Kona krizena s Pole Stamina s matkou starej Liberty a otcom Velamos standard :D
24.02.2020 - 22:23:25
02
Lady 26 kolega😀
24.02.2020 - 22:27:21
00
hahaha mas pravdu.... ale to vahadlo je cista Kona Stinky
24.02.2020 - 22:33:32
01
no ale inšpirácia predkom od nineru :)
24.02.2020 - 22:34:31
01
yoyomi napísal:
Lady 26 kolega😀

Presne to mi hned napadlo, len som nevedel ako sa vola :D iba pleteny kosik vpredu chyba k dokonalosti.
24.02.2020 - 23:08:01
02
Dán Mikael Pedersen vyrábal bicykle, ktoré sám vynašiel, v Dursley v Anglicku v posledný rokox 19.storocia.Repliky sa vyrábajú dodnes, jedna z dalsix dielni je v Nemecku, druhá v Dánsku. Jednu dobu sa vyrábali pre nemeckého výrobcu v Čechách u Fořta. Jazda na Pedersen je pohodlie a akási ľahkosť jazdy a nezabudnuteľný zážitok.Na slovensku su zatial 2ks,moj a kamosov na foto .

Narodil sa v Dánsku v roku 1855 a Mikael Pedersen má v histórii cyklistiky nejasné miesto. Bol to jedinec, ktorý mal vzácny mix tvorivosti, predstavivosti, schopnosti a schopnosti, a jeho chápanie mechaniky v kombinácii s jeho technickými schopnosťami mu umožnilo priniesť svoje početné myšlienky do reality. Zároveň jeho ponuré a nepredvídateľné správanie mu spôsobilo príležitostné finančné a právne problémy, ktoré viedli k vynechaniu príležitostí pre širší obchodný úspech, a možno to je dôvod, prečo sa stalo zabudnutou poznámkou namiesto známeho mena v cyklistickej tradícii.

Poľnohospodárske stroje boli veľkým podnikaním koncom osemdesiatych rokov a Pedersen získal patenty na rôzne vylepšenia v zariadení na výrobu mlieka. Predaj výrobných práv mu poskytoval licenčné poplatky a stal by sa z neho bohatým človekom podľa dnešných štandardov, ale keď sa licenčné poplatky stali sporadickými, začal hľadať iné príležitosti.

Presvedčený, že sa v roku 1893 presťahoval do Dursley, Anglicka, Pedersen začal sústrediť svoje úsilie na svoje jedinečné bicykle. V roku 1894 mu bol udelený patent na dizajn bicyklov, ale o niekoľko rokov predtým postavil bicykel na drevo. Motocykel bol pevný, a v patentovej prihláške sa uvádza, že pôvodne nastavené rukoväte s nízkym osadením "kravského klaksónu" boli určené na odpočinok nožičiek!

Anglický charizmatický finančný a korporatívny podvodník Ernest Hooley bol zjavne človekom, ktorý bol ďaleko pred časom a sám fascinujúci príbeh, ktorý poskytol finančné prostriedky na vytvorenie Pedersen Cycle Frame Co. v roku 1896. Boli vyvinuté úsilie na presvedčenie ostatných spoločností o bicykloch vyrábať dizajn Pedersen na základe licencie a na Národnom cyklistickom výstave v Anglicku v roku 1897, najmenej šesť rôznych výrobcov predstavilo svoje Pedersenove bicykle okrem tých, ktoré zobrazil Pedersen Cycle Frame Co. Ale cyklistická tlač v tom čase bola zjavne bezvýrazná s Pedersenovým dizajn a nedostatok kritického uznania znamenali, že výroba zostala veľmi obmedzená.

Keď dôkazy o korupčných podvodoch nesúvisiacich s podnikaním Pedersen konečne zachytili Hooleyho v roku 1898, dostal sa do konkurzu a strata finančnej podpory prinútila Pedersena vytvoriť inú spoločnosť známu ako Dursley Pedersen Cycle Co, aby vyrobila svoj dizajn , a to je spoločnosť, ktorá je najviac spojená s unikátnym bicyklom Pedersen. Keďže bicykel začalo vyraďovať preteky a vytváralo množstvo záznamov, cyklistická tlač si všimla. Pedersen dokonca postavil superlehký závodný stroj s použitím extrémne tenkostěnných rúr, 24 palcových drevených ráfikov a vŕtanie všetkých komponentov, aby sa znížila hmotnosť. Tento bicykel stále existuje a údajne váži menej ako 10 libier!

