Nazdar na vianoce som dostal helmu bell variant a po pár jazdách sa mi odopol ten upínaci system na čele. V pohode som ho nacvakol nazad ale pri tom som si všimol, že ten plast čo je v helme je totálne krivo osadený. Bol som v kamennom obchode kde bola helma kúpena (trepal som sa tam na bajku PU>PB) a chlapík ma ľudovo povedané "*****" , že keby to poslali na reklamáciu tak by ju neuznali a keď sa to vytrhne časom tak mi reklamáciu neuznajú, že napíšu: chyba uživatela :-) že si mám potom kúpiť lepidlo špecialne na polystyren a prilepiť to nazad. Čo by ste mu na to povedali?
A je to vôbec na reklamaciu alebo kašlať na to s tým, že je to bežný jav :-)
Príloha:
Komentár súboru: lavá strana ok
16032012181.jpg
16032012181.jpg 136.27 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Komentár súboru: pravá strana podozrivá
16032012180.jpg
16032012180.jpg 151.54 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
Komentár súboru: helma bell variant
16032012179.jpg
16032012179.jpg 129.6 KiB thumb_up0thumb_down

16.03.2012 - 20:45:39
00
Ak to nevzniklo mechanickym poskodenim/padom/nespravnou manipulaciou, tak to je na reklamaciu. Vidno, ze na tej jednej strane nie je ten uchyt upinacieho systemu spravne "zaliaty" v tom polystyrene. Ak to nebolo vytrhnute z materialu pri naraze/pade, tak je to vyrobna vada. Prilba s touto vadou nesplna certifikat bezpecnosti, cize treba ist tvrdo po tom. Najlepsie kontaktovat priamo obchodne zastupenie danej znacky na SK ak predajca robi problemy a rovno aj podat staznost na predajcu. Samozrejme to vsetko len za predpokladu, ze naozaj sa nejedna o mechanicke poskodenie.
16.03.2012 - 20:50:50
00
je to tak,predavači si takto len uľahčujú robotu.Slovenská klasika ani po rokoch sa nič nezmenilo.
Treba to nechať v obchode pretože predavač to nemá ako posúdiť pokial tam nie je evidentne mech.poškodenie.
Do 30 dní musia reklamáciu vyriešiť a ak nie tak peniaze prípadne nový tovar.Netreba sa vzdať.
16.03.2012 - 20:59:46
00
oh veľká vďaka za odpoveď lebo manželka mi vraví tiež to isté ale oni sa ma snažili takto odpískať. Zajtra pohladám to zastúpenie a poriešim to . Helma je úplne nová a mal som ju teraz tretí krát žiaden pád ani nič iné. iba teda sa to odoplo a pri tom som si všimol tu nedokonalosť ... Hmm mám chuť aj napísať meno toho super dobrého obchodu čo pri kupovaní buliká do hláv somariny a človek príde s týmto a rekacia ako úplne ... no čo už. vživote už u nich nekúpim nič.
16.03.2012 - 21:00:54
00
Jasné, ak ti to obchod odmieta vziať napíš do Progress cycle http://www.progresscycle.sk/content/kontakty Predavač nemôže dopredu povedať čo na to povie dodávateľ. Ja by som to poslala keby si to kúpil u nás. Je tam risk, že pri horšom páde to vypadne.
16.03.2012 - 21:02:46
00
Ešte náhodou nemáte niekto info ohľadom toho zastúpenia pre SR akosi to nemôžem nájsť :-(
16.03.2012 - 21:04:04
00
Však som ti to práve napísala.
16.03.2012 - 21:08:24
00
Ty nič nerieš,jednoducho to odnes do obchodu spíšu s tebou reklamáciu,podpíšeš to a do 30 dní to zo zákona musia vyriešiť.Ty nerieš žiadneho dovozcu,to je vec predajcu a nie teba.nešpekuluj.
***** ich môžeš dodatočne keď sa to vyrieši,napríklad aj tu.
16.03.2012 - 21:08:58
00
Ale keď mu to ten obchod odmieta zobrať tak čo tam má na nich poslať inšpekciu?
16.03.2012 - 21:10:10
00
prepáč nevšimol som si odpoveď. Ďakujem.
No oni ma poslali preč, že to neberú. Tak čo teda?
16.03.2012 - 21:13:28
00
Moj nazor je, ze sice by sa reklamacie nemali riesit zakaznik-dodavatel ale ak mas nervy chod este raz do toho obchodu a ak nie tak napis mail tam co som ti poslala, ze dobry den tam a tam mi odmietli prevziat to a to kupene vtedy a vtedy. Pripadne posli foto a ocsanuj blok o kupe. Nech ti povedia ako mas postupovat v takomto pripade. Druha moznost je SOI.
16.03.2012 - 21:18:11
00
Tak som do progresscycle napísal maila :-) som zvedavý na pondelok.
kurník a ten bloček som zabudol ofotiť a priložiť :-(
do téj predajne už nepojdem ten predavač je veľmi dobrý rečník. A ja som slabý hulvát :-)
16.03.2012 - 21:20:39
00
Ved uvidis. Ide o to ze tu vadu musi posudit reklamacny technik, nie predavac.
16.03.2012 - 21:26:48
00
ale obchod nemôže odmietnuť prebrať reklamáciu,pretože on to musí len odoslať dovozcovi a až dovozca to rieši.A dovozca potom oznami predajcovi výsledok.predajca s tým nič nemá.
Určite treba pohroziť inšpekciou pretože tam hrozia potom už iné pokuty.Mám s tým skúsenosť pred mnohými rokmi.Naozaj to funguje.Dokonca soi má aj tel.číslo kde sa presne môže človek obrátiť o radu.
Hovorím netreba sa nechať odbiť.

predajca je možno dobrý rečník ,ale aj pekný odrbávač.
16.03.2012 - 21:28:14
00
predajca s tym ma akurat to, ze dovozca moze mat trochu ine terminy, predajca nemusi stihnut mesacnu dobu na reklamaciu, preto byva casto ta neochota
To nic nemeni na fakte ze na reklamacii treba trvat
16.03.2012 - 21:34:05
00
keyboard_arrow_up