Kellys Soot som projektoval ja
hadicu
brzdy vediem vonkom z dvoch dovodov -
1. Aby si nemusel v pripade (v buducnosti predpokladanej) hydrauliky hadicu strihat, resp. pouzivat j-kit.
2. Ale hlavne, pri pouziti srobovacieho BB cez stred
bovden neprevlecies
Naboje Quando su fajn, pouzivame ich v Kellyse tiez. Ale na
bicykloch za tretinovu cenu a junior
bikoch Aby som sa vyjadril k teme 105 / Claris... Ano ako uz bolo spomenute, pouzita sada je jediny rozdiel medzi SOOTom 30 a 50.
Tato nova Clarisa je vazne super a pocitovo mi pride, ze radi plynulejsie ako 105ka.. Cize realny rozdiel je naozaj “len” v hmotnosti a vacsej palete prevodov. Do kopcov, do lesa, na sportovejsiu jazdu - 105ku. Na dochadzanie do prace, obchodu, vylety po hradzi a pohodove bezstarostne vozenie Clarisu. Taky bol moj zamer
Len pár vecí (ak by som Kellys SOOT projektoval ja).
-
Malá škála veľkostí. (napr taký GT GRADE má veľkosti 58, 60 pre chalanov nad 190 cm. ) Kellys SOOT L má "len" 54 cm čo je dosť málo (hoci rozumiem že je tam vetší slopping ale mať vytiahnutú sedlovú trubku pomaly pol metra nieje bohvie čo. ) Efektívna dlžka hornej trubky je "len" nejakých 57 cm v prípade L , a bolo by treba 60 cm, ten bike
je jednoducho krátky s nízkym predkom pre postavy nad 190. Predstavec 130 mm je potom "nutné zlo" . Tiež Hlavová trubka by mala byť okolo 20 cm (namiesto 17) - radšej dlhšiu hlavovú trubku ako X podložiek pod predstavcom.
-
chýba mi v geometrii údaj "Stack" a "Reach". Mohli by ste to v Kellyse uvádzať, podla mňa každá serióznejšia firma by to mala uvádzať, lebo to sú dva základné údaje podla ktorých sa vieš naozaj orientovať či rám bude "pocitovo" akorát alebo malý. Veľkostí ako"M", "L "sú dosť zavádzajúce, (čo sme v odevnom priemysle preboha?)
- Namiesto Clarisu ste mohli ísť do Sory v tom lacnejšom prevedení.
- Dávajte namiesto hliníkovej sedlovky karbonovú - verte mi.
- Inak palec hore za ten Kellys SOOT, mne sa veľmi páči, design je úplne super.
- Veľké plus za
náboje NOVATEC a pevné osi.
- Tiež veľké plus za mechanické kotúčovky z hladiska jednoduchosti servisu (len tam nedávajte Hydry preboha, ak tak, tak na špecálnu objednávku). Veľa ľudí tuto na fóre neverí mechanikám pretože poznajú nejaké spred 10 -tich rokov. Ale vývoj pokročil a tieto čo sa pritláčajú obe platničky sú úplne inde.
Celkovo sa mi ale KELLYS SOOT páči najviac z kategórie cenovo dostupných "gravel".
(Ešte Author Ronin má niečo do seba ale je o voľačo tažší z dôvodu oceľového rámu, ktorý na druhej strane v posledných rokov "vstal z popola" a zažíva renesanciu)