mam taky problem, ze same od seba sa mi zvliekli UST plaste Schwalbe Racing Ralph na kolesach Mavic SLR, na biku som aktualne nejazdil, na vyjazde som bol doobeda a ako bike parkoval na balkone zrazu len rana a tmel po celom balkone... po dalsom nahodeni plastov to iste a to neboli ani nahustene na spravny tlak iba na 1bar ledva. Nahadzoval som ich za pomoci mydlovej vody a plast bol dobre chyteny do rafika lebo som po plasti pred nahustenim este pobuchal niekolko krat.
Nevie niekto ci je chybny plast nejaka ulava teplom napriklad co je na balkone alebo je to chyba kolies?
Dakujem za rady.
Po tom rupnuti uz moze byt poskodena pätka na plasti a uz mozno nepojde nasadit...
Na plastoch nie je vidiet ziadnu zmenu na patke ze by bola poskodena alebo nejak osuchnuta, dokonca aj tmel na nej drzi tak ako pred tym.
- teda drzal pokial som ho nedal pre istotu dole aby to nesposobovalo netesnost.
a este sa tam hlavne rozoberalo to, ze to boli OEM plaste ,cize nie v krabicke ale dostal ich bez obalu iba previazane gumickou
ty si ich dostal ako ?
Dostal si montážnu verziu , preto je aj lepšia cena . Montážky majú často zníženú kvalitu aj výstupnú kontrolu . Reklamuj , uvidíš ... !!!
Dostal si montážnu verziu , preto je aj lepšia cena . Montážky majú často zníženú kvalitu aj výstupnú kontrolu . Reklamuj , uvidíš ... !!!
vážně věříš tomu že OEM tedy pneu které jdou k výrobci, a následně k zákazníkovy, který je jezdí a podle toho se rozhoduje o dalším výběru a důvěře k značce mají nižší kvalitu?
OEM je prostě jen verze určená přímo k montáži bez obalu, může mít jinou specifikaci podle požadavku odběratele, ale určitě nemají zníženú kvalitu a výstupní kontrolu
Kedysi dávno, je to možno už desať rokov som čítaj jeden pekný odborný článok o výrobe procesorov AMD. Vtedy prišla do výroby prvá rada procesorov Athlon, a bola ponúkaná vo viacerých výkonoch. Teraz si už presne nespomeniem na tie čísla, ale príklad 700, 750, 800 MHz. Ale AMD nevyrábalo tri rôzne verzie procesora, ale len jednu 750 MHz. Ale keďže každý jeden kus je jedinečný, tak pri výstupnej kontrole sa zistilo, že niektoré procesory sa prehrievajú, iné sú na tom zas lepšie ako boli "normy". Tie prehrievajúce boli preto označené ako 700 MHz, tie normálne 750 MHz, a tie najlepšie 800 MHz. A pritom boli všetky z jednej série. Tie lacné 700-ky boli potom vyhladávané rôznymi tunermi, lebo boli lacné, a dali sa pekne pretaktovať, stačilo im len pridať chladenie.
Toľko zo sveta IT, možno niečo také aplikujú aj v bike priemysle pri OEM kto vie..
P.S. ako tak pozerám ZHYDFR ma predbehol. hehe