Dobre pise. Na kazdy ND plati nova zaruka.
29.12.2014 - 11:12:14
00
fofo050 napísal:
To je blbosť čo píšeš a nezavádzaj ľudí. Ak to rrobíš tak ukracuješ majitela o peniaze :o

Nie nieje to blbost :)
29.12.2014 - 11:15:46
00
110mat110 napísal:
Dobre pise. Na kazdy ND plati nova zaruka.


Ano ak si ju kúpiš samostatne ale nie v rámci reklamovania biku. Vieš kolko by bolo podvodov? Myslím tým celkovo nie len bike.
29.12.2014 - 11:23:50
00
fofo050 napísal:
To je blbosť čo píšeš a nezavádzaj ľudí. Ak to rrobíš tak ukracuješ majitela o peniaze :o

V tomto ma Mišo uplnu pravdu. Ak reklamuješ výrobok hoc aj pred koncom dvojročnej záruky a výrobca ti ho vymení na NOVÝ, tak platí naň opäť dvojročná záruka. Nedajte sa oblafnúť predajcami a nepoctivými servsnými strediskami. Ja som riešil takto jeden výrobok po dlhšom naťahovaní sa so servisom. Ale musim povedať, že aj predajca nie je uplne čistý. Potvrdila mi to aj SOI.

Vážený pán xyz,

žiadate nás o informáciu ohľadne záručnej doby na výrobok, ktorý Vám bol vymenený

v predchádzajúcom reklamačnom konaní.

V súlade s § 18 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov je

predávajúci povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní, a to buď opravou, výmenou tovaru, vrátením

peňazí alebo odôvodneným zamietnutím na základe odborného posudku. Predávajúci je povinný

pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie a v zákonnej lehote, najneskôr do 30 dní,

doklad o vybavení reklamácie.

Vo Vašom prípade, pokiaľ bola reklamácia vybavená výmenou výrobku, predávajúci túto

skutočnosť mal zaznamenať v doklade o vybavení reklamácie. Od vybavenia reklamácie Vám

plynie nová 2 ročná záručná lehota na vymenený výrobok. Pri následnej reklamácii je potrebné sa

preukázať dokladom o vybavení predchádzajúcej reklamácie.

S pozdravom

Mgr. RNDr. Nadežda Machútová

ústredná riaditeľka SOI
29.12.2014 - 11:24:03
05
nalini napísal:
V tomto ma Mišo uplnu pravdu. Ak reklamuješ výrobok hoc aj pred koncom dvojročnej záruky a výrobca ti ho vymení na NOVÝ, tak platí naň opäť dvojročná záruka. Nedajte sa oblafnúť predajcami a nepoctivými servsnými strediskami. Ja som riešil takto jeden výrobok po dlhšom naťahovaní sa so servisom. Ale musim povedať, že aj predajca nie je uplne čistý. Potvrdila mi to aj SOI.

Vážený pán xyz,

žiadate nás o informáciu ohľadne záručnej doby na výrobok, ktorý Vám bol vymenený

v predchádzajúcom reklamačnom konaní.

V súlade s § 18 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov je

predávajúci povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní, a to buď opravou, výmenou tovaru, vrátením

peňazí alebo odôvodneným zamietnutím na základe odborného posudku. Predávajúci je povinný

pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie a v zákonnej lehote, najneskôr do 30 dní,

doklad o vybavení reklamácie.

Vo Vašom prípade, pokiaľ bola reklamácia vybavená výmenou výrobku, predávajúci túto

skutočnosť mal zaznamenať v doklade o vybavení reklamácie. Od vybavenia reklamácie Vám

plynie nová 2 ročná záručná lehota na vymenený výrobok. Pri následnej reklamácii je potrebné sa

preukázať dokladom o vybavení predchádzajúcej reklamácie.

S pozdravom

Mgr. RNDr. Nadežda Machútová

ústredná riaditeľka SOI


Berem čo píšeš ale skutočnosť je trochu iná.
29.12.2014 - 11:31:17
00
ja som mal tiez vyjadrenie od SOI presne od RNDr Machutovej. jednalo sa o elektroniku. predajcovi som posunul toto vyjadrenie ktore sa priklanalo na moju stranu. odpisal mi ich pravnik ze vyjadrenie SOI je jedna vec a druha vec je ze oni mi tu reklamaciu aj tak neuznavaju a mozem to riesit obcianskopravnou cestou.
v podstate som len zistil ze som stracal cas vypisovanim :D SOI v tomto smere neurobi v podstate okrem nejakeho vyjadrenia pripaden pokuty nic.

