Nevyznám sa v tom až tak, ak tam tá dierka má byť, tak to len zoškrabnem, to je to najmenej. Ale tak celý problém začal, cez tú dierku
olej vytiekol a
brzdy boli neúčinné. Ked som prvý krát odvzdušnil, to čo vystrekol ten olej von, bolo to veľké množstvo. Nie, že vyšlo von nejakých pár prebytočných kvapiek, riadne vystrekol a
brzda bola zas rovnako neúčinná, preto ma napadlo tie dierky zapchať a odvzdušniť zas. Teraz brzdia poriadne. Či lievik vytiahol tesnenie som si vždy skontroloval, na to som bol upozornený. Prečo do XT brzd nepasoval (lepšie povedané nechcel v nich stáť zapichnutý, bol nestabilný), to sa aj ja pýtam. Niekomu z Vás pasoval, to ozaj nechápem.
Tie dierky maju svoj presny vyznam, zapchanim pobabres funkcnost brzd. Vysvetlim to takto:
expanzna nadoba v packe je rozdelena na olejovu a vzduchovu a odelene su membranou (aby sa nemiesal olej zo vzduchom, je to neziaduce), ked sa dosticky opotrebuvavaju tak olej (alebo brzdovka) sa presuvaju z expandzky do piestikov, cize v expandzke sa zmensuje objem oleja a zvysuje sa objem vzduchu a prave ta dierka ma funkciu na privod vzduchu do expandzky, ak by tam nebola tak vznika podtlak a brani oleju sa dostat do piestikov, cize po urcitom opotrebeni oblozenia by nastal zlom kedy uz by podtlak bol dostatocne silny nato aby sa olej nedostal v potrebnom mnozstve do piestikov a packa by tym padom sla ku riadidlam a brzda by prestala brzdit. Cize ak ti cez tu malu dierku vyteka olej tak je na 100% poskodena membrana, popripade netesni tak ako ma.