Ja musim vyjadrit obrovsku vdaku
matt za vyriesenie mojho problemu s prasknutym rafikom, kedy vsetky naklady na opravu zobral na seba v "demo programe
", aj napriek tomu ze sa nejednalo o typicku reklamaciu ale mal som tam urcite svoju mieru zavinenia. A to sa nepovazujem za nejakeho verneho a staleho zakaznika, skor prilezitostneho, zeby sa to dalo chapat z tohto hladiska a predplateneho clenstva v gold klube. Takze treba vyzdvihnut aj taketo skutocnosti, nielen take ze clovek nedostal odpoved na mail a podobne malichernosti. Ano chapem a aj sam som si tym presiel, dokaze to nastvat ked clovek nema ani len info ci vobec mail doputoval do inboxu, v akom stadiu je obj. a pod., ale myslim ze o tomto neduhu matt vie a aktivne ho v poslednej dobe poriesil. Z jeho odpovedi je zrejme ze ma zaujem o cyklistiku a hlavne zaujem a snahu pomoct. Skratka hajim ze pokial sa clovek rozumne opyta, dostane aj rozumnu odpoved a aj ked verim, ze obcas to moze trvat "neskutocne dlho" alebo nadobudat dojem ze sa clovek "doprosuje" ako tu odznelo, tak na probleme sa medzitym pracuje a k spokojnosti oboch stran vyriesi. Skratka len treba trochu trpezlivosti a pochopenia, oto viac v dnesnej dobe a trhovym moznostiam, aj ked sa to mozno vymyka standardu inych e-shopov kde pochopenie netreba a procesy idu tak nejak automaticky a plynulo. Ano su veci ktore by sa dali a mali spravit lepsie-ohladom eshopu, ale o tom matt taktiez urcite vie a aj ked si osobne myslim ze takato vec sa s dnesnymi moznostami da spravit pomaly z vecera do rana (najma ked clovek vidi ako sa niektore stranke menia, zlepsuju a vyvijaju niekolkokrat do roka...), tak verim ze coskoro to aj realne nastane a vsetci budeme spokojny
Dovtedy prajem vela energie, spokojnych zakaznikov, menej ufrflanych a hlavne plne sklady pre nas vsetkych!
howgh