Zaujímal by ma váš názor ,špekulujem prezut na zimu plášte 2,4 teraz mam 2,2 a celkovo či to bude mat nejaký vplyv na jazdu či už po snehu alebo alebo celkovo asfalt lesné chodníčky za predpokladu ze by som ich nechal aj na jar aby som lepšie roztrenovál nohy a vlete by som opäť dal 2,2 je mi jasne že tam bude vetši odpor a viac sa našlapem,pozeral som a mali by sa vojsť do rámu a či to nejak nebude vadiť môjmu Bike kedže je to xc.jedna sa o canyon al 29
Nie, iba o pár milimetrov. Takéto rámy nie sú určené k použitiu s tak širokými pláštmi čiže nebol by som si istý či by to bolo ok. Veď pozri zadnú stavbu koľko máš miesta pri 2,2.
Ja si takto na zimu prezúvam plášte s agresívnejším dezénom kedže je viac blata, prípadne aj sneh. Potom v Máji +- si dávam zas plášte s nískym dezénom, vhodnejším na tvrdý povrch. Či vačšia šírka plášťa pomôže, neviem. Možno sa ti len o niečo zvýši pohodlie a odpor. Na zimu ak meniť plášte, tak pre vačší dezén ak také nemáš už teraz.
či 2.4 vojde do rámu, prečo nie? Tie čísla šírky plášťa sú dosť nesmerodajné. Nezávisí to ani od značky, každý model má svoju šírku (aspoň ja si myslím). V prílohe moje plášte oba 2.2 a aký je medzi nimi rozdiel...
Dakujem za info teraz som trosku popleteny mam teraz continental mountain king 2,2 a chcel by som tam dat tie iste len 2,4 aj preto keď pôjdem niekde dole kopcom ze by to možno šlo lepšie medzera je tam asi centak s každej strany hore aj dole
Nielen na zimu ale aj na jar hlavne keď pôjdem dole cez nejakú rozbitú cestičku aby to lepšie držalo ci uz sneh,blato,aj sucho koli tomuto by som to chcel meniť
Sirsie gumy su vacsie pohodlie a trakcia, ale neznamenaju vzdy vyhodu do blata a snehu. Tam ma vacsi vyznam spravny dezen. Dokonca uzsi plast je vhodznejsi do blata, lebo sa prereze na podklad a neplava tolko. Co sa tyka toho, aby to lepsie drzalo, tam ti tiez viac pomoze vhodnejsi dezen, nez sirsi plast. Mal by ma vyssie a redsie stuple a vystupky na boku.
Ked si nie si uplne isty, kup si len jeden 2.4 a daj ho dobredu, casto sa jazdi sirsi plast vpredu a uzsi vzadu. A rovno mozes aj vyzskusat ci ti vojde do ramu dozadu.
Pripadne skus pozriet Maxxis Beaver 29 2.25, viaceri ho tu chvalia a ma dobre recenzie, akurat na asfalte bude trochu pomalsi. No pochybjem ze ovela viac ako MK2.4. Teraz som ho kupil na zimu, ale este ho nemam nahodeny. Je to mensi balon ako Conti MK2.4 mozno ho das aj dozadu a ak nie, robia ho aj v sirke 2.0.
Širšie plášte budú na sneh vždy stabilnejšie (ale zasa z 2,2 na 2,4 rozdiel asi nepocítiš) . Však stačí pozrieť na FAT biky so šírkou plášťa 4 " a sme doma . Ja na zimák do snehu (nie na asfalt) prezúvam 26x2,35 " plášte. Mám aj originálne zimné plášte s kovovými hrotmi, avšak ich reálne využitie v zime som zatiaľ nenašiel .
Tiež som si všimol (a je to obšas uvedené aj pri testoch) náchylnosť na zberanie snehu a bordelu. Niektoré prejdu snehom bez toho aby "naberali" sneh na dezén a niektoré zasa zberajú zneh jedna radosť a za chvíľu mám v oblasti zadnej brzdy snehu do fúrika ( na zimáku mám V-brzdy).
