Ahojte.Kúpil som tento bike http://cubebikes.sk/2013/reaction-gtc-sl-26/ a chcel som sa spýtať pár vecí na vidlu FOX. Sú na nej 3 polohy 1.descend
2.trail
3.climb
-počas jazdi som skúšal prepnúť z 1-vej polohy do 3-tej pri prvej jazde a cítil som, že ju trošku locklo, ale chodila stále asi tak 2-3 cm.Lock out z ridítiek nemám, preto som sa chcel spýtať, že či môže byť niekde chyba alebo je to v norme ? Keď dám proste tú 3-tiu polohu cítim, že tá vidla ide ale nie až na doraz proste ako som už napísal len tie 2-3 cm.Som z toho trošku jeleň :O inak som nepocítil nejaké "podivné" chovanie vidly....ďakujem za hociaký postreh ;)
14.02.2013 - 21:49:40
00
Ten Climb mód ju nemá locknúť úplne, iba "pritvrdiť"
14.02.2013 - 22:16:59
00
Je zo v poriadku , system CTD funguje odlisne ako doterajsi skoro pevny lock. laicky povedane to prepinanie ani tak nelockuje vidlu ako znizuje jej citlivost a aj to ako chodi do zdvihu. Mas bud uplne otvorenu, trochu pritvrdenu a velmi pritvrdenu. Aj na C stale chodi a reaguje na nerovnosti, ale podstatne menej ako na D.
14.02.2013 - 22:20:25
00
dnes som vidlu máličko dofúkal, ale skúšal som to len doma v izbe nakoľko som sa na tom kole vozil ešte len okolo paneláku :D ale ide o to, že aj keď prehodím z D na C tak proste mám dojem ako by žiadna zmena nenastala...či to môžem očakávať len pri jazde v ozajstných podmenienkach v horách, kde sa mení terén každým metrom, alebo by sa to malo prejaviť aj pri samotnom stlačení vidlice na mieste bez jazdy...som z toho trošku daniel :) nakoľko FOX mám prvýkrát a som z toho trošku nervózny, či sa tam čosi nepokazilo... :(
17.02.2013 - 03:15:23
00
Aby si zbadal rozdiel sprav si jeden jednoduchý test. Nafúkaj vidlicu na rozumný tlak (taký ako jazdíš). Stiahni gumičku na vnútornej nohe ku guferu a postav bike na zadné koleso. Pusti bike a nechaj ho dopadnúť na predné koleso. Skús to pri rozličných nastaveniach C-T-D a hodnoty o koľko sa vidlica zanorila by sa mali líšiť o určité hodnoty. Ak by si nezbadal rozdiel zopakuj to ešte viac krát pre vylúčenie chyby "pokusu".
Totiž tvoje schopnosti možno nedokážu rozdiel v jednotlivých polohách rozoznať, toto áno. Ak to bude takto buď si istý, že je všetko v poriadku. Ja si myslím, že na 99% je vidlica v poriadku. ;)
17.02.2013 - 12:55:50
00
...toto som už skúšal, ale výsledok bol pokaždé rovnaký...dokonca aj predvčerom ako som písal hore, že vidlica na C-čku ide tak len 2-3 cm dolu a potom ju locke ďalej nejde....dnes som sa previezol kúsok a skušal zaj azdy meniť polohy a teraz už aj na C-čku ide rovnako ako na D-čku proste ide celým ponorom...a to sa mi zdá nie moc dobré
17.02.2013 - 13:19:16
00
No neviem si to predstaviť z tvojho popisu. Skúšal si presne to čo som napísal? A výsledok bol všade rovnaký?
17.02.2013 - 13:47:56
00
...ano presne to som urobil :) stiahol gumičku na gufero a pustil voľným pádom na predné koleso...vyskúšal som to na všetkých 3-och polohách.Ani mne samému to nejde do hlavy.Vyskúšal som aj dokonca vypustiť vzduch z vidlice stlačil som ju potom som ju nafúkal a ani to nepomohlo...ale ja proste si to neviem vysvetliť, že či sa tam niečo mohlo pokaziť alebo je to len náhoda, že to nefunguje...štvrtok som ho doniesol domov a to som sa len povozil párkrát po ulici na ňom :) žiadny terén...
17.02.2013 - 14:13:30
00
No aby som to vedel posúdiť, musel by som to mať v rukách. ;)
Vypustenie vzduchu nepomôže, určite nie. Táto vidlica má o/c patrónu = je to v princípe systém veľmi podobný Motion Control, pre evolution verzie vidlíc.

Ak sa ti to nezdá skús to dať vyreklamovať. Rozhodne by to fungovať malo.
Keď ti s tým nik nepomôže, daj vedieť, niečo vymyslím(e). ;)
17.02.2013 - 16:10:21
00
...no šak zajtra s tým idem na reklamáciu som zvedavý čo s tým vymyslia...počítam, že mesiac zasa to kolo neuvidím... :( no vždy lepšie v zime ako v strede sezóny
17.02.2013 - 17:08:02
00
No ked skusim len tak zatlacit na riditka na mieste vzdy rovnakou silou tak je jasne citit rozdiel medzi C-T-D , na T je vidla tvrsia a menej sa zanara, na C je to este vyraznejsie. Som zvedavy co ti povedia v obchode. Tiez celkom neviem ako by sa to pokazilo, lebo vidla ma v podstate 3 kompresne okruhy(otvory cez ktore preteka olej) a nastavemnim postupne jeden alebo dva z nich zatvaras. Takze jedine ze by sa nejak urvalo to ovladanie, kedze na korunke to nastavit mozes.

nasiel som pekny obrazok

Prílohy:

s1600_Fox_CTD_Compression_Oil_Flow.jpg
s1600_Fox_CTD_Compression_Oil_Flow.jpg 201.86 KiB thumb_up0thumb_down

17.02.2013 - 17:33:21
00
dik :) nechápem, ale ako k tomu mohlo dojsť...a už vôbec nechápem ako mohlo k tomu dojsť pri vození po ceste :D Ale ja len dúfam, že mi vyreklamujú...
17.02.2013 - 18:08:10
00
Ten obrázok je však z FIT patróny. ;)
17.02.2013 - 23:23:13
00
..tak minulý týždeň som doniesol vidlu na reklamáciu a chlapík v obchode mi pvoedal, že od výroby tam možno dali málo oleja...čo je celkom zaujimavé :O som zvedavý na verdikt ako to dopadne potom sa vám tu vyrozprávam :D
24.02.2013 - 22:07:25
00
..tak minulý týždeň som doniesol vidlu na reklamáciu a chlapík v obchode mi pvoedal, že od výroby tam možno dali málo oleja...čo je celkom zaujimavé :O som zvedavý na verdikt ako to dopadne potom sa vám tu vyrozprávam :D



JJ, urcite daj vediet co to bolo, aj ked keby tam bolo malo je divne ze najkor to fungovalo....
24.02.2013 - 22:20:47
00
keyboard_arrow_up