U SS je to trošku složitější. A to i s tím valivým odporem. Pak se zkusím podívat, který ročník SS byl v testu bike magazinu, to je totiž dost podstatné:
- SS 07 byly jednosměsové a měly opravdu excelentní výdrž, což byl důvod, proč je dost lidí vozilo na zadním kole
- SS 08 už jsou dvousměsové, držely téměř stejně jako ty jednosměsové, ale výdrž šla rapidně dolu
- SS 09 jsou poprvé třísměsové stejné konstrukce jako NN a RR, podle mě půjdou s valivým odporem určitě trošku dolu, někam blíže k RR (ale podle mě až na RR nedosáhnou), ale také půjde výdrží jistě zase ještě o trošku dolu

A všechny verze SS jsou poměrně odolné proti píchnutí díky hustému vysokému vzorku, mnohem více než RR. A dříve oproti RR 07 byl SS v některých situacích lepší ohledně gripu (hlavně v zatáčkách). To už ale oproti RR 08 není.

Na SS 07 jsem najezdil několik tisíc km, na SS 08 pár set. Vždy jsem je vozil pouze na zadním a to v kombinaci buď s NN na předním nebo s Albertem na předním.

Dneš už v SS i když bude o trošku rychlejší ten 09 žádnou výhodu nevidím a preferoval bych určitě RR oproti němu (tedy co se týká zadního kola, na přední bych si SS nikdy nedal, to není plášť s dobrým vedením na předním kole).

Edit: Takže ten SS v testu bike magazinu je model 07 (většinu těch testů, z který je udělaný ten přehled mám doma).
23.10.2008 - 21:00:37
00
RR 07 1250 km asvalt cca 30%, 70% terén minmálne opotrebenie ani jeden defekt FF 07 700 km 50% asvalt 50% terén opotrebenie skoro žiadne 4 x defek asvalt vteréne ani raz NN 06 600 km 100% les opotrebenie tak 10% defekt ani jeden.Čo vy robíte s tými pláštami vkuse flekujete? Tlak cca 4 bar.
23.10.2008 - 21:28:28
00
Asi si moc nerozumíme, co je myšleno špatnou a dobrou výdrží. RR i 08 mi vydrží cca 2000km (a ze začátku se vždy zdá že ubývá velmi pomalu, po 1000km bych vždy řekl, že vydrží výrazně více než ty 2000km, ale pak začne ubývat opticky rychleji) a měním v polovině výšky vzorku. To je přijatelná výdrž.
A ten SS 07, co měl tu super výdrž, tak po 4000km měl ještě výrazně přes polovinu vzorku, ale už se začaly trhat špunty, tak šel pryč.

A samozřejmě vše je to pro zadní kolo. Na předním mi vydrží pláště vždy věčně a skoro vždy ho měním z nějakého jiného důvodu, než že je sjetý. Třeba konkrétně jeden NN jsem tam měl 4tis. km a ještě nebyl na polovině vzorku.

Tedy na všech těch pláštích máš najeto hrozně málo pro hodnocení výdrže.
23.10.2008 - 21:36:04
00
Neboj plášte su už menené mám s čím porovnávať. Ja som teraz nenarážal konkrétne na teba ale všeobce som napisal bo veľakrát čitaš že RR a FF strašne rýchlo idu do hajan.Áno minule som za takým jedným išiel zadná brzdy kuse vo fleku dobrzdovanie vo fleku tak potm sa ani nečudujem.Tak isto sa to dá aplikovať na reťaz,brzdové obloženie a podobne.Nič viac nič menej.
23.10.2008 - 21:41:24
00
niektori obcas jazdime ako prasata a potom ide plast rychlo doprec :oops:
(twister vzadu som dokazal odrovnat pocas 100km na Salzke :( )
23.10.2008 - 22:01:04
00
Juraj ja to beriem to je ok ja nikonmu nevyčítam jeho zaobchádzanie s plášťom len nech sa potom nesťažuje že málo vydrží
23.10.2008 - 22:04:32
00
no co sa tyka RR, tak u mna zatial vydrz 3039km ten je vzadu a zatial v pohode a co sa tyka NN ktory je vpredu tak ten ma zatial najazdene7194km...


Naposledy upravil charlie dňa 23.10.2008 - 22:08:11, celkovo upravené 1 krát.

23.10.2008 - 22:05:34
00
rasto: suhlas (tentokrat :lol: )
23.10.2008 - 22:06:42
00
Juraj však najdeme spoločnu reč :-)
23.10.2008 - 22:08:08
00
[quote=""]lol maly odpor? ved maju horsi odpor ako NN a to je slusny pruser :)
pozri mlokov link
ale to bolo asi merane v terene a dajo planuje 60%asfalt, alebo sa mylim?
24.10.2008 - 18:09:21
00
Je to měřené na speciálním testovacím stroji (v reálu pro různé povrchy nikdy nikdo tolik plášťů ještě neotestoval), v reálu to nejvíce odpovídá právě asfaltu. Na jiném povrchu to nemusí být úplně stejné, ale co je k dispozici něco málo měření pro pár plášťů v různém terénu, tak to vždy přibližně odpovídalo těm výsledkům z toho testovacího stroje.
Orientaci jak je který plášť rychlý to dává dobrou, ale je jasné, že když se dva pláště liší o málo, třeba pouze o 1W, tak už se nedá tvrdit, že ten o 1W lepší z testovacího stroje bude všude nutně rychlejší.

A pocitově se mi zdál SS vždy jasně pomalejší než RR a cca +- nastejno s NN. Ale stejně to může být se SS 09, který je třísměsový jinak, ten jsem ještě ani neviděl v reálu.
24.10.2008 - 21:26:57
00
NN 2.1UST 08 vzadu najazdene asi 2000km 80% les 2.5 bar zjazdeny asi na 50% ale rozrezany o crepinu na chodniku,
musel som ho menit - opat NN, aj ked na buducu suchu sezonu by som dal dozadu RR

to o tej precitlivelosti na rozrezanie som uz viac krat cital, takze som si to overil v praxy, bohuzial

inak na tieto plaste nedam dopustit, prechadzal som na ne z pythonov 8)
ten vacsi valivy odbor mi nevadi, ale to ako tieto plaste podrzia za to stoji

predny tiez NN, km rovnako ako zadny, zatial samozrejme ziadne znamky opotrebovania

ziadny defekt
24.10.2008 - 21:46:13
00
ahoj a čo tak debata o Continental:

Speed King
Mountain King
25.10.2008 - 17:55:27
00
Potrebujem poradit plast porovnatelny val. odporom s RR 2006/2007, ale o to lepsim zaberom.
Prevazne zvazujem Continental Speed King / Mountain King mozno kombinaciou. kto poradí?

vdaka
29.10.2008 - 21:15:27
00
Tohto tyzdna sa mi dostanu na testovanie plaste IRC Mythos XC II kedze je to plast s ktorym asi vela skusenosti nieje sam som zvedavy ako sa bude spravat. Takze kratku recenziu mozete cakat koncom tyzdna po nabehani nejakych km. Plaste dodal www.suncycle.sk

Prílohy:

mythos_xc_ii_n.jpg
mythos_xc_ii_n.jpg 19.14 KiB thumb_up0thumb_down

03.11.2008 - 22:15:03
00
keyboard_arrow_up