náš support vymenil so zákazníkmi 500 mailov/telefonátov, čo je teda dosť aj na koňa.

http://www.okolo-domase.sk

13.05.2020 - 20:59:35
03
Ja ozaj nechcem byt zly,ale teda ak to nedavate,mali by ste to cele mozno robit v mensom meritku.Volaky majster tiez neprijme objednavku na tri chalupy ze spravi plyn do tyzdna,ked vie ze stihne mozno jednu.
13.05.2020 - 21:06:38
11
Dvenohy napísal:
Ja som vcera dostal objednavku z 19.4.... a nevyplakavam. Vsetci sme postihnuty situaciou tak sa s tym zmier.


Ja chápem že aká je situácia .... nevyplakavam :) ... len išlo o to že ak sa na niečo čaká tak by som napísal že ak by to bolo možné rozdeliť objednávku nič viac
13.05.2020 - 21:20:12
00
Boo_boo napísal:
falko32 zajtra dovalíme ešte Kellys doštičky a odošleme.

Písal som aj do druhej témy ohľadom shopu- aktuálne ideme stále na hrane,tie brutálne meškania z apríla sme zminimalizovali takmer na nulu a ostali tam už len nejaké objednávky kde je problém s tovarom. Aktualne ešte stále niektorí dodávatelia meškajú ale je to podstatne lepšie. Meškania by aktuálne nemali byť dlhšie ako 1-2 pracovné dni oproti avizovanému dátumu doručenia.

Support - ten je aktuálne v zlej situácii, ideme podľa hierarchie komunikácia k objednávkam ako priorita, sekundárne sa riešia dopyty na tovar a technické otázky. Tam by sme potrebovali tak 2 dni aby neprišiel žiaden mail a vedeli by sme to vyčistiť. Pracujú na tom aktuálne 3 ľudia fulltime a ďalší dvaja venujú part time popri inej práci. Dnes si napríklad náš support vymenil so zákazníkmi 500 mailov/telefonátov, čo je teda dosť aj na koňa.



Ďakujem za odpoveď a presnejšie informovanie ;) a už ako som písal dúfam že sa s tohoto čím skôr dostanete a pôjde všetko ako to šlo predtým
13.05.2020 - 21:22:44
00
Kaper tak nebuď zlý. :-) Pristúpili sme k obmedzeniu objednávania tovaru mimo sklad v čase keď bol najväčší peak, posilnili sme team ako na supporte, tak v expedícii. Predĺžili sme dátumy doručenia aby sme objednávky dokázali vybaviť tak, ako avizujeme. Určite nie je naším cieľom pokaziť si meno.... Aj preto zopár nie zrovna populárnych opatrení. Nemyslím, že nejaké ďalšie obmedzenia by pomohli, predsa len, to meškanie od dodávateľa neovplyvníme, nevypneme mail a telefón aby sme zredukovali komunikáciu so zákazníkmi. Aktuálne ideme aj bez reklamy, všetko a všetci, ktorí k nám na web či do Hrádku prídu idú "organicky".

Komunikujeme takto otvorene hlavne preto, aby ste vy, naši skalní a aktívni užívatelia vedeli, že to, že mešká objednávka nie je preto, lebo na to kašleme ale makáme čo nám sily stačia. Ak by mi niekto vo februári povedal, že v apríli dáme medziročne +150%, tak si zaťukám na čelo a poviem, že to nie je možné. Stalo sa. Nikto to nečakal... chvala bohu riešime iné starosti ako väčšina firiem na Slovensku. Aj zahraničné shopy v cyklo biznise brutálne meškali, aj mnohé veľké lokálne eshopy meškajú a sám ako zákazník nakupujúci inde vnímam výrazné meškania (od zeleného pajáca meškala objednávka 10 dní, z iného veľkého eshopu nedodali tovar na nasledujúci deň aj keď som priplatil za expresné doručenie).

Nový sklad nám pomôže, noví členovia teamu sa zapracujú, baby z expedície sa vrátia z OČR, lehoty skrátime a budeme opäť v kvalite na akú sme zvyknutí. Toto nie je bežná situácia, preto komunikujeme čo nám sily stačia a veríme, že to pochopíte. Vnútorne ma veľmi teší, že aj napriek oprávneným negatívnym feedbackom sa stretávame v drvivej väčšine s pochopením.

http://www.okolo-domase.sk

13.05.2020 - 21:35:46
79
Kaper: vsetci nestihaju .. aj DHL len mailom :lol: .. bike24 ani neodpovedali (ale nakoniec poslali). Holt, zaskocilo to kdekoho. Ja teraz musim tiez cakat na odpoved, asi som mal najprv objednavat a potom sa pytat :lol:

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

13.05.2020 - 22:03:24
00
preto sa snazim nakupit a zoservisovat vsetko v zime - lebo vtedy je klud. na jar byva naval na cyklo aj bez korony.

bike je najlepsia droga - pretoze kazdy trip je uplne iny

14.05.2020 - 08:27:07
00
Len taka mala info pre tych, ktori budu teraz este pol roka rozpravat ako "vsetci nestihaju" a ze je "zla situacia". Skuste niekedy aj naozaj objednat inde :) Ja som tento a minuly vikend objednaval spolu z asi siedmych e-shopov. Z toho tri (jeden z toho mtbiker) boli vyslovene zamerane na cyklo-potreby a jeden na cyklo a aj ine sportove potreby. Vsetko tovar skladom. Hadajte, ktory eshop ako jediny neodoslal tovar hned na druhy pracovny den od objednania? ;) Teraz len som zvedavy, ci vobec odhadovane dodanie na stvrty pracovny den bude realne. Osobne mi to az tak nevadi, ale vadi mi, ked niekto zije v bubline a rozprava ako oneskorene dorucenia su nova norma, lebo nie su. Jednoducho maju v tomto eshope problemy, ktore napor dodavok iba umocnil, nie sposobil. A za taku cenu postovneho oproti konkurencii by to tak nemalo byt.
Takze ano, mozno este par eshopov meska (mimochodom tahat do toho alzu s ich komplet vlastnou logistikou je trosku dost mimo...), ale su to taktiez tie, kde jednoducho viac veci nefunguje alebo prestava fungovat uz dlhsie.
18.05.2020 - 20:50:27
10
ace_9 pride mi to ako velmi tendencny prispevok.
- nase lehoty su momentalne posunute, pisali sme o tom, avizujeme to pri objednavke, mas avizovany datum dorucenia 21.5.. Nie je to novy normal, je to mimoriadna situacia spojena s narastom objednavok, z ktoreho sa spamatavame. Ked sa nam podari kapacitne predbehnut dopyt, lehoty pojdu naspat a budeme dodavat veci skladom do 24 hodin ako je to u nas bezne.
- ake mame problemy, ktore napor dodavok umocnil, nie sposobil? Ak mas lepsie informacie o nasom shope ako ja, necham sa poucit.
- ake ma konkurencia postovne za porovnatelnych podmienok (kurier, objednavka cca 40 eur)?
- preco je alza neporovnatelna? Alza ma podla teba vlastnu end to end logistiku na vsetky objednavky?
18.05.2020 - 21:16:17
05
Skor by som moj prispevok nazval "protitendencnym", lebo tendencia je tu skor napisat, ze ved vsetko je vlastne ok a meskaju aj vsetky ostatne eshopy :)

Ja som dal na heureke aj po velmi natiahnutej predposlednej a pred-predposlednej objednavke odtialto velmi dobre a rozsiahle hodnotenie, takze naozaj len "nekydam". Ale vidim aj ako to je inde.

Nemusim mat nejake zakulisne informacie, aby som videl, ze inde tie meskania teraz nie su, takze jednoducho ak meskania su, tak to jednoducho znamena nejake problemy. Tym ale netvrdim, ze su nevyriesitelne alebo ze sa im da vyhnut. Len sa mi nepaci, ze sa to zvrhava vseobecnym stylom "whatever, vsetci meskaju". Nie je teraz spravne vytahovat ostatnych, pretoze vela konkurentov (alza napr. ani nie je priamy konkurent) naozaj nemeska.
Takisto si malicko opomenul fakt, ze iba moja posledna objednavka je v cene cca 40€. Tie predosle boli aj v inom rozpati :) Takze viem to postovne dobre porovnat s inymi e-shopmi.
Alza je neporovnatelna, lebo je to o niekolko radov vacsia spolocnost a zaroven gro jej logistiky z centralnych skladov do vydajni je vlastnej a verim, ze nemaju plny iba jeden sklad, ale ze ma problemy kazda jedna vydajna, takze to sa vobec neda zrovnavat.

Celkovo mi tu pripada ako keby si naznacoval, ze vlastne klamem :) Mne je to jedno, a naozaj nemienim teraz dohladavat a vypisovat presne e-shopy, kde som nakupoval, ake boli dodacie doby a ceny mojich objednavok a (vacsinou absencia) ceny postovneho a porovnavat to s objednavkami tu, len aby som posobil "doveryhodnejsie". Ak mi niekto nechce verit, tak by neveril ani detailnemu rozpisu mojich nakupnych osialov za posledne dva mesiace...
18.05.2020 - 21:47:15
10
Neviem, ja objednavam teraz dost, a meskaju aj inde.

.: Vedieť mlčať je ťažšie, ako hovoriť. Mnohí hovoria, lebo nevedia mlčať. :.

18.05.2020 - 22:02:19
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up