Veď prave, tiež mám účet aj v dolároch a meniť 2x sa mi to nechce, zbytočne stratis na kurze. Pozeral som na GDAX a ak píšeš, pre vašu krajinu nedostupné. Príde mi to trochu od veci
07.01.2018 - 23:51:26
00
Chcel by som sa spýtať keď pri obchodovaní na GDAX-E, ako je to lepšie ? chápem že cez market sa neplatí poplatok, z tohto hľadiska limit ale keď chcem napríklad za danú cenu rýchlo predať je možné že ak pôjdem cez limit tak mi to nikto nekúpi a cena spadne však ? ako sa to robí, som len začiatočník. Ďakujem.
08.01.2018 - 13:25:59
00
ELECTRUM

Zranitelnost bola najdena v penazenke, ktora potencialne umoznuje nahodnym webovym strankam ukradnut vasu penazenku prostrednictvom jazyka JavaScript. Tato chyba pravdepodobne ovplyvnuje aj ine derivaty Electrum a Electron Cash. Ak nepouzivate Electrum alebo derivat, potom nie ste ovplyvneni a mozete to ignorovat.

Kroky akcie:

1. Ak pouzivate Electrum, vypnite ho vpravo dole
2. Upgradujte na verziu 3.0.5(nezabudnite overit podpis PGP).

Nemusite sa nevyhnutne ponahlat na upgrade. V takychto pripadoch moze byt opatrne chvilu pockat, aby sme sa uistili, ze vsetko je vyriesene. Dolezite je nepouzivats tare verzie. Ak mate staru verziu, ktora sa niekde nepouziva, je to neskodne, pokial nezabudnete aktualizovat ju skor, nez ju opat pouzijete neskor.

Ak ste v lubovolnom case v minulosti:

- Elektrum nebol otvoreny bez nastavenia pristupovej frazy penazenky; a
- Ak bola webova stranka otvorena

Potom je mozne, ze vasa penazenka je uz ohrozena. Obzvlast paranoidni ludia mozu chciet poslat vsetku BTC do svojej starsej penazenky Electrum k novo generovanej penazenke Electrum. (Aj ked pravdepodobne ma niekto vasu penazenku, potom by uz ukradli vsetky BTC v nom ...)

Vyvojar spolocnosti Electrum (ThomasV na fore, ecdsa on github) bude pravdepodobne v blizkej buducnosti uverejnovat podrobnejsie informacie a pokyny.