Mna viac ako samotna novinka v podobe vidlice zaujal odkaz na clanok o pouziti
Epica Evo Jordanom Sarrou-om, na ktorom vidno novy xc
plast Specialized Captain (na ktory je tiez rovno aj samostatny odkaz v clanku, to som si vsak vsimol az neskor ked som ho vygooglil
) Co ma ale najviac prekvapuje je, ze rozmer ma len 29,2,3", ked ostatne nove xc
plaste od speslu maju 2,35" (ktore su mimochodom ale uzsie ako deklarovanych 60mm, zeby zacali cielene radsej uvadzat len 2,3" a 58mm?) ale najma viditelne oznacenie zmesi T5/T7 pri verzii control, ktore by malo byt dostupne len pre verzie s-works. Je to vidno aj pri novom plasti Captain ale aj pri Fast Traku na prednom kolese. Bud nas tu krmia "bordelom" a pre svojich ludi maju uplne ine materialy (co je mimochodom zname), hlavne ze sa predava, alebo (a tym sa dostavame konecne k mojej novinke
) budeme mat cest s novym xc plastom a mozno aj dvojitou zmesou T5/T7 aj pre control prevedenie plastov. Aj ked tomu asi neverim a zostane to ako aj aspen one70 so 170tpi pre vyvolenych, popripade stale neuvedeny contik ktory jazdil pidckok na svojom BMC na OH
Všimla som si ten
plášť už v inom príspevku. Aj ja by som ho skôr použila dozadu a dopredu nový Renegate (pretekárska kombinácia). Ale ak by aj neexistoval, tak sa nič nedej. Aj tak som plánovala dozadu jazdiť nový Fastrack.
Čo sa týka zmesí a rozmerov tak to IMHO momentálne moc nemá zmysel riešiť pretože rovnako ako Maxxis robí špeciálne "race"
plášte s vysokým TPI pre svojich jazdcov tak aj Spešl určite poskytuje sponzorovaným jazdcom rozmery a zmesi, ktoré nemusia byť nakoniec dostupné na predaj.
A keď už si si všimol plášte, čo hovoríš na to, že Sarrou nemá vzadu Brain.