Trošku som sa začítal a musím teda aj ja podotknúť, že na e-shop Matt ponúka priam nadštandardné služby. Mne osobne mailová komunikácia vyhovuje viac ako telefonická... Priznám sa, že telefón veľmi neobľubujem, najradšej veci riešim osobne, alebo potom písomne. To, že mi odpisuje po 23:00 mne nevadí, lebo v tom čase ešte pilne sedím za počítačom, takže neraz sa stalo, že sme vymenili aj niekoľko e-mailov medzi sebou ešte v ten deň. Ale rozumiem, že nie každému to môže vyhovovať.
Pridám moju poslednú skúsenosť. Objednával som cyklonohavice, už ako bolo avizované nejaký ten príspevok nado mnou, pri platbe prevodom som sa stretol s niečim, čo som doteraz nezažil. Všetky e-shopy odosielajú tovar až po pripísaní peňazí na účet. Mattovi stačila potvrdenka, obratom mi dal vedieť, že tovar posiela ešte v ten deň, hľa, na druhý deň ráno to už poštárka aj doniesla. Zatiaľ som cez neho objednávky riešil len na dobierku a cez kuriera, takže toto bola pre mňa príjemná skúsenosť. Do iných cykloobchodov ani nepozerám, až teda na Kubicu, lebo toho mám doslova za rohom z domu. Ale keď cez internet, tak vždy ako prvý pozerám suncycle.
Čo viac... otočil som s ním toľko emailov o veľkosti, lebo som bral L-ky ktoré su mi LTT, a on mi spomenul najskôr, že majú aj XL, potom sa poopravil, že teda nie, a že ani dodávateľ nemá, ale keďže som prejvil záujem do budúcna, tak si ma poznačil, že ak by sa k nim dostal, že ba bude informovať. Ja fakt nemám čo vytknúť, ani cenu, ani rýchlosť dodania, ani komunikáciu, ani ochotu. Vzor medzi e-shopmi!
Stále krútim hlavou nad ľuďmi, ktorí tu prejavujú nespokojnosť v tejto téme. Ale myslím si, že tieto typy ľudí sú tí tzv. večne nespokojní. Nech spravíte čokoľvek, vždy budú v niečom vidieť problém a chybu a ich spokojnosť nenaplníte asi nikdy. A majú možno aj pravdu, že niekde chyba je, ale myslím si, že tú chybu musia hľadať v prvom rade u seba... Ale možno je to proste len tým, že bola to taká sprostá zhoda náhod, no na základe referencií tu z fóra by som určite hneď do sveta nevykrikoval toľko negatív na človeka, ktorý k bežnému štandardu prihadzuje ešte nejaký ten bonus navyše.
Uf, som sa riadne rozpísal, hm, typické pre mňa. Idem sa hanbiť do kúta za to
Česť práci