Posielal som do českého zastúpenia Canyon predné koleso, na ktorom som objavil presné miesto, ktoré keď som stlačil, tak vydávalo pukavý zvuk, nakoľko mi to vadilo pri jazde a bol možný predpoklad poškodenia, nebodaj zlomenia, viď:
https://www.youtube.com/watch?v=vjXqo4XWCKs .
Prvýkrát zaslané
koleso poslali do servisu, s tým, že mi môžu dať nový ráfik (t.j taký ako sa predáva bežne, s červenými nápismi), ktorý však nebol v dizajne Canyon (t.j. zlatý dizajn). Túto možnosť som zásadne odmietal. Trvali 2 mesiace, kedy mi navrhli, že pošlú nové koleso. Nové koleso prišlo za ďalší mesiac. Skúšam teda, že či už v tom bode koleso nepuká a predstavte si pukalo. Tak píšem do Canyonu, že či mi náhodou neposlali pôvodné koleso, oni že nie. Tak som im navrhol aby mi poslali nové a ja im na oplátku pošlem staré.
Tak za mesiac prišlo 2. nové koleso a skúsil som, že či nepuká a predstavte si pukalo..v tomto momente ma začalo porážať. Tak im píšem, že čo s tým. Predstavte si, že ma začali zavádzať, že v obchodných podmienkach je napísané, že môžu nahradiť
komponent za inú farbu (nič také tam samozrejme nemajú, len farby týkajúce sa rámov a vidlíc), tak som samozrejme nesúhlasil a po istej dobe mi napísali, že mi teda pošlú 3. nové koleso. A predstavte si, ale to si nerobím srandu, aj na tom treťom kolese bol ten istý problém pukania v tom istom bode.
Píšem im teda, že aj to tretie koleso je pokazené a predstavte si oni mi napíšu, že DTswiss zistil, v čom je problém, proste výrobná vada. Mal som im poslať to koleso aby ho oni poslali do servisu (oni mali návod čo bolo treba vymeniť), čo sa aj stalo a po ďalšom mesiaci mi prišlo domov opravené 3. koleso, avšak s ohnutým kotúčom, ale to už je detail. Ešte som žiaľ neskúšal, či je ok.
Celá táto procedúra mi zabrala vyše 5 mesiacov (mrzí ma hlavne leto), kedy som bol bez
kolesa a nemohol sa bicyklovať.
Požadoval som od nich nejakú formu kompenzácie, navrhol som im zľavu na ďalší bicykel, čo zásadne odmietli a napísali mi "Dobrý den,
slevu na
bicykel vám určitě dát nemohu, jak jsem psal již dříve kompenzaci za opakované reklamace dostanete zároveň s opraveným kolesem."
A hádajte čo bolo v krabici s tým 3. opraveným kolesom ...... nič......
Zo strany českého zastúpenia Canyon som zažil klamstvá, sľuby a zbytočné naťahovanie času, ktoré v mojom prípade narástlo na skoro pol roka života