Rumakk: cim hrubsia dusa, tym viac sa prejavi jej valivy odpor, ale neviem nakolko to plati pri nizkych tlakoch s DH dusami, kedze som to nejazdil a nakolko je to podstatne v zjazdoch, kedze sila deformujuca
plast je radovo vacsia ako je potrebna na deformaciu duse. Co viem, ze rozdiel medzi beznou dusou a latexovou dusou je tak vyrazny, ze naprvykrat mas pocit, ze mas defekt. Kedze latexova
dusa ma minimalny odpor, tak je efekt prakticky ako bezdusove riesenie. Taktiez ju len tak lahko necvaknes. Zail, ma ine nedostatky.
Co sa tyka hrubky plasta, kedysi to tak bolo u UST, dnes to zial neplati, aj ked nie-bezdusove riesenia maju uplne najtensiu bocnicu, ktora sa roztrhne uz pri pohlade na prekazku. Nasleduju tubeless ready, pricom zalezi od znacky a konkretneho modelu a potom pure UST, kde tiez zalezi, ci model vyrabany davno, alebo novy. Az najdem strateny mikrometer, tak mozem poskytnut udaje, ako sa lisia hrubky. Vzorkovnik je viac, nez dostatocny

.. mam aj niekde nejake predbezne vysledky.