Dobrý tlač začal vytvárať záujem zákazníkov a predaj bicyklov Dursley Pedersen sa naďalej zvyšoval. Na vrchole spoločnosti pracovalo až 50 ľudí, ktorí produkujú viac ako 30 cyklov týždenne. Vytvorili sa tandemy, triplety a štvorce, ako aj skladacia verzia. Obmedzená nastaviteľnosť znamenala, že bolo ponúknutých 8 rôznych veľkostí rámcov a rámce boli potiahnuté sklom v rôznych farbách. Poniklovaný rám bol tiež k dispozícii. Nosič golfovej tašky a nosič zbraňov boli okrem rôznych vrecúšok aj niektoré z dostupných doplnkov a firma v skutočnosti predala Pedersenom navrhnutú sukňu na členku, aby ženy mohli jazdiť skromne. Pedersen zameral svoju energiu na výrobné procesy a začlenil technické vylepšenia do výrobných cyklov, pridával také veci ako náhlavné súpravy s guľkovým ložiskom a nastaviteľné riadidlá. Pozornosť na detaily je zrejmé z týchto obrázkov obnoveného Dursleya Pedersena z roku 1905.

Katalóg z roku 1903 ponúkol patentovaný dizajn Pedersen pre 3-stupňové nábojové zariadenie, založené na princípe predstihu, aj keď dizajn nebol celkom pripravený na výrobu. Bola to trecia spojka, ktorá sa ukázala ako nespoľahlivá v používaní, a Pedersen sa zdráhal upraviť svoj dizajn. Ale predaj bol zaúčtovaný a bez funkčného produktu, ktorý bol dodaný, bola spoločnosť nútená likvidovať a predávala sa do roku 1905. Noví majitelia sa rýchlo presťahovali, aby upravili konštrukciu spojky, ale ešte niekoľko rokov zachovali vajcovité náboje , čo slúžilo na obmedzenie komerčného prijatia hubu.

Bicyklov Dursley Pedersen a prevodovky Pedersen, pokračoval v produkcii, ale Mikael sa viac nezúčastňoval výroby, keďže bol nútený vzdať sa kontroly nad svojimi vynálezmi. Bohužiaľ, drahocenný čas bol stratený a historická príležitosť mu umožnila vykĺznuť. To, čo sa stalo známym ako 3-rýchlostný náboj Sturmey-Archer, bol uvedený na trh približne v rovnakom čase a začal preukazovať svoju spoľahlivosť pri každodennom používaní.


Výroba bicyklov Dursley Pedersen sa zastavila v roku 1917, ale dizajn naďalej vyrábal v Londýne iní už niekoľko rokov. Okrem svojho pokračujúceho úsilia v oblasti poľnohospodárskych strojov Mikael už dávno upriamil pozornosť na aplikáciu svojho 3-stupňového prevodového stupňa na motocykle, ktoré boli samozrejme založené na rámčeku Pedersen, ale opäť mohol prejsť drahocenný čas boli vykonané zmeny dizajnu a dizajn motocyklových rozbočovačov nikdy nebol komerčným úspechom.

Pedersen pokračoval vo svojom pôsobení v iných oblastiach a zostal plodným vynálezcom a jeho meno je spojené okrem iného s magneto dizajnom, presnými meracími meradlami a muníciou. Bol dokonalým hudobníkom, ktorý si vyrobil vlastné nástroje, pripravil si vlastné pivo a miloval praktické vtipy, ale do roku 1920 sa jeho tvorivé schopnosti začali utrpieť a vrátil sa späť do Dánska, kde zomrel v komunite starších občanov v Kodani 1929.