iii ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ®

29.12.2014 - 11:39:09
00
Hm ja som tiež riešil elektroniku. A už behom 2,5 roka mam tretí Nový výrobok. Pričom ma chcel odrbať autorizovaný "jablčkový" značkový servis tu v BA. Tak som sa bol ešte ujistit osobne v inom autorizovanom servise v BA a dali mi za pravdu. Ba dokonca mi povedali, že možem sa na nich aj odvolať v "mojom" zlom servise. A už to bolo. Výrobca reklamaciu uznal. Chcel som sa poistit tak som pisal aj do SOI. Výsledok som už pisal vyššie. Myslím si, že zákaznik by mal byť prvoradý, no nie všade na Slovensku je to tak. Bohužiaľ :(
29.12.2014 - 11:51:22
01
kto ma pravý doklad o zaplateni k danemu vyrobku, zaruka mu plati nie na meno kupujuceho, ten nie je tovar, ale na vyrobok. velakrat som dostal blocik a so zarucnym listom sa nikto nezaoberal. ved vyrobok je zaplateny a v cenach je aj zaruka. bez zaruky su veci omnoho lacnejsie. firmy spekuluju s tym prvym majitelom voci zaruke. to iste by malo platit aj o celozivotnej zaruke. ked je doklad, nie je co riesit, ziadne anulovanie zaruky by nemalo byt. no zrejme existuju aj spekulantske zrucnosti ludi, staci blocik ziskat atd. v pripade celozivotnej zaruky po dvoch rokoch by mala byt moznost prepisat majitela. alebo v takom pripade asi treba ziadat spisat kupnopredajnu zmluvu. / vymeneny diel za novy je na nove dva roky zaruky.
29.12.2014 - 13:55:13
00
Celkom rozsiahla diskusia. Byt adminom, cele to presuniem sem: post748919.html#p748919

"An athlete cannot run with money in his pockets. He must run with hope in his heart and dreams in his head." Emil Zatopek

29.12.2014 - 19:03:53
02
ReHMn Toto by bola dobra tema aj na clanok, len by ho mal pisat nikto realne znaly, lebo napr. zaver z tej tvojej temy je iny ako ine vyjadrenia tu v tejto teme.
29.12.2014 - 19:13:02
00
Kice napísal:
Ach, 15 ročné deti JoKo s Mišom tu dávajú právne rady... :-(

Zasran, daj si facku, takú otcovskú, mohol by som ti byť dedom.
Síce som len ekonóm, ale s fiškálmi som strávil viac času ako ty s frajerkou... A to nie pri fľaštičke, ale riešením právnych problémov.

Cyklistika je len jedna. Sú len rôzne bicykle a rôzne formy jazdenia na nich.
Keď ide Bratislavčan domov, tak ide do Bratislavy. Keď ide domov Blavák, tak odchádza z Bratislavy.
Wilier = W Italia Libera e Redenta

29.12.2014 - 19:38:28
02
JoKo napísal:
Zasran, daj si facku, takú otcovskú, mohol by som ti byť dedom.
Síce som len ekonóm, ale s fiškálmi som strávil viac času ako ty s frajerkou... A to nie pri fľaštičke, ale riešením právnych problémov.

JoKo teraz som sa dobre zasmial :lol: ty ked sa nasrdis.. vies to tak pekne od srdiecka podat :y:
29.12.2014 - 19:43:14
00
Zakon neo*ebes. Namiesto hadania si kazdy precitajte Obciansky zakonnik a to konkretne od § 619 po § 627 ktore sa tykaju reklamacii a zakon o ochrane spotrebitela § 18 Robim uz vyse 8 rokov na predajni tak ja to uz viem naspamat lebo riesim aj reklamacie. Ak nejaky predajca nedodrzuje tieto zakony a tvrdi, alebo kona inac treba dat podnet na SOI a hotovo. Druhy krat uz to po kontroloze zo SOI isto neurobi.

Prílohy:

obciansky zakonnik.pdf [522.26 KiB]

ochrana spotrebitela.pdf [144.98 KiB]


Naposledy upravil Hack3r dňa 29.12.2014 - 21:56:14, celkovo upravené 1 krát.

29.12.2014 - 20:52:18
00
andrej25 napísal:
ReHMn Toto by bola dobra tema aj na clanok, len by ho mal pisat nikto realne znaly, lebo napr. zaver z tej tvojej temy je iny ako ine vyjadrenia tu v tejto teme.

nedalo mi - skusme pokracovat tu v samostatnom vlakne
ak admini uznaju za vhodne mozu zmazat nove vlakno / presunut relevantne prispevky z tohoto vlakna tam ...
29.12.2014 - 20:53:17
00
Hack3r napísal:
Zakon neo*ebes. Namiesto hadania si kazdy precitajte Obciansky zakonnik a to konkretne od § 619 po § 627 ......

skusme pls tu
osobne o tom viem houby, ale urcite existuje obciansky, ale aj obchodny zakonnik ...
29.12.2014 - 20:58:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up