Btw. podobne je to aj u aut.
Ty mas na aute moznost nezavisle brzdit prednou a zadnou
..
Co sa tyka opotrebovanie platniciek a kotuca, tak to nie je o tom, kde aka sila posobi, ale na co sa
brzda pouziva. Cim viac sa brzda pouziva na pribrzdovanie, tym viac sa bude opotrebovavat, jak kotuc, tak dosticky. Brzdna sila s tym vela nema. A obvykle je lepsie pribrzdovat zadnou, nez prednou, kedze zadny smyk sa ustat da, predny len vynimocne, ale to uz chalani popisali. Ale pri beznom jazdeni to ma kazdy asi inak.
No a potom ked sa das za
sedlo a zadne kolo ti vleti na koren/kamen a sedlo ti da taku supu do rebier ako mne ze ani neviem ako som to ustal
Ale vsak nemozes nechat
bajk , aby ti lietal jak ho napadne .. drzat ho treba
V teste pre istotu nebola Formula Cura 4 a pod lebo by SRAM nemohol vyhrat.
Vsak ani nevyhral podla mna .. skoncil v tom teste uplne zle, ako pozeram. Ale ten test ako taky je dost divny .. neverim, ze existuju brzdy, na ktorych sa brzdi zo 45km/h na nulu 12 sekund
.. aj to hodnotenie maju divne, ked pozeram deceleration MT7 vs Saint. Podla tabulky MT7 zabrzdi o 40% rychlejsie ako Saint, ale ma len 4 hviezdicky, Saint 5 a to asi len preto, lebo 30-15km/h ma o kusok horsie. Lenze ani jedno ani druhe sa mi nezda, tak bohvie co vlastne merali a ako dobre /hej cital som, co robili ale nepochopil som preco prave tak/. V teste najlepsie su imho Trickstuff Direttissima /pravda, su drahe/, neviem ale ako prisli k tomu SRAMu.
edit: a zase prvy prispevok .. to je osobne uz.