V roku 1978 Jesper Sølling znova objavil dizajn Pedersen a začal budovať rámy. Po viac ako storočí je dizajn Pedersena naďalej príkladom unikátneho remeselného spracovania vo svete masovo vyrábaných konvencií. Pedersen bicykle sú spojením s minulosťou, keď cyklistika priniesla nezávislosť a slobodu pohybu, keď kvalita bola zjavná, keď mali záležať na detailoch, keď bol štýl krásny

Prílohy:

Komentár súboru: Pedersen - Dansko,Velocino 1938 - Taliansko
62517764_366108404256978_1443004776894693376_n.jpg
62517764_366108404256978_1443004776894693376_n.jpg 111.08 KiB thumb_up0thumb_down

57154377_1632071060258413_8177366591961300992_n.jpg
57154377_1632071060258413_8177366591961300992_n.jpg 658.95 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: 627/5000 Retrodirect je bicykel vyrobený vo Francúzsku v 20. a 30. rokoch 20. storočia, ktorý funguje ako normálny bicykel s priemerným prekladom. Na druhú stranu, ak krokujete dozadu, jazdíte tiež vpred s nižším prevodovým pomerom - napríklad pri horských cestách. Táto technológia je realizovaná pomocou dvoch paralelných reťazových kolies s voľnobežkou a reťazového vedenia, ktoré vedie cez deflektory cez obidve zadné ozubené kolesá, raz dopredu a raz dozadu. Táto technológia však nemohla zvíťaziť. Z dlhodobého hľadiska to tiež spôsobuje problémy pre svaly, ktoré nie sú oboznámené s kopaním dozadu.
IMG_20170907_113223.jpg
IMG_20170907_113223.jpg 480.13 KiB thumb_up2thumb_down

Komentár súboru: manzelia Pedersenovci
dursley_pedersen_history1.jpg
dursley_pedersen_history1.jpg 154.44 KiB thumb_up1thumb_down

Komentár súboru: 627/5000 Retrodirect je bicykel vyrobený vo Francúzsku v 20. a 30. rokoch 20. storočia, ktorý funguje ako normálny bicykel s priemerným prekladom. Na druhú stranu, ak krokujete dozadu, jazdíte tiež vpred s nižším prevodovým pomerom - napríklad pri horských cestách. Táto technológia je realizovaná pomocou dvoch paralelných reťazových kolies s voľnobežkou a reťazového vedenia, ktoré vedie cez deflektory cez obidve zadné ozubené kolesá, raz dopredu a raz dozadu. Táto technológia však nemohla zvíťaziť. Z dlhodobého hľadiska to tiež spôsobuje problémy pre svaly, ktoré nie sú oboznámené s kopaním dozadu.
87868917_539932813295874_6312624978973949952_n.png
87868917_539932813295874_6312624978973949952_n.png 246.38 KiB thumb_up0thumb_down

26.02.2020 - 22:13:23
00
Ej, dobre tlmič schovali.

Prílohy:

p5pb12192738.jpg
p5pb12192738.jpg 139.99 KiB thumb_up2thumb_down

BOLD_LINKIN-TRAIL-CLASSIC-29_Biketest_world_of_mtb_2018-1280x853.jpg
BOLD_LINKIN-TRAIL-CLASSIC-29_Biketest_world_of_mtb_2018-1280x853.jpg 244.17 KiB thumb_up2thumb_down

27.02.2020 - 09:01:29
06
A ako to bude fungovať bez blata? :lol: Inak :muscle:
27.02.2020 - 10:02:52
00
Niekomu vyhovuje aj takéto netradičné riešenie.

Prílohy:

p5pb12259794.jpg
p5pb12259794.jpg 108.11 KiB thumb_up0thumb_down

p5pb17226262.jpg
p5pb17226262.jpg 129.39 KiB thumb_up-1thumb_down


Naposledy upravil GaliPet dňa 09.03.2020 - 10:17:07, celkovo upravené 1 krát.

09.03.2020 - 10:15:20
03
co je zas toto za hnus? :D

s.bkfrm.cz
09.03.2020 - 10:15:45
00
GaliPet :puke: :puke: :puke: vacsi hnus som nevidel,,, verim ze to je ucinne na vyslapy, ale zaujimalo by ma ako sa s tym ide do zjazdov
09.03.2020 - 10:36:43
00
Mna by zaujimalo ako pozera za jazdy na tachac, ked je hentak pripnuty :D
09.03.2020 - 10:41:15
08
a mozno tam mechanik pri montovani nieco posral :D
09.03.2020 - 10:57:40
00
nezabudajte, ze fotka trochu klame, vidla nie je 90° k zemi.. (sam som pouzil -17° a pri vidle 65° je jasne, v akej polohe k zemi sa predstavec nachadza)
09.03.2020 - 11:01:07
01
nema na to TREKU aj uhol vidlice posunuty dozadu? tak mi to pride podla fotky.
09.03.2020 - 16:39:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up