Rovno šijací stroj :D
Toto už bol extrém, nestane sa to často. Ono keby si mal so sebou nosiť všetko na čo si spomenieš aby ti to pomohlo keby sa stalo to alebo to tak by sme museli za sebou ťahať prívesný vozík. Ja som vtedy nemal napr. sťahovacie pásky. Možno keby boli tak ten plášť aj s plastovou fľašou aj s omotanou dušou udržím pokope a nejako dokrútim do tej Zlatníckej. Odvtedy ich už nosím - rôzne rozmery. To mi pripomenulo (ospravedlňujem sa za spam v tejto téme) ako sme opravovali lto-ov prasknutý rám za pomoci všetkého čo bolo poruke, i mini manikúrovej sady :lol:

Prílohy:

MISI2979s.jpg
MISI2979s.jpg 151.8 KiB thumb_up0thumb_down

MISI2982s.jpg
MISI2982s.jpg 247.07 KiB thumb_up0thumb_down

26.05.2017 - 11:25:43
03
astro napísal:
Neviem. Zrazu v zjazde šleha a už som išiel na ráfiku. Niečo som zrejme trafil ale bolo to na lesnej ceste, po ktorej jazdia aj autá, žiadny rockgarden. Skrátka smola.

To vyzera, ze si trafil kusok sklenenej flase, teoreticky aj nieco ine, ale muselo to rozrezat do Vcka .. ja som tiez minule presiel cez polo-flasu ale nastastie len zboku trochu narezalo, tak dusa postacila. A ten dusovy obvaz nepomohol ?
26.05.2017 - 12:10:37
00
Hazard napísal:
Poprosím o radu čo je teda najlepšie voziť so sebou v prípade defektovej nehody v lese? Mám preventívne dušu, ale píšete tu niečo o knotoch (kde kúpiť?). Čo teda sa vám najlepšie oplatilo? Nosiť aj sadu na lepenie? Plášte vozievam Protection, tak tam dúfam, že tie boky tak ľahko neprereže.

Ak budeš dávať dušu, tak pozor na všetky tŕne v plášti čo tam budú zalepené :)
26.05.2017 - 12:21:43
03
Aj to je jeden z dovodov preco ma to stale odradza...


Naposledy upravil Jaiub dňa 26.05.2017 - 21:55:40, celkovo upravené 1 krát.

26.05.2017 - 12:31:19
00
Akože s dušou plašť nerozsekneš? alebo ako si to myslel ?
26.05.2017 - 16:04:33
00
Dnes, po necelom roku, opaet defekt na zadnom. Opaet na tubeless. Na modrej TZ v zliabku pred Panovou lukou mi zacalo sycat zadne. Nechcelo sa mi verit ze je to zase defekt. Na 4" fat "traktor" gume co ani neni fuknuta natvrdo. Som z tubeless trochu sklamany. Omotal som dieru lepiacou paskou a na makkej gume ale pojazdnej som to po asfaltkach zvladol az k domu. Dusu som mal so sebou ale nechcelo sa mi to menit tam na mieste. Sfucalo to ale cele a vyprskalo mlieko von aj na bike. Dnu mi vliezol maly, tupy kusok konarika vid foto. Nechapem ako to mohlo pichnut taku mega gumu.
Príloha:
20170526_152250.jpg
20170526_152250.jpg 872.38 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
20170526_152153.jpg
20170526_152153.jpg 929.79 KiB thumb_up0thumb_down

26.05.2017 - 19:26:42
00
Tu by ti myslim pomohol ten knot na defekty na bezdusakoch
26.05.2017 - 19:38:06
00
Áno ale ten na auto. Je hrubší alebo dvojitý tu z eshopu
26.05.2017 - 19:39:37
00
dakujem za tip, tuto vychytavku nepoznam. skusim vyguglit niekde.
26.05.2017 - 19:40:07
00
2 otazky:
Preco sa ti nechcelo menit dusu na mieste? Problem s povytiahnutim plasta z rafiku (a nasadenim nazad) alebo zdlhave fukanie?

Fat koleso fuknute na tvrdsie vo vseobecnosti zvysuje riziko defektu?

edit: uvedomil som si, ze nahodenie duse do bezdusoveho systemu vyzaduje prinajmensom aj vybratie bezdusoveho ventilku... ibaze by v rafe bolo viac ventilkovych dier.
26.05.2017 - 19:51:05
00
Nechcelo sa mi vkladat dusu pretoze som takto opravoval defekt vlani v auguste v Kvacianskej doline. neuveritelne trapenie zvierat to bolo, nosim 4-5 plastovych montpak a ledva ledva som odchylil plast od hrany rafika, navela som tam nejak nastrkal tu dusu a nafukal, potom uz ok. Cca 40-50min operacia to bola (asi aj preto ze som lama). Dnes bol ale dovod ten, ze som mal deticky vybrat zo skolky a hrozilo mi ze to nestihnem. Olepenie plasta, dofukanie a rychle slapanie na asfalte v podstate udrzalo pojazdnu pneumatiku az k Figaru kde bolo auto. Pri klasickej oprave vlozenim duse by som prilis meskal, takto som to stihol ok.
26.05.2017 - 20:42:05
00
doplnim este ze cca 20min mi vlani v Kvacianskej trvalo odsrobovanie matice z ventilka, bola zalepena vysusenym mliekom, ktore bolo zasusene v zavite ventilu a nemal som na mieste nejake vhodne naradie, prstami to moc neslo ani v rukaviciach, nakoniec nejak nozikom sa podsrilo po stvrtkruhoch pomaly odkrutit tu maticu a vytiahnut ventil.
26.05.2017 - 20:47:30
00
zlobor napísal:
Akože s dušou plašť nerozsekneš? alebo ako si to myslel ?

Myslel som to tak, ze napr oprava defektu, spinava robota, striekanie tmelu, slzenie bocnice,... zas tolko defektov rocne nemam aby mi to zato stalo, keby jazdim niekde v agatovom lese mozno zmenim nazor... ale zatial to ma pre mna viac nevyhod ako vyhod...
26.05.2017 - 21:41:11
00
My veru mame na Cachticaku , Plesivci a Kamennej agatov viac nez dost. Po roku a pol aktivneho jazdenia asi 8-10 defektov. to bol pre mna dovod prejst na bezduse. odvtedy len znizujem tlaky, skusam kolko znesie kombinacia 29 mm rafik + bezduse. 80kg mojej malickosti (obleceny z batohom) vozi aktualne 1,3bar vzadu a 1,1bar vpredu. tristvrte roka a bez defektu. od mlieka som sa este neuspinil. ak k tomu pride mam v batohu chirurgicke rukavice.
26.05.2017 - 21:49:13
00
rafik Superstar Sentinel (21 mm vnutorna sirka), Stans 25mm paska, Caffelatex ventily a plaste Vittoria Morsa 2,3 TNT (kupene z bazara so zvyskami tmelu) - nasadeny plast na rafik (1 montpaka) a len nafukane obycajnou servisnou pumpou - patky zapadli bez mydlenia s lahkostou. Tmel som zatial nedaval. :)


Naposledy upravil MageZ dňa 27.05.2017 - 00:33:41, celkovo upravené 1 krát.

26.05.2017 - 22:34:33
01
keyboard_arrow_up