triki napísal:
On ju má povinnnosť len prebrať a nie mentorovať či áno,alebo nie.

Voci zakaznikovi ma predajca povinnost zaruku poskytnut, ako to urobi je len jeho starost. Niekedy to ale nemusi mat lahke. http://www.bike-forum.cz/forum/reklamace-picodas.html#unread1

An idle brain is the devil's workshop.

19.03.2012 - 21:09:45
00
hmmm myslím, že každý kto si v tom obchode kúpil prilbu bell alebo giro(ak to ponúka) bol ochudobnený o ten papier pre uplatnenie zlavy pri destrukcii prilby pádom. Pri kúpe to bola podmienka či to značka ponúka! Vtedy sme netušili, že na to treba zvlášť papier. Ten istý predavač nás bulikal rečami, že to je samozrejmé atd... tuším by ten obchod mali zavrieť veď ma okašlali v podstate pri každéj návšteve téj predajne, to už je moc...
19.03.2012 - 22:15:24
00
Palo TT napísal:
Voci zakaznikovi ma predajca povinnost zaruku poskytnut, ako to urobi je len jeho starost. Niekedy to ale nemusi mat lahke. http://www.bike-forum.cz/forum/reklamace-picodas.html#unread1


niekedy je to dost zaujimave aj medzi obchodnikom a zakaznikom. mne sa uz stalo aj take ze zakaznik kupil bike a po par tyzdnoch zistil ze mu pre jeho styl jazdy nevyhovuje. nasledne zamerne poskodzoval prevodniky na klukach aby sa mu tam nejakym zazracnym sposobom dostala a zasekla retaz. a nakolko si nastudoval problematiku reklamacii, tato zavada sa mu stala 3x po sebe. samozrejme medzi tym predaval bicykel aj tu cez forum kde sam pisal ze bicykel je v 100% stave. ked prisiel s tym bicyklom ku mne treti krat na reklamaciu, sam som kontaktoval SOI ze mam taky a taky problem. vysledok..."pravda" je na strane spotrebitela, pokial ziada o vratenie penazi musim tak urobit a jedina moja moznost je to dodatocne riesit sudnou cestou. k tomu som sa nedostal, nakolko cca tyzden po tom prisiel jeden zakaznik a mal o ten bike zaujem aj ako o bazarovku...a cuduj sa svete, dodnes na tom bez problemov jazdi :) ...a podobnych situacii vychcanych zakaznikov ohladom reklamacii by som teda vedel popisat.
19.03.2012 - 22:56:52
00
dúfam, že tým nenarážate na mňa :-). Inak ako by si sa ty zachoval pri tom čo sa stalo mne?
19.03.2012 - 23:03:55
00
samozrejme ze nenarazam, len som plynulo nadviazal na Pala TT :)

co sa tyka tej prilby, samozrejme to na reklamaciu je, a je samozrejme taky kus vymenit alebo vratit peniaze. ale osobne ti poviem ze co sa tyka komunikacie obchodnik-progresscycle tak vzdy to stalo tak trosku za prd takze tomu somraniu obchodnika na ich adresu taktiez rozumiem :)
19.03.2012 - 23:09:37
00
Keď spomínaš to samopoškodzovanie bicykla prečo si to neposlal tomu kto robi distro tejto značky.On by mal posúdiť čia je to vina.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

20.03.2012 - 00:01:10
00
to som nemusel ani nikam posielat, naco minat dalsie peniaze. kazdy clovek s IQ nad 70 by to pochopil, dokonca to chapala aj teta na SOI, ale jedine mozne riesenie podla zakona bolo riesit to dodatocne sudnou cestou. je spravne tu mat zdruzenie na ochranu spotrebitela, este by sa tu vsak obcas zislo aj zdruzenie na ochranu obchodnika.
20.03.2012 - 01:13:04
00
matt napísal:
mne sa uz stalo aj take ze zakaznik kupil bike a po par tyzdnoch zistil ze mu pre jeho styl jazdy nevyhovuje. nasledne zamerne poskodzoval prevodniky na klukach aby sa mu tam nejakym zazracnym sposobom dostala a zasekla retaz. a nakolko si nastudoval problematiku reklamacii, tato zavada sa mu stala 3x po sebe. samozrejme medzi tym predaval bicykel aj tu cez forum kde sam pisal ze bicykel je v 100% stave. ked prisiel s tym bicyklom ku mne treti krat na reklamaciu, sam som kontaktoval SOI ze mam taky a taky problem. vysledok..."pravda" je na strane spotrebitela, pokial ziada o vratenie penazi musim tak urobit a jedina moja moznost je to dodatocne riesit sudnou cestou. k tomu som sa nedostal, nakolko cca tyzden po tom prisiel jeden zakaznik a mal o ten bike zaujem aj ako o bazarovku...

Pokial si to chcel vazne riesit sudnou cestou, tak si to podla mna zbytocne skomplikoval. Reklamaciu si mal zamietnut ako neopodstatnenu (idealne aj s odbornym stanoviskom distributora) a hotovo. Potom by na sud musel ist kupujuci + dodat odborne posudky na jeho naklady, co pokial bol vazne spekulant by asi neurobil a ak aj ano, z tvojho pohladu by si bol len tam, kde si aj chcel byt - na sude.
V tvoj neprospech by v tvojom pripade bolo, ze rovnaku chybu si 2krat uznal a treti krat nie, ale to by sa v pohode dalo obhajit distributorom, prve 2 reklamacie si proaktivne uznal ty, pri tretej ti to nedalo a poslal si to na odborne posudenie distributorovi.
20.03.2012 - 15:01:46
00
tiez som nazoru co pise palo. takto sa zakaznik len posmelil do buducna nemyslim ze to bolo rozumne riesenie zobrat to na svoje triko. ale chapem matta ked je niekto zavaleny pracou nebude riesit relativne sporne veci a vyriesi si to po svojom.

iii ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ®

20.03.2012 - 15:21:34
00
matt napísal:
ale osobne ti poviem ze co sa tyka komunikacie obchodnik-progresscycle tak vzdy to stalo tak trosku za prd takze tomu somraniu obchodnika na ich adresu taktiez rozumiem :)


Ja mam s nimi len tie najlepsie skusenosti 8) bezproblemovy dodavatel
20.03.2012 - 15:31:34
00
Mam podobny problem, ale s tretrami...Praskla na nich podrazka z toho dovodu, ze sa rozpustilo lepidlo na lavej strane v oblasti upnutia kufra (cize prasklina smeruje ku spicke). Dal som to reklamovat a samozrejme mi to neuznali a teraz mam jedinu moznost dat to posudit znova a ked to znalec posudi rovnako, ze je to mechanicke poskodenie, tak musim znalca platit ja. Neda sa to nejako obist? Ja jednoducho s tym posudkom nesuhlasim, kedze jasne vidno, ze pod gumou podrazky uz nema co drzat, lebo lepidlo sa rozpustilo alebo co... :(
20.03.2012 - 21:41:31
00
keyboard_arrow_up