Vzdy musi byt na predajni clovek, ktory vybavuje reklamacie. O tom, co s reklamovanym tovarom spravi, ma rozhodnut ihned, v zlozitych pripadoch do troch dni. Cele reklamacne konanie musi byt ukoncene do 30 dni a je uplne jedno, kde sa kolko tovar bude zdrziavat. Cize zakaznik najneskor do 30 dni musi dostat novy tovar, spat peniaze, alebo mu bude oznamene, ze reklamacia sa neuznava.

Po vianociach som reklamoval vrtulnik. Presne na 30-ty den mi volali, ze mam na predajni novy tovar. Ta ista zavada sa zopakovala znova, tak som reklamoval opat. Uz po par dnoch volali, ze reklamacka je vybavena a aj bez mojej ziadosti mi vratili peniaze.
17.03.2012 - 15:44:52
00
dobre vedieť :-) myslel som si, že je to takto.
17.03.2012 - 16:05:47
00
myslím, že v poslednom čase sa to už aj u nás dosť zlepšuje, my ako distribútor už mávame skôr opačný problém, predajcovia často pošlú na reklamáciu výrobok, ktorý je už na prvý pohľad polámaný, alebo sú v ňom vytečené baterky a podobné blbosti
17.03.2012 - 16:26:17
00
Nam raz prisli reklamovat cyklo gate ze sa im nedaju dobre vyprat flaky :)

Verili by ste tomu, že už mi odpísali z progrescycle ? ty kokos tomu hovorím rýchlosť .
Napísali mi, že mám ísť opäť reklamovať. Oni im ju pošlú a tí druhí (progresc..) pošlú nazad novú.
Ďakujem Vám všetkým za informácie a rady.


A mas vybavene :) Ak uz by si im chcel velmi zle mozes dodatocne podat podnet na SOI aby ich presetrili alebo sa tes ze mas vybavene a do buducna kasli na nich.
17.03.2012 - 16:36:40
00
nie som neprajník :-) stačí ak ma vybavia k spokojnosti
17.03.2012 - 16:55:57
00
No vidíš a teraz ešte napíš meno tej predajne...
No ja by som ich určite nechal sa trošku potiť lebo to správanie je otras.
A nezabudni,že tú reklamčku musia s tebou spísať,aby si mal doklad.
17.03.2012 - 17:25:14
00
no tak keď to chceš vedieť je to ŠPORT SERVIS KLUB, s.r.o
A jasné doklad musí byť. Dúfam, že mi dajú aj nový bloček lebo ten čo mám sa nedá ani len oskenovať taký je slabo vytlačený. Ale čitať sa z neho dá.


Naposledy upravil nemesishard dňa 19.03.2012 - 14:10:11, celkovo upravené 1 krát.

17.03.2012 - 17:35:10
00
Urcite nepokracuj s tym, ze sa nespise na predajni reklamacny protokol. Nedaj sa obmakcit ziadnymi slubmi. SOI-ku by som tam zatial neposielal, mozno im ako ponaucenie postaci sprava od dovozcu. Ved uvidis, ako sa budu dalej spravat.

Inak, reklamacky maju aj vyhodu. Kamos - predajca mi ponukol takmer nove kolieskove korcule za polovicnu cenu. Nestihol pre zakaznika do 30 dni vybavit reklamacku, vratil mu peniaze a ja som kupil super korcule (Bauer) za super cenu:)
17.03.2012 - 18:03:54
00
hádajte, kto dostal dnes druhú prilbu :-)
Tak predavač, keď ma zbadal už sa tváril, že tuší, čo príde. Spustil som, že ju chcem reklamovať ....
začal mi hovoriť o tom, ako mi minulý týžden ukazoval, že to drží, a tak som ho nechal, nech sa vyrozpráva. Potom som mu povedal, že som to miesto ukazoval kamarátom a každý povedal, že je to na reklamáciu. Na to mi povedal, že to nemám brať vážne :-), tak som vytiahol eso z rukáva vo forme vytlačenej mail. komunikácie s progresscycle, a to už pán predavač povedal: "no dobre, keď ti to napísali, tak dobre. ale som zvedavý, či to aj splnia, či nám ju nepošlú nazad". Potom chvíľku niečo hladal v PC. Žiadne tlačivo nevypisoval, a tak som čakal, čo bude. Napokon sa ma spýtal, či chcem hneď druhú helmu. Na to som povedal, že by to bolo ideálne. Tak sme hľadali rovnaký model a veľkosť. Našli sme už len jeden. Žiadne vady ako na reklamovanej som nenašiel. Iba bola iná farba, ale to mi je jedno. Nasledovalo poprehadzovanie vypchávky a ešte si pán predavač chcel nechat môj bloček, ale to som mu povedal, že by som si ho rád vzal. Šiel si ho oskenovať no bezúspešne :D. nakoniec si nafotil aj bloček, aj mail z progresscycle. Trošku pokydal na progresscycle, ale to tu nebudem vypisovať. Nakoniec sme sa priateľsky rozlúčili a pomyslel som si: už nikdy viac.
Príloha:
Komentár súboru: nová helma
19032012204.jpg
19032012204.jpg 122.59 KiB thumb_up0thumb_down

19.03.2012 - 14:45:45
00
ak to nechce predajca prevziat kazdopadne informovat SOI. a ze nestiha predajca termin je jeho problem. ked ide o predaj tovaru vedia nakecat dristou habadej. ked sa jedna o reklamaciu ohrnaju nosom. cest vynimkam samozrejme.
super netreba sa nechat odbit :y: a nabuduce aspon vies kam mas/nemas ist kupovat.
19.03.2012 - 15:01:12
00
Spravne ti mal dat vypisany reklamacny list kde mal uviest datum, kedy si v ramci reklamacie prevzal novu helmu. Od dna jej prevzatia ti plynie nova 2 rocna reklamacna lehota. Inak by ma zaujimalo ci ti dal aj novy reklamacny list k tej helme s nanovo vyplnenymi udajmi o novej helme. Bell ma totizto 3 rocny vymenny program,ze ked ju prasknes pri pade tak mas na dalsiu zlavu. Kazdy kupujuci Giro a Bell ma k helme dostat ten papier. Zarazilo ma preco si vymenil vypchavky? To chce tu tvoju nebodaj niekomu predat ako novu?
19.03.2012 - 20:07:21
00
mna to tiez napadlo ked menil vypchavky. on sa asi nebude srat z reklamaciou preda to dalsiemu :x
19.03.2012 - 20:13:41
00
ty kokos tak to ma nenapadlo až teraz keď tak píšete... nie žiadne listy nič mi nedal iba novú helmu.
19.03.2012 - 20:15:52
00
kua keby som bol odtial narocky pojdem tu prilbu kupit a takemuto dementnemu predajcovi by som dobre potom zavaril. neskutocne...
19.03.2012 - 20:18:46
00
no tomu progress. by som napísal aký blb predáva ich tovar nech vedia kto im kazí meno.ten 3 ročný program na to je originál doklad ja ho mám tiež,určite ti mal dať nový záručák keď si dostal nový tovar.Stále nerozumiem prečo ten predavač má problém keď on na tej reklamácií nijak škodiť nebude bez ohľadu ako dopadne.On ju má povinnnosť len prebrať a nie mentorovať či áno,alebo nie.
19.03.2012 - 20:19:15
00
keyboard_arrow_up