Ľudia sú rozumní....
A vládne nám Mgr. Matovič...
Nechceš sa opraviť?😐
15.11.2022 - 15:08:27
10
Matovič dostal 25,02% hlasov a získal 721 166 hlasov, volebná účasť dosiahla 65,80% voličov (2 881 511 voličov). Oprávnených bolo 4 433 419 voličov. Teda Matoviča, resp. jeho stranu volilo len 16,27% percenta voličov. Väčšina ho teda nevolila.
15.11.2022 - 15:24:53
10
Veď vravim rozumní su🤨
15.11.2022 - 16:37:39
01
Kenai napísal:
Ale kudne by som to napisal vseobecne Jaroh je len obat brainwashingu ako miliony dalsich.


Mal som dnes dosť náročný deň, ale toto ma pobavilo a vyvolalo úsmev, ďakujem :-)
15.11.2022 - 16:54:34
02
A Kenai je obäť mäkkého žriebäcieho mäsa. Hlavne nech to zneje slovänsky. Za kazdu cänu. :rock:
16.11.2022 - 15:50:03
01
lapaloma napísal:
no chlapci, ako vás tak čítam, tak mám riešenie. Bicykle/chodci/beh/... len na uzavretých dedikovaných areáloch. Autá nebudú riadené šoférmi ale napoja sa na nejaký elektromagnetický pruh (lebo GPS je nepresné) a ten ich povedie. A voilá, máme po probléme. Žiaden nezodpovedný vodič, žiaden chodec/cyklista na komunikáciách ...


Chápem iróniu. Ja nemám problém s chodcami, či cyklistami. Pravidlá platia pre všetkých a preto by sa mali aj rovnako kontrolovať. Nič viac, nič menej.
16.11.2022 - 16:38:07
10
Nie, takto to nefunguje. Stále to nechápeš. Nie je možné "rovnako kontrolovať". Ak vodiči zavinia ročne smrť niekoľko stoviek ľudí a ďalšie tisíce vážne zrania, tak je potrebné ich kontrolovať viac, ako chodcov a cyklistov, ktorí zavinia smrť prvých desiatok ľudí a vážnych zranení nezavinia o moc viac.
16.11.2022 - 19:43:00
02
Jaroh, len v Bratislave v priebehu týždňa 3 nehody chodec a šofér. Všetky mali spoločné to, že chodec hrubo porušil dopravné predpisy. Našťastie umrela len 1 osoba. Mohli sme mať rovno 3 zavinené úmrtia chodcov zavinené chodcom. Miera nehodovosti cyklistov je dlhodobo na 60-65%, že vinníkom je cyklista v každom štáte EU+GB. V ČR v 2020 to myslím bolo, 36 mŕtvych cyklistov na cestách, v 26 či 27 prípadoch bol vinníkom cyklista. Len ignoruješ realitu a prehadzuješ vinu na druhých.

PS. Dúfam, že tomu šoférovi autobusu/trolejbusu, ktorý zrazil tú mladú "prudko inteligentnú" dámu, čo bežala na červenú a ešte mimo prechodu pre chodcov pôjdeš vysvetliť, že sa vlastne nič nestalo. Vlastne stalo, lebo vinníkom je šofér MHD podľa teba. Aj všetkým cestujúcim v MHD, čo si v nej zalietali, že za to môže šofér, nie to "inteligentné" dievča.
16.11.2022 - 21:33:02
10
Jano1987, v roku 2021 bolo na Slovensku 11886 nehôd a pri nich zahynulo 226 ľudí. Z toho cyklisti zavinili 393 nehôd, pri ktorých zahynuli 4 ľudia a chodci zavinili 290 nehôd, pri ktorých zahynulo 17 ľudí.
Vodiči áut zavinili 89.2% zo všetkých nehôd, pri ktorých zahynulo 87,6% všetkých usmrtených osôb.
Tak o čom točíš? Naozaj si myslíš, že treba všetkých "rovnako kontrolovať"?
16.11.2022 - 22:05:30
04
lol, jarohove dristy na pokracovanie ... odhhliadnime od jeho pokrutenej logiky, ze napr. chodcov, psickarov ci matky s kocikmi prechadzajucich sa po cykloceste nettreba kontrolovat a pokutovat, lebo pri konfliktoch nie su mrtvy, tak len ukazal ze statistika je pre neho spanielska dedina ...
ved z cisel co sem hodil priamo vyplyva, ze 1,8% nehod zavinenych vodicmi konci smrtou, zatial co pri nehode zavinenej chodcom dochadza k umrtiu az v 5,8% pripadoch, teda 3x castejsie
16.11.2022 - 22:16:47
00
Jaroh napísal:
....Ak vodiči zavinia ročne smrť niekoľko stoviek ľudí a ďalšie tisíce vážne zrania, tak je potrebné ich kontrolovať viac, ako chodcov a cyklistov, ktorí zavinia smrť prvých desiatok ľudí a vážnych zranení nezavinia o moc viac.

vlastoch
skus si to precitat este raz a pomaly |(
16.11.2022 - 22:21:45
00
vlastoch, tu nejde o to, koľko percent zavinených vodičmi či chodcami končí smrťou, ale koľko percent zo všetkých mŕtvych majú na svedomí vodiči. Ak chceme kontrolami znížiť počet nehôd/úmrtí, tak musíme viac kontrolovať toho, kto viac nehoduje/zabíja. Načo budeme chodcov či cyklistov "rovnako kontrolovať" ako vodičov áut, keď zavinili 9.3% zo všetkých úmrtí, zatiaľ čo vodiči zavinili 87,6% zo všetkých úmrtí? Máme iba obmedzený počet policajtov a tak sa kontrola, ktorú vykonávajú, logicky zameriava na fatálnejší segment vinníkov.
16.11.2022 - 22:28:04
00
Jaroh napísal:
vlastoch, tu nejde o to, koľko percent zavinených vodičmi či chodcami končí smrťou, ale koľko percent zo všetkých mŕtvych majú na svedomí vodiči. Ak chceme kontrolami znížiť počet nehôd/úmrtí, tak musíme viac kontrolovať toho, kto viac nehoduje/zabíja. Načo budeme chodcov či cyklistov "rovnako kontrolovať" ako vodičov áut, keď zavinili 9.3% zo všetkých úmrtí, zatiaľ čo vodiči zavinili 87,6% zo všetkých úmrtí? Máme iba obmedzený počet policajtov a tak sa kontrola, ktorú vykonávajú, logicky zameriava na fatálnejší segment vinníkov.

skoda slov, nic si nepochopil ... dolezitejsie je, ze ak zavini nehodu chodec, pravdepodonost umrtia je ovela vyssia ... t.j. fatalnejsi segment vinnikov su CHODCI ...
16.11.2022 - 22:33:00
00
No a? Pri chodcom zavinených nehodách zahynuli 4 ľudia, pri vodičom zavinených nehodách zahynulo 198 ľudí. Tak ak máme nejaké konečné zdroje na kontrolu, tak máme segmentu, pri ktorom zahynuli 4 ľudia venovať venovať rovnaký ich diel ako segmentu, pri ktorom zahynulo 198 ľudí?
16.11.2022 - 22:39:25
01
https://hnonline.sk/auto/doprava/96051415-sialena-nehoda-tesly-splaseny-elektromobil-sa-nekontrolovatelne-rutil-mestom

Som zvedavy, ako trestaci a zatvaraci budu postupovat tu. Predpokladam ticho po pěšině.
19.11.2022 - 00:51:58
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up