zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
takto priatelia, robim nieco fundamentalne zle, ak v poslednej faze nahadzovania pneumatiky do rafika rozlamem 4 montpaky a ide ma roztrhnut od zlosti?
(Captain Obvious)
na vysvetlenie: skusam pokusne nafukat koleso "na sucho", bez mlieka. bo vraj sa to oplati prv testnut. zatial neuspesne
na vysvetlenie: skusam pokusne nafukat koleso "na sucho", bez mlieka. bo vraj sa to oplati prv testnut. zatial neuspesne
Natri tie patky jarovou vodou.
Vyšróbuj jadro ventilu a prebehni ihlovým pilníkom.
Prerábal som svoj bajk na bezduše a zostala mi páska a kýbel tmelu, tak chcem priateľkin bicykel prerobiť tiež..
Diki!
Novinka CTM RASCAL 3.0 29 bicykel, matná čierna/matná chrómová
1 249 €
MOC 1 499 €To s tým tmelom samozrejme rátam, skôr mi ide o pohodlnejšiu jazdu a o starosť menej(defekty) ako o to minúť ten tmel
OK, tak este raz, tmel o ktorom hovorim Stan's NO TUBES Tire Sealant