Trochu to s tým servisom u Foxu preháňate.
Je pravda, že originál
servis je drahší, no kto si dáva robiť RS vidlu do originál servisu?
Ďaľšia vec, aké tesnenia je nutné meniť? To skôr v RS je treba meniť O krúžky. Guferá sú na tom u oboch značiek +- rovnako.
Nevýhoda Fox je, že má horné púzdro drážkované, no a keď chodí na sucho, tak vyderie drážky resp. ak je v oleji veľa bordelu.
U RS je tam plné, takže treba byť o niečo viac barbar na to aby sa to podarilo ale dá sa to.
Keď sa niekto pravidelne stará o jedno či druhé, rozdiel v nákladoch a životnosti je minimálny.
No a to, že ostávajú flaky vôbec neznamená, že to ostáva spod gufera. Pri spätnom návrate totiž to blato čo je na hranke gufera chytí nazad na stenu nôh. Resp. pošli fotku ako to vyzerá, lebo takéto som ešte nič za 4 roky nevidel.
