Pri tom pracovnom režime hrá dôležitú rolu zrejme aj káva.
A takýto
tréning https://www.strava.com/activities/1890196947 - ak by to bolo skutočne P 213 W pri váhe 73 kg 160 minút - watty 2,9 W/kg na ,,hobby nepretekára,, veľmi dobré hoci na rovine /menší normalizovaný výkon/, na takýto priemerný
výkon dosť nízke pulzy /81% z max. - vysvetliteľné únavou, dobrou trénovanosťou/, na takéto watty - P 213 W na rovine dosť nízka priemerka /vysvetliteľná použitým cyklo materiálom, posedom,.../. Pri porovnaní wattového výkonu s lakkom /pri rovnakých podmienkach - cyklo materiál, posed,.../, na rovine v hobby preteku okolo 2:30 hod. by ste na tom mali byť približne rovnako. Tvojou výhodou by bola menšia váha v členitejšom profile - kde by lakko v 3 km kopci s 5-6 % pri váhe 80 - 82 kg možno odletel, no jeho výhodou by bolo zas lepšie umiestnenie v tomto preteku /kategória nad 50 rokov/. Porovnávanie ,,na diaľku,, cez watty - kedy môže byť rozdiel v meraní rozličnými wattmetrami až +-11% /23 W pri 213 W - teda nie 213 ale 234 alebo 190 W/, cez priemerky kedy na trase s rovnakým profilom, vetrom môže byť za rozličných okolností - sólo tréning, v skupine, materiál, posed, ... aj s jazdou hoci na okruhu pri rovnakých wattoch napr. okolo P 210 W - rozdiel v AVG aj 6, 10, 20 km za hodinu /pri 210 W môže byť AVG 30 aj 50 km za hodinu/ - bude to porovnanie vždy nepresné, diskutabilné. Treba sa postaviť na štart preteku - cestného, časovky. V jeden deň, v rovnakej vekovej kategórii. .