Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Fox Float CTD O/C 100 mm
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 17:10:30
00
Nechápem stále tvoj problém. Z popisu mi to príde, že nechápeš, že sa bahno spod gufier (alebo gufér??) nevyparí. Predsa keď sa tam raz dostane, tak je lepšie, keď ti ostane na vnútorných nohách vidlice a ty ho utrieš, ako vo vnútri, kde bude tým pádom vznikať prebytočné trenie - čiže bude dochádzať k zbytočnému opotrebovávaniu častí vidlice.
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 17:39:54
00
Trochu to s tým servisom u Foxu preháňate.
Je pravda, že originál servis je drahší, no kto si dáva robiť RS vidlu do originál servisu?

Ďaľšia vec, aké tesnenia je nutné meniť? To skôr v RS je treba meniť O krúžky. Guferá sú na tom u oboch značiek +- rovnako.

Nevýhoda Fox je, že má horné púzdro drážkované, no a keď chodí na sucho, tak vyderie drážky resp. ak je v oleji veľa bordelu.
U RS je tam plné, takže treba byť o niečo viac barbar na to aby sa to podarilo ale dá sa to.

Keď sa niekto pravidelne stará o jedno či druhé, rozdiel v nákladoch a životnosti je minimálny.

No a to, že ostávajú flaky vôbec neznamená, že to ostáva spod gufera. Pri spätnom návrate totiž to blato čo je na hranke gufera chytí nazad na stenu nôh. Resp. pošli fotku ako to vyzerá, lebo takéto som ešte nič za 4 roky nevidel. ;)
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 18:29:31
00
...je to prosté :) Keď mi frkne na nohy kúsok blata tak to vonkajšie gufero to nezotrie do čista...proste ostane taký ťahaný flak ...neni to po celej nohe ale trebárs len taký 1mm široký pásik...a ťahá sa od hora dole....odfotím to keď sa to zasa ukáže...
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 21:32:37
00
[quote=""]Trochu to s tým servisom u Foxu preháňate.


Nevýhoda Fox je, že má horné púzdro drážkované, no a keď chodí na sucho, tak vyderie drážky resp. ak je v oleji veľa bordelu.

A ked sa vyderu dražky tak čo to spôsobí? Ide oto či možem nejak pokazit vidlicu
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 23:00:00
00
Keď sa vyderú drážky do vnútorných nôh, tak ich gufero nebude vedieť utesniť a tak bude dnu ťahať vidlica ešte viac špiny. Čiže, keď sa toto na vidlici podarí, má to najlepšie už za sebou.

Preto treba prevenčne kontrolovať mazací olej, resp. celkovo vymieňať olej a čistiť vidlicu. Prevencia je vždy lacnejšia ako nové nohy a púzdra. ;)
Zobraziť komentár 10.07.2013 - 23:13:24
00
Ou, tak teraz mi vŕta v hlave, že kedy by som mal tú moju vidlicu šupnúť na "repas?".
Zobraziť komentár 11.07.2013 - 10:45:31
00
...takže som sa nedozvedel zasa nič nové :D
Zobraziť komentár 11.07.2013 - 17:03:54
00
Čauko, chcel by som sa opýtať kompetentných na rozdiel medzi vidlicami "Fox 32 Float CTD evolution" a Fox 32 TALAS CTD evolution. Kedze nekupujem bike na 1 sezonu tak by som chcel aby ta vidla aj niečo vydrzala a aby bola hlavne spolahliva.
vopred vdaka
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 18:12:45
00
Na FOX TALAS sa dá meniť zdvih - to je celá jeho výhoda - jedno veľké kurvítko pre niekoho, ale veľký bonus pre iného. Osobne by som bral Float - pretože má údajne lepšiu citlivosť.
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 18:14:27
00
čo sa týka spolahlivosti je to rovnaké ?
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 18:17:17
00
Talas 2014 bude na tom citlivosťou veľmi podobne ako Float. Avšak pre staršie ročníky to celkom neplatí, hoci pre 32mm vidlice je citlivosť Talasu veľmi slušná.

Čo sa týka spoľahlivosti, Talas je určite menej spoľahlivý. Obsahuje oveľa viac tesnení a dielov, ktoré zabezpečujú znižovanie zdvihu. Pri Floate sa prakticky nemá čo pokaziť, Talas zvykol po 2-3 rokoch začať blbnúť. Odporúčaný servisný interval je cca 1-2 roky (podľa najazdených hodín) čo by teda nemuselo robiť ani po dlhodobom používaní problémy.
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 20:19:57
00
hlavne talas vidlice nemusia ist na zvolávaciu akcu a ctd system funguje v poriadku.:) Pri 150mm mám fakt problém so stupanim do prudkeho kopca. Cize je dobre do kopca alebo dlhsie po rovine si ten zdvih znizit.
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 20:58:42
00
je to 2014 len bike s talasom je o 200 eur drahsi tak ci sa to oplati priplatit (+ este nejake zmeny ako napr. prešmyk ,kluky nepodstatne) ale ako pocujem folat natom nieje zle a čo sa tyka nastaveni zdvihu tak to by som obetoval spolahlivosti (ved aj tak je tam ctd)
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:01:16
00
Rozhodnutie je na Tebe. Nový Talas funguje odlišne ako starý, má rovnako negatívnu pružinu a nie vzduchovú komoru ako doposiaľ. Znižovanie prebieha prostredníctvom mechanizmu ktorý prepúšťa olej medzi jednotlivými komorami a tak nie je ovplyvňovaná citlivosť. Ako bude so spoľahlivosťou na tom nový systém Talasu je však otázka do budúcnosti.
CTDčka sa netreba báť, novšie vidlice už nemajú žiaden problém.

Takže už ide len o to zvážiť priority 200 € vs. znižovanie zdvihu/ jednoduchosť systému. ;)
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:12:48
00
keyboard_arrow_up