Dakujem pekne za postrehy ,rad by som ich teda vyskúšal ,tie 2,4 ma napadli preto lebo som ich videl na novom modely nerve 2016 ale nenapadlo ma ze ma asi aj troska upravený rám ,ine asi nexem ako continental som snimy spokojný a nie sú ani drahé ,originál plaste do snehu sú asi dosť drahé a ako čítam co piše winter keď moc reálne využitie nemajú okrem toho v zime predsa tak veľa nejazdím ako v lete:-)
Premeral som plast co mam teraz ma nejakých 52 a zadná stavba 72 čiže čisto teoreticky by sa tam 60 plast mohol nejak napratať ,ale vyznáte sa lepšie ak to je zbytočne tak to nebudem robit ,tak teraz naozaj neviem ísť do toho alebo nie?
Určite sa tam bezproblémov zmestí, zas medzi 2.2 a 2.4 nieje výrazný rozdiel. Moja sestra má presne tie MK 2.4 na biku Scott Spark 29" full a bezproblemov sa zmestili. Celkovo podla mna sa to neoplatí. Iba ak aktuálne plášte máš zodraté by boli už na výmenu. Všeobecne Conti MK majú fakt riadný dezén a sú určené ozaj na makký povrch, blato. Cez zimu toho zrejme nenajazdíš vela, pride jar, neskôr leto a tie plášte ťa budú fakt brzdiť. To je môj názor.
Dakujem to som potreboval počuť moje pneu sú ako nové ale tých par e ma nezabije inšpirujem sa modelom 2016 a ti Nemci musia mat nejaký dôvod prečo to dávaju na nový nerve aj ten zdvih na 120 si dám spraviť možno to v teréne troska širšie gumy a centak zdvihu navyše pocítim či zo snehom či bez:>
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/continental-x-king-sport-29x240-mtb-plast-drot-12067.html len nechápem moc tým rozmerom vtom popise ktoré je šírka
tych par eur je preto, lebo je to droteny plast, pozri si kevlarove ako mas teraz a dostanes sa na inu sumu
Šírka je 2,40 palca = 6,096 cm
Konkrétne u plášťov X-King to bude o niečo menej. (menej asi o 0,05 inch )
Teda cca. 2.35.
Údaje výrobcov sú nie vždy presné. Konkrétne X-King je tenší a ťažší ako udáva výrobca.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
či 2.4 vojde do rámu, prečo nie? Tie čísla šírky plášťa sú dosť nesmerodajné. Nezávisí to ani od značky, každý model má svoju šírku (aspoň ja si myslím). V prílohe moje plášte oba 2.2 a aký je medzi nimi rozdiel...
Ked si nie si uplne isty, kup si len jeden 2.4 a daj ho dobredu, casto sa jazdi sirsi plast vpredu a uzsi vzadu. A rovno mozes aj vyzskusat ci ti vojde do ramu dozadu.
Pripadne skus pozriet Maxxis Beaver 29 2.25, viaceri ho tu chvalia a ma dobre recenzie, akurat na asfalte bude trochu pomalsi. No pochybjem ze ovela viac ako MK2.4. Teraz som ho kupil na zimu, ale este ho nemam nahodeny. Je to mensi balon ako Conti MK2.4 mozno ho das aj dozadu a ak nie, robia ho aj v sirke 2.0.
Tiež som si všimol (a je to obšas uvedené aj pri testoch) náchylnosť na zberanie snehu a bordelu. Niektoré prejdu snehom bez toho aby "naberali" sneh na dezén a niektoré zasa zberajú zneh jedna radosť a za chvíľu mám v oblasti zadnej brzdy snehu do fúrika ( na zimáku mám V-brzdy).
Weldtite konverzný kit na bezdušové plášte ESSENTIAL TUBELESS MTB CONVERSION KIT
34,99 €
MOC 35,99 €Podla mna je sirka plasta vzhladom na sirku zadnej stavby uz teraz na hrane a sirsi plast by som tam nedaval (a uz vobec nie do zimy a blata).
Weldtite konverzný kit na bezdušové plášte ESSENTIAL TUBELESS MTB CONVERSION KIT
34,99 €
MOC 35,99 €Konkrétne u plášťov X-King to bude o niečo menej. (menej asi o 0,05 inch )
Teda cca. 2.35.
Údaje výrobcov sú nie vždy presné. Konkrétne X-King je tenší a ťažší ako udáva výrobca.