@emilcervenan Pozdravujem, podme pekne po poriadku.
"Objednal som si bike z eshopu za necelých 4000€ bez skúšania keďže u nás je samozrejmosť, že ponúkaný tovar len objednám pre zákazníka a zoberiem si za to slušnú maržu." - Orbeu Oiz 2020, ktorú ste si objednal máme v predobjednávke a bude u nás na predajni plne k dispozícii, aktuálne ešte nami objednané modely neboli vyrobené, čakáme ich ale v priebehu novembra. Zákazníkom ponúkame širokú ponuku bicyklov, samozrejme nevieme držať skladom všetko ale každoročne viac ako zdvojnásobujeme náš sklad, na budúci bude priamo u nás vyše 1000
bicyklov priamo skladom.
"Nevycentrované ridy, asymetricky osadené brzdy (páky), zle zoštelovaná prehadzovačka, vŕzganie stredového zloženia a zadný brzdový kotúč sa opiera o platničky tak, že koleso nemá skoro žiadny volnobeh." - kolegovia na predajni Vám počas skúšky bicykla na predajni nastavili všetko podľa Vašej preferencie, od nás ste odchádzal s funkčným nastaveným bicyklom. To, že ste sa na druhý deň rozhodol vrátiť ho sme akceptovali, bol Vám spravený formulár na vrátenie a zadaná požiadavka na vrátenie peňazí - vrátenie peňazí robíme raz týždenne hromadným príkazom, peniaze Vám na účet prídu, robíme to skôr ako zákonom stanovená lehota, predpokladám zajtra alebo v štvrtok.
Na další deň posielam mail s novou objednávkou. Po 7 dňoch nemám bike, peniaze ani odpoveď na novú objednávku. Nemám odpoveď na dalšiu správu ohladne vrátenia peňazí. Na čísle zákaznickej podpory nikto nezdvíha... - dopytujete nás na objednávku bicykla, kde zmeny ktoré by ste rád realizoval sú mimo bežne ponúkané možnosti, preverujeme u dovozcu a vo výrobe v Španielsku, či niečo podobné je možné spraviť v rámci custom výroby, ktorú Orbea ponúka. Ihneď, ako obdržíme stanovisko, budeme Vás informovať.