caute mam DH bike big hit 3 s vidlou marzocchi bomber a chcem sa na nom naucit wheelie a manual, wheelie viem tak 2 metre a potom ma toci do boku alebo ma vidla ztiahne dolu.
poradte niake typy ako ho lahko zdvihnut na zadne...
dakujem predom za pomoc a cas.
hmm, tiez som zacal so samoukou manualu, mam 29" bajk, pri manuali sa ma zdvihat bajk s vystretymi rukami a zatlacit nohami do pedalov... a vystrety chrbat.... no poviem Vam, urobit mrtvy tah so stokilovou cinkou je malinovka oproti tomuto... ale nevzdavam sa...
mimochodom na youtube je asi tona videi s navodmi na manual a wheelie... a kopec ineho... jedny lepsie, ine horsie... treba popozerat
skus kratsi predstavec a sedlo popr. trochu dozadu vysunut. ked to vies, ide to skoro na kazdom bajku. ale na ucenie je to na nejakej 29" vrazde hroza.
Je tu niekto ako ja co sa uci (alebo sa naucil) manual na "stare" kolena a podelil by sa o skusenosti? Mam 43, trenujem 3 mesiace a aj ked tam progres urcite je a chut pokracovat mi nechyba (skor sa musim brzdit a dopriat telu potrebny oddych)...stale mam urcite pochybnosti ci sa mi to podari posunut na ozaj dobru uroven (povedzme 50-100m dole miernym kopcom).
Ako casto trenujes? Kazdy den? Kazdy druhy? Dva razy do tyzdna? Ako dlho trva jeden trening? Ja som sa o manual zacal pokusat, ked som mal 42 (do 41 som ani nevedel, co to je ), ale systematicky som to veru netrenoval (a kvoli takmer nulovemu progresu som to vzdy po par tyzdnoch zabalil). Teraz mam 45 a cca posledne 2 mesiace sa pokusam o nejaky systematicky trening aspon 3x do tyzdna v trvani cca pol hodinky. Nejaky progres badat, ale ani zdaleka nie je taky, ako by som si predstavoval. Najhorsie su potom dni, kedy su pokusy snad horsie ako na zaciatku. Vzdat to zatial nemienim, ale mam pocit, ze nieco musim robit zle (alebo som fakt totalny antitalent, co tiez asi nie je daleko od pravdy). Trenujes sam alebo s niekym?