Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ma napadla jedna vec, ale mimo riesenia tvojho problemu :D na mojom FB profile mam miesto bydliska Dingla - Nepal a v aplikaciach kde su reklamy mi to nuka rozne sluzby a lacne volania v tejto oblasti :D takze ti smejdi maju prelustrovane vsetko co clovek kdekolvek na nete zada...co som vedel, ale je to usmevne :)
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 07:18:59
00
ahojte
vedeli by ste mi poradit ako vypnem na S8 opakovane upozornenia sms-mail ?
dojde sprava a kym si ju neprecitam neotvorim tak kazdu 1min to pipne.

vdaka
Zobraziť komentár 12.01.2018 - 10:46:56
00
tu je postup: https://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s8-how-to-disable-notifications-769234/
Zobraziť komentár 12.01.2018 - 10:50:22
00
tak stýmto som sa na mojej s8 nestretol pípne raz a hotovo .. bliká len dioda ak ju nastavím a keď ho zoberiem do ruky ta zavibruje
Zobraziť komentár 12.01.2018 - 11:14:50
00
uz to mam . vdaka
Zobraziť komentár 12.01.2018 - 13:02:15
00
dal som na reklamačku služobný telefón v novembri a doteraz nič.. tak dám preveriť, že kde to stojí a zo servisu oznámia, že oni neriešia lebo sa do neho nevedia dostať bez hesla alebo otlačku, takže reklamácia stále nevybavená?
nevie niekto poradiť či sa s nimi vôbec ďalej baviť alebo rovno pýtať nový kus (s odvolaním sa na 30 dňovú lehotu reklamácie)..
to sa nevedia ozvať hneď sami?
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 06:55:44
00
jasne ze ries novy kus, reklamacia je po lehote a nikto sa noezval
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 13:50:05
00
daj vediet co ti povedia, ci sa neodvolaju na speci reklamacne podmienky v pripade kupy na pravnicku osobu/ICO, ci jak to je.
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 19:49:47
00
rozdiel by mal byť len v tom že záručná doba je skrátena na 1 rok nie?
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 20:07:41
00
neviem, preto ma zaujima to ak sa odvolaju.
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 20:22:29
01
arrow_leftCraObs napísal:
dal som na reklamačku služobný telefón v novembri a doteraz nič.. tak dám preveriť, že kde to stojí a zo servisu oznámia, že oni neriešia lebo sa do neho nevedia dostať bez hesla alebo otlačku, takže reklamácia stále nevybavená?
nevie niekto poradiť či sa s nimi vôbec ďalej baviť alebo rovno pýtať nový kus (s odvolaním sa na 30 dňovú lehotu reklamácie)..
to sa nevedia ozvať hneď sami?
ak ti plynie zaruka na mobil podla stanov 2roky,v ramci zaruky je to ich chyba,ze sa Ti neozvali do 30 kal. dni
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 21:01:52
00
ak dostaneš nový kus záruka automaticky platí znova dva roky
Zobraziť komentár 17.01.2018 - 21:55:51
00
Ak je to kupované na firmu tak neplatí ani 30 dňová lehota na servis. Aspoň tak mi tvrdili v obchode. No záleží aj od predajcu. Ak je normálny tak ti to uzná.
Zobraziť komentár 18.01.2018 - 00:20:21
00
Mas pravdu kedze sa jedna o vztah PO - PO tak sa riadi obchodnym zakonnikom a zakon o ochrane spotrebitela sa nanho nevztahuje...

Doba reklamacie teda nieje nijako casovo obmedzena :)
Zobraziť komentár 18.01.2018 - 05:59:44
00
neriešim priamo ja, ale zodpovedný zamestnanec.. reklamácia sa už rieši, keďže kolega nevedel heslo (a ja som mal ten deň dovolenku), odborníci objavili čaro "factory reset-u" a už sa do telefónu dostať vedia.. ani neviem kto to má teraz na stole, ale čo mi tlmočil kolega tak zakúpený bol u mall.sk (ktorý aj prevzal reklamáciu) a následne predal servisu (asi dajaký origo moto alebo lenovo) ktorý telefón bez hesla odmietol prevziať.. a tak ležal dakomu 1,5 mesiaca len tak na stole až do urgencie..
btw riešim vypadávajúci mikrofón počas hovoru, takže predpokladám že to bude nový kus tak či tak..
Zobraziť komentár 19.01.2018 - 12:19:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Cyklopočítače)
keyboard_arrow_up