Trochu sa cudujem tym vynikajucim hodnoteniam chalanov v 3 veziach. Na zaklade tychto hodnoteni som si totiz povedala, super, konecne dobry servis, tak tam vopred zavolam, nech nechodim zbytocne a prezistim dopredu co a ako.
Zavolala som, ci sa mozem stavit s donastavenim vole lozisk, chcela som vediet, ci ma vybavia na pockanie alebo sa budem musiet objednat.
Do servisu som sa nedovolala, OK, ziadny problem, zavolala som do shopu.
Ked som polozila otazku, otraveny panko podal telefon kolegovi zo servisu, a popritom, ako mu ho podaval, zamrmlal: "ak mas cas a naladu, tu chce nieco s kolesami ci co, ja neviem" (vzala som to s nadhladom hoci si myslim ze komentare tohto typu su pred zakaznikom tabu) a este stale s dobrou naladou som sa spytala, ci ma teda cas a naladu
chcela som to obratit na srandu.... no odpoved bola otravena: "co treba?"
Hm, no dobre, tak uz som vedela co asi bude nasledovat ale predsa som este skusila a zopakovala svoju otazku....zacal sa rozculovat, ze na
kolesach nie je co nastavovat ked je to urobene tak ako to ma byt, a ze kde som si to davala robit, atd. a ze ci to mam "voláke kónusáky".... hovorím, niesú to kónusáky, sú to Fulcrumy na priemyselných ložiskách...znova odpoved ze tam nie je co nastavovat atd atd...skratka ochota sama, a ze u nich su objednavacie doby dva mesiace...tak reku, ďakujem
na nastavenie vole lozisk cakat dva mesiace
usmiala som sa, povedala som dakujem, tak dovi, a zlozila som.
Kazdy mavame lepsie a horsie dni, ale takyto pristup? Nikdy viac.