mam odlozeny Hayes 160tku co tam bol povodne. Nahodim ho a vyskusam spravanie. Mal som podozrenie na centrovanie strmena, ale to som si dal zalezat a vycentroval som ho pomocou tenkej karticky tak, aby boli medzery uplne rovnake a dosticky dosadali na kotuc rovnako. Brzda je odvzdusnena a piestiky sa hybu symetricky. Ono sa to deje, az ked sa
brzda zohreje, zacne hulakat a ked to ignorujem tak zacne chytat nejake oscilacie az musim zastat. Prvy krat mi to v terene tak rozvibrovalo vidlu, ze aj na hladkom povrchu udupanej zeminy davala skoro plny doraz zdvihu. Odvtedy na to davam pozor a nenechavam to zajst tak daleko. Vo vidle mam 100PSI a nebeha nejako moc lahko. Mam nejake tusenie, co sa tam moze diat, ale neviem ci je to spravne tak nebudem trepat.
Ešte by som množno skontroloval, či náhodou prasa nederie upevňovacím ramenom o kotúč - tie ošúchané lúče nemusia byť len od platničiek, ale aj od ramena prasaťa. Recon SL má podľa googlu upevnenie bŕzd IS nie PM, pri IS sa môže stať, že sa pri silnom brzdení niečo ohne v uchytení alebo sa pri slabšie dotiahnutých skrutkách vytvorí vôľa a prasa sa usadí na kotúč ináč, ako si človek predstavuje, pričom je potrebná nejaká sila, aby sa to stalo, čím sa vlastne tento defekt na dvore ťažko replikuje. Už sa mi to raz stalo.
Ale teda môže to byť aj kvalitou od aliho, že čínska kontrola kvality zlyhala a dodali ti blato.
XLC máš tieto na obrázku? Sú plávajúce, tak nejaká voľa tam byť musí. HSX plávajú nie je, len znitovaný napevno z dvoch časti, takže je bez vôle. Tá vôľa je tam kvôli tomu aby sa pri zohriatí nevlnili. Ak sa tá vôľa nejako radikálne nezväčší tak to nie je žiadny problém. Kotúče na skoro všetkých motorkách sa robia takéto a funguje to tam bez problémov.
Nie, ale má podobné nity, je to tento:
forum.szajbajk.plo motorkových kotúčoch viem, známy má performance
brzdy na motorke, ale tam sa to robí kvôli nemožnosti centrovania prasaťa a majú aj dosť veľkú vôľu do strany. Každopádne tá vôľa je emergentný jav, od výroby tam nebola a dosť ma prekvapila.