Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftGusto0 napísal:


Tu hlavnu cast brzdy tam ani nemas.
A gufera na vidlu pokial viem tak 15€ na RS v priemere stoja, daju sa najst aj za 10€


    Naposledy upravil Bikedav dňa 19.10.2018 - 11:20:56, celkovo upravené 1 krát.

    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 10:22:10
    00
    ja mám na svojej vidlici 340h tento rok a guferám nič nie je :) a to ja nie som nejaký hltač kilometrov po ceste :)
    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 10:23:35
    00
    No ale ked polovicu casu tlacis peso do kopca a z kopca, tak tie hodiny nie su smerodajne. :D Tebe tym padom logicky neodchadzaju gufera, ale tretry. :D
    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 10:54:20
    00
    no dole už práveže nie, teraz mám onakvejší bajk s teleškodkou :)
    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 11:04:30
    02
    Tak gufera nezačnú tak skoro prepúšťať olej ak sa vidlica pravidelne cisti. Skor ak uz maju gufera viac za sebou tak môžu spôsobovať väčšie trenie ktoré nieje velmi žiadúce
    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 11:24:05
    00
    Ak majú viac za sebou vidlica ide ľahko kým špina neobrusi nohy a púzdra... Keď na hodíš nové gufera. vidlica ide zo začiatku citeľne tuhšie
    Zobraziť komentár 19.10.2018 - 19:24:05
    00
    Presne tak. Uz bolo citit aj na chode vidlice, ze su vydrete.
    Zobraziť komentár 20.10.2018 - 17:26:50
    00
    Maxxis Aspen 29x2,25 120TPI EXO TR --- 635g

    Prílohy:

    20181024_195537.jpg
    20181024_195537.jpg 595.83 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 10:12:39
    00
    arrow_leftlapaloma napísal:
    lto a nakoľko je pravdepodobné, že ti proste kladka nechcela pustiť reťaz a nie že to je spôsobené oválom?

    Nie, s kladkou to nic nema, ak dolna kladka nepusti retaz a zaberies, nasleduje vytocenie prehazky dohora a urvatie patky. Stalo sa mi, viackrat (konarik presne do kladky). Ale ako som pisal, je to vec setupu a prakticky vsetci pouzivaju oval na jednoprevodniku a prehazku s brzdou, takze to v podstate nevidia. Na SRAMe sa ani vypnut neda. Ja mam (na to) prehazku bez a s nie moc silnou pruzinou. Takze efekt bol viditelny. Ked si pozries videa, tak SRAM sa ani nehne, Shimano sa mierne hybe aj s brzdou (neviem ako najnovsie, ale aj u 11sp shimano brzdy nic moc). A efekt dost zalezi na ovalite, resp. asymetrickosti a jej velkosti (10-14-16%), a ako zuby prevodnika ochotne pustaju retaz.
    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 11:21:14
    00
    Lubik_DK Vyborna hmotnost. Nemohol by si please zmerat pravitkom sirku plasta od patky k patke kym ho este nemas nahodeny? Vdaka. Tie aspeny musim casom vyskusat. Aspen-Aspen, pripadne Aspen-Rekon Race.
    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 11:42:11
    00
    jachmel zmeriam, no problem.
    Mám ich 2 samozrejme a nahadzovať budem na jar. Dovtedy budem na 2x TunderBurt resp 2x RacingRalph

    Edit dnes: Plášť má na šírku rovných 15 cm.


    Naposledy upravil Lubo_DK dňa 27.10.2018 - 20:22:04, celkovo upravené 1 krát.

    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 14:08:36
    00
    ja ho mám vzadu, až tak ma nenadchol
    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 14:50:36
    00
    Mám jeden úplne nový, nenamontovaný. Jazdila som šírku 2,1" a je to naozaj rýchly plášť vhodný aj maratóny aj na XCO. Na rozdiel od iných rýchlych plášťov s nízkym vzorom tento aj dobre podrží v zákrutách a aj brzdné vlastnosti oveľa lepšie ako napr. Conti Race King. Asi ho jazdiť nikdy nebudem pretože budem jazdiť iné znečky. Ak by mal niekto záujem predám ho za 39Eur.

    Prílohy:

    tire_Maxxis_Aspen_29x225_Exo_TR_652g.jpg
    tire_Maxxis_Aspen_29x225_Exo_TR_652g.jpg 167.69 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

    Zobraziť komentár 25.10.2018 - 16:23:38
    00
    Predstavec nic moc, ale na otestovanie posedu staci. Kotuce trochu sklamali, dufal som v nieco menej v porovnani so 6-dier. Zato sedlo celkom fajn na mg lyziny.
    Bbb downforce -17 80mm
    Sram centerline x 160mm centerlock 2ks, 120 a 119g
    Selle san marco aspide mg
    Shimano xtr rd-m9000gs bez patky

    Prílohy:

    3B487966-BDF6-427F-809A-D43ABC6C77E2.jpeg
    3B487966-BDF6-427F-809A-D43ABC6C77E2.jpeg 476.09 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    FFC6F61E-1E6C-4F93-B67D-ADC61D99F5A4.jpeg
    FFC6F61E-1E6C-4F93-B67D-ADC61D99F5A4.jpeg 587.07 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    6A3F84A1-C3CA-4E8C-8353-CB1AD8B1AC69.jpeg
    6A3F84A1-C3CA-4E8C-8353-CB1AD8B1AC69.jpeg 513.02 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    D6E68094-BFA3-4260-9A52-824608188E05.jpeg
    D6E68094-BFA3-4260-9A52-824608188E05.jpeg 500.25 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

    Zobraziť komentár 29.10.2018 - 19:30:23
    00
    Specialized Ground Control GRID 29x 2.3 - Výrobca 845 g - Váha 877g
    Kotúč Shimano SM-RT64 180mm - Výrobca 173g - Váha 166g
    Kotúč Shimano SM-RT68 180mm - Výrobca 180g - Váha 170g - zjazdené

    Prílohy:

    Komentár súboru: Specialized Ground Control GRID 29x 2.3
    Ground Control 29x2.3.jpg
    Ground Control 29x2.3.jpg 754.14 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    Komentár súboru: SM-RT64 180mm
    SM-RT64.jpg
    SM-RT64.jpg 839.73 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    Komentár súboru: SM-RT68 180mm
    SM-RT68.jpg
    SM-RT68.jpg 910.01 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

    Zobraziť komentár 30.10.2018 - 11:25:41
    00
    keyboard_arrow_up