nameless_one napísal:
ked uz sa tu rozoberaju tie profily rafkov, co si myslite o tomto rafku? ma vyznam uvazovat o prerabke na bezduse? ...

nie - pozri si tie profily o par prispevkov skor ...
skusit to v kazdom pripade mozes, ak mas vsetko potrebne doma ...
25.04.2016 - 13:56:18
00
Raver napísal:
Pri Tubeless ready rafikoch je zbytocne pouzivat prerabkove bezdusove sady Joes No Flats, ktore su urcene pre obycajne rafiky.
Staci pouzit "zltu" pasku do rafika.

Ja viem ale ja som to tu dával kvôli tým ráfikom na ktorú vznikla táto debata. Ja to mám ako skúšku a ja som to koleso nerobil. Ale zbieram skusenosti na ňom v iných ohľadoch.
už som to tu písal niekoľko niekoľko strán dozadu. :)
25.04.2016 - 15:36:44
00
ja som tiež experimentoval a anjviac sa mi osvedčili kvalitne TL rafky, žlta paska od WTB a Tl plaste aj ked napr maxis v pohode nahodim aj obyč drát. či conti raceking
25.04.2016 - 15:59:06
00
Tiež som si spravil zásobník na vzduch za pomoci autoventilov, ktoré sa používajú na plechový disk,

https://www.youtube.com/watch?v=r3D5FAPwqj8

Prílohy:

20160425_184922.jpg
20160425_184922.jpg 394.33 KiB thumb_up0thumb_down

20160425_184953.jpg
20160425_184953.jpg 246.9 KiB thumb_up0thumb_down

20160425_185001.jpg
20160425_185001.jpg 693.33 KiB thumb_up0thumb_down

25.04.2016 - 19:01:24
01
Nahodil som včera bezdušáky. Kolesá DT Swiss M1700, tmel Joes Eco a plášte Conti MK II & XK 2,4 Protection. Nahadzovanie bolo bezproblémové, išlo to aj s obyčajnou pumpou, vnútri bola už páska na ktorej bolo napísané TLR takže som len vložil ventilky. Nafukané včera na 3, dnes po skontrolovaní už mali len 1 bar. Nemám čas ísť sa na tom teraz povoziť (najskôr štvrtok alebo piatok) tak som to len prebehol 15 min po meste, dofúkal a potom uvidím.
26.04.2016 - 19:00:33
00
Koľko dávate do každého kolesa (29)?
26.04.2016 - 23:10:54
00
Vpredu 2 vzadu aj 2.4. Continental SpeedKingy Protection 2.2, ale ja mam s bikom cez 100 kg, preto take tlaky.

Inak ked stratili tlak, treba ich pohrkat a potom dat na napr. na kybel a po cca. hodine otocit ako kura na grile :) Ja som tak nechal kazde koleso z kazdej strany po 7 hodin. Tak tmel zatecie uplne vsade. Nemusim skoro vobec dofukovat (2x za mesiac max.) Ale dobre, ze si sa bol povozit, to pomoze.
26.04.2016 - 23:25:04
00
Skús zobrať kolesa a ponor ich do vody ako keď opravujes defekt. Možno ti fuci pri ventiliku.
27.04.2016 - 08:13:30
00
nameless_one napísal:
ked uz sa tu rozoberaju tie profily rafkov, co si myslite o tomto rafku? ma vyznam uvazovat o prerabke na bezduse? trochu sa obavam, ci sa mi nebude plast vyzuvat pri drsnejsej jazde (mensie dropy, skoky a tak...)


jazdim tieto rafky, no namiesto pasky mam rozrezanu 20 dusu...uz dlhsie bez problemov, okolo 1500km to bude...v predu tlak okolo 1,8 a vzadu 2,0 este mi ani nepodfuklo...plaste maxxis minion 27,5x2,3 exo/tr/3c...na predoslych rafkoch som dvakrat vyzul, nejake sunringle to boli....
27.04.2016 - 08:14:39
01
Tlak podľa typu plášťa. Ale zvyčajne F 1,3 / R 1,4 :)
27.04.2016 - 08:30:02
00
vzadu ~1,7, vpredu ~1,5. Mam 75kg.
27.04.2016 - 14:18:01
00
pri takom nízkom tlaku nehrozí poškodenie rafika na nejakom necakanom kameni alebo podobne?
27.04.2016 - 19:33:16
00
Pokud jezdíš jak prase tak jóóó :)
27.04.2016 - 19:39:42
00
Ani nie ja som minule išiel 1,3 vpredu a 1,6 vzadu pri mojej 95kg váhe :tmi: :lol:
Podotýkam nechtiac ale aspoň som zistil ako to drží pri tak malých tlakoch. :)
27.04.2016 - 19:42:57
00
Zreferujem aj ja svoj postup.
Vlani som jazdil prvý raz bezdušáky prerobené so sadou Rubena. Časom obojstranná lepiaca páska prestala lepiť, gumená páska sa posunula a koleso vyfučalo popri pätke plášťa. Tak som hľadal niečo iné.
Dostal som odporúčanie na vysokopevnú pásku, vtedy som mal k dispozícii Pattex. Jedno (problémové) koleso som ňou aj zalepil, fungovalo to.
Tohto roku som použil pásku Den Braven (označenie B802TE), šírka 50mm. Táto páska je poddajnejšia než Pattex aj sa ľahšie strihá/trhá.

Ráfiky mám Bontrager SSR 559x18 (teda obyčajné, nie TLR), ventily z duší, tmel Notubes. Plášte Raceking Protection, X-King RS.
Do ráfika som dával 3 vrstvy pásky. Prvá vrstva len na dno žliabku, na šírku medzi pätkami. Páska sa dala po nastrihnutí pekne trhať po dĺžke. Druhá vrstva je zvyšok pásky po odtrhnutí prvej vrstvy (šírka vyšla akurát). Na tretiu vrstvu som použil celú šírku pásky, to sa už pritláčalo ťažšie, ale dalo sa to. Pritlačená na zboku pätky ráfika, prebytok odrezaný nožom. V kolese, v ktorom som vlani použil pásku Pattex som nahradil len tretiu vrstvu novou páskou (stará sa odlepila).
Potom som nasadil plášte a ventily, nafúkal na vysoký tlak (cca 300kPa). Nafúkanie šlo vcelku hladko veľkou pumpou, pomohla aj finta so zavesením kolesa na háčik.

Na druhý deň X-king stratil tlak (pod vodou sa ukázali bublinky na celej bočnici plášťa), Raceking držal. Takže bolo treba pridať tmel.
Po týždni X-king tlak drží, ale Raceking stratil. Takže pridať tmel aj doňho. Ale potom som na nafúkanie už musel použiť kompresor.
Som zvedavý hlavne na to, akú spoľahlivosť to bude mať v dlhšom období.
27.04.2016 - 20:01:55
00
keyboard_arrow_up