Aha, takže sa len zmenilo poradie v ktorom bola riešená a miesto 7. 4. sa bral do úvahy dátum posledného doplnenia?
10.05.2020 - 22:40:02
00
Hej, keď sa spájajú objednávky do jednej tak sa berie ten neskorší dátum. Ako za normálnych okolnosti by prihodenie skladových vecí nepredĺžilo dodanie ale teraz ju to posunulo v poradí. Cez víkend sa nachystalo 500 objednávok takze zajtra by sa mali nachystat aj všetky čo sú avizované na utorok.
10.05.2020 - 22:44:21
10
No dobre. Bral som to tak, že keď tam hodíte veci na ktoré nemusíte čakať, ale máte ich skladom dodanie sa nepredĺži.
11.05.2020 - 11:28:41
00
Hm, zvláštna logika...
Ked som 18.4. Objednal tovar vcera mi bol doruceny balicek,ale bez jednej položky ,28" plášť, ktory je dokonca vo fakture mi poslatej a samozrejme dopredu vsetko zapatene!
13.05.2020 - 07:04:33
00
rs955i A už si to riešil s podporou? Či si len tak rýpnuť prišiel?
13.05.2020 - 07:07:45
00
Mailom,hned vcera nasledne potom ako som nahanal chudaka kuriera,ci sa mu ten plast nevala na korbe...
Bolo toto jednanie dost korektne,na Tvoj utlocit?
13.05.2020 - 07:11:23
00
A aj si to s nimi vyriesil?
13.05.2020 - 07:25:31
00
Bez odpovede, akurat mi v noci prišiel formular na vrátenie tovaru...
13.05.2020 - 07:37:34
00
maju pracovnu dobu beznu ako ine eshopy a obchody. nemaju 24h podporu ako krizove sluzby tak logicky ze ti vecer nikto neodpovie. nepoznam eshop ktory odpise hned ako napises, take kapacity nema nikto. dalsia vec ze musia zistit ze kde sa stala chyba az ti daju relevantnu odpoved. ved trochu rozmyslaj predtym ako tu zacnes vyplakavat
13.05.2020 - 07:51:23
03
rs955i pardon za patalie, v noci sa vystavila ostra faktura a zaroven poslal formular. Nakolko sa jednalo o drot, mal ist ako druha cast zasielky. Tieto faily pri objednavkach zmeskanych o tyzden ma mrzia, bohuzial sme pocas tejto situacie nabrali dost novych ludi nakolko uz ako viete, mame niekolko bab z expedicie na OCR. Ta chybovost je podstatne vyssie ako sme zvyknuti, plast samozrejme doposleme a este raz pardon za problemy.
13.05.2020 - 08:01:21
00
Ved ja to prezijem,len mam aj dalsie neskorsie objednavky a pre jednu 9dnovu polozku je dorucenie v " nedohladne" a ked som ziadal predtym nech mi tie veci co su dostupne pribalia k tejto spominanej,neslo to...A uz len cakat na kuriera je dost obmedzujuce a je aj mojim zaujmom to minimalizovat.
13.05.2020 - 08:15:04
00
Ver, ze ani mna netesi, ze makam 12 hodin denne 7 dni v tyzdni a z toho cezo mna tecu iba problemy. S prepravou, dodavatelmi, nasimi ludmi,.... Vyhovarat sa nechcem len chcem troska priblizit aj druhu stranu. V tom napore, co stale mame ideme na hrane nasej kapacity a skladovych moznosti. Novi ludia boli hodeni do hlbokej vody rekordneho narastu objednavok. Novy sklad nas odbremeni a urcite sa tym zlepsi nasa kapacita expedicie ale tych cca 6 tyzdnov musime este vydrzat.

P.S.: pocet zmeskanych objednavok sa nam podarilo skresat pod 100 - je tam bohuzial vacsina problemovych objednavok kde nebol dodany tovar, bol dodany zly tovar alebo v malom pocte. To by sme uz radi individualne doriesili a ponukli riesenie.
13.05.2020 - 08:43:58
05
písal som viackrát na mail objednavky (zavinac) mtbiker ale nedostala sa mi odpoved naspat, pevne verim, ze je to len kvoli tomu ze to pada do spamu, uplne to viem pochopit

a teda neviem kde inde sa to mam opytat - potrebujem len preveriť, či už prišla na sklad patka Giant GS804 Replace end, ak áno, potrebujem to pridať k otvorenej obj.
16.05.2020 - 09:28:22
00
Ja tak isto... Všetko máme už preverené s pomocou supportu :y: , už len čakám aby som mohol objednávku na bajk nejak vyhotoviť, nakoľko ten model nie je v ponuke v e-shope. Asi je to naozaj v spame. Tak len vydržať, len dúfam, že sa to nejak nestratí v časopriestore...
16.05.2020 - 16:10:54
00
Ahojte. Prisli mi navleky ale aj s tou bezpecnostnou RFID srandou. Da sa to nejako lahko odstranit? Nechce sa mi to posielat naspat. Ale ani mi to neponahla - keby mal niekto cestu ZA-Hradok-ZA by to mohol zobrat.
19.05.2020 - 12:14:40
00
keyboard_arrow_up