jednoducho nemám povahu na hádanie sa a vysvetlovanie niekomu znova, že teraz to vyzerá pevno ale pri jazde lesom sa mi to odoplo. Uvidím čo napíšu z progrescycle. a obchod má z mojej strany o antireklamu postarané. ale zas aj antireklama je reklama, že? :D tak vymyslím dačo iné :D
16.03.2012 - 21:36:31
00
zákon je úplne jasný,30 dní a bodka,dovozca má svoje reklamačné oddelenie... a nemáme sa o čom baviť,zákazník je pánom v obchode a nie xuj predavač.

ak chceš možeme sa vybrať do Púchova s kamarátmi a pohovoriť si o reklamačnom poriadku a ochrane práv spotrebiteľa.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

16.03.2012 - 21:42:37
00
nemesishard napísal:
jednoducho nemám povahu na hádanie sa a vysvetlovanie niekomu znova, že teraz to vyzerá pevno ale pri jazde lesom sa mi to odoplo.


Ty mu nemusis vysvetlovat o tom ako sa ta vada sprava, treba mu argumentovat zakonom. On to proste musi prevziat nech si o tom mysli cokolvek. Pokial nema poverenie od Bell, ze je opravneny pre svoj obchod posudzovat vady na produktoch tak to proste poslat jeho dodavatelovi musi. Ide len o to ci to budes mat rychlejsie cez neochotneho predavaca, cez radu dodavatela alebo cez SOI. Skusit treba vsetko.
16.03.2012 - 23:08:25
00
jasné veď už to riešim tak uvidíme. Ale mali ste vidiet tie pohlady ľudí, že prečo mám na hlave helmu a na batohu druhú :D samozrejme cestou do Považskéj a aj nazad do Púchova :-)
16.03.2012 - 23:23:33
00
presne tak nie je o čom diskutovať.Musíš byť proste len tvrdý a keď to nedokážeš tak tam pošli tvoju ženu ktorá ti dobre radí.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

16.03.2012 - 23:24:22
00
To ste dobri, ked ste z hentych fotiek vedeli posudit opravnenost reklamacie, lebo ja tam ziadny rozdiel nevidim.

A triki, plna huba kecov ako vzdy a na vec pojde s kamaratmi, to ma pobavilo najviac :D
17.03.2012 - 00:01:06
00
keď prídem z práce domov tak spravím extra detail na to ako trčí von z polystyrenu ten plast v ktorom je pripnutý ten upinací system :-) to som si samozrejme všimol až po tom keď sa to vycvaklo pri jazde terenom. v ruke sa to javí pevne ale nepotrebujem mať bučoru čo je v ruke pevná a v prevádzke sa mi to vycvakne.... možno moc mykám hlavou :D
17.03.2012 - 00:23:43
00
Ja vôbec neposudzujem obrázok,ale to čo tu dotyčný píše a to ,že mu upínací systém nedrží tak ako má kedže sa jedná o jeho bezpečnosť.
Milý rút,jeden kamarát by bol šofér a druhý právnik ktorý by dotyčnému predavačovi trochu objasnil platné zákony ktoré má ovládať.
To len ty si zas myslel asi na nejaké balkánske metódy.
Dobre sa vyspi zajtra bude pekný deň treba sa vyvetrať.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

17.03.2012 - 00:37:46
00
nemesishard napísal:
Zajtra pohladám to zastúpenie a poriešim to .

Ja som mal podobný problém, ale s úplne iným tovarom (plastové okná - reklamácia bola o to zložitejšie, že okno nemôžeš doniesť predajcovi ani výrobcovi). Napísal som najprv reklamáciu firme doporučene. List sa mi vrátil nedoručený.
Obrátil som sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu ... a to ste mali vidieť ten tanec. Okno prišiel vymeniť majiteľ firmy osobne a aký bol servilný :clap:
Takže netráp sa so zastúpením ... kontaktuj SOI. Je to zadarmo, je to inštitúcia pre nás, spotrebiteľov. A funguje to :muscle: .... lebo SOI-ka z pokút žije

Mám rád keď všetko šlape

17.03.2012 - 06:38:55
00
Triky dobre radi. Ziadne preskakovanie. Najprv obchod, potom dovozca. Ak obchod nema zaujem, tak aj SOI.
Odporucam prestudovat zakom o ochrane spotrebitela a obciansky zakonnik.

Foto pre tych, co nevidia problem:

Prílohy:

prilba.jpg
prilba.jpg 22.24 KiB thumb_up0thumb_down

www.bike-forum.cz/foto/detail/1884-giant-nrs-2
www.bike-forum.cz/foto/detail/2638-ghost-ert-7500

17.03.2012 - 08:14:43
00
V tej mobilnej verzii nejdu zvacsovat obrazky, uz to vidim :) tak to je naozaj na reklamaciu

Taky maly navod: na vyske jedna holka z KE kupila v jednom obchode v BA topanky, ktore sa po par tyzdnoch potrhali, isla to reklamovat a povedali jej, ze to je nie je na reklamaciu. Tak si sadla pred dvere v predajni a kazdemu kto tam prisiel povedala, aby si tam nic nekupovali, ze predavaju smejdy, klamu zakaznikov a neuznavaju opravnene reklamacie. Po pol hodine mala nove a isla spokojna prec :)
17.03.2012 - 10:29:13
00
root napísal:
V tej mobilnej verzii nejdu zvacsovat obrazky

Mne idu zväcsovat aj v mobilnej verzii.

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

17.03.2012 - 11:00:16
00
Tak tu mám asi najlepšie foto ake spravím mojim mobilom :-)
som to trocha potiahol a to vypadlo. ale tak beriem, že to asi má byť vycvakávacie. Ale tenkus je osadený úplne krivo a na krajíčku. Takže uvidím podla toho čo napíšu z progrescycle.
Príloha:
Komentár súboru: detail pravá strana
17032012187.jpg
17032012187.jpg 290.69 KiB thumb_up0thumb_down

17.03.2012 - 14:57:28
00
Verili by ste tomu, že už mi odpísali z progrescycle ? ty kokos tomu hovorím rýchlosť .
Napísali mi, že mám ísť opäť reklamovať. Oni im ju pošlú a tí druhí (progresc..) pošlú nazad novú.
Ďakujem Vám všetkým za informácie a rady.
17.03.2012 - 15:07:45
00
Ako je to s tými lehotami? 30 dní na posúdenie a 30 dní na vyriešenie reklamácie? Alebo 30 dní a dosť? Doteraz som si myslel, že 30 a 30.

"Synku, při kažké sportovní akci není důležité jestli vyhraješ nebo prohraješ, ale jak moc se opiješ." Homer Simpson
"Ak je pivo vo vychladenom pollitri nie si alkoholik, ale fajnšmeker." Homer Simpson

17.03.2012 - 15:34:44
00
keyboard_arrow_up