Tiež pridám pár skúsenosti - nakupujem s prestávkami asi 10 rokov, kedy som si tu vyskladal v tom čase skoro celý cesťák. Dokonca mi to vtedy matt doniesol skoro pred dom... Zažil som však momenty, keď často ľudom prišlo v balíku niečo iné ako chceli (mne napr. dura ace stredová os s talianskym závitom namiesto bežne používaného) a jednu dobu sa to tu hodne pretriasalo. Časom pribudla konkurencia, najväčšia tuším mtbiker s vlastnou predajňou a eshopom, ale nie len tá. Sám by som neveril , ale min. týždeň som kupoval drahú
prilbu nedávno cez alzu - rozhodlo, že bola skladom, plus možnosť rýchleho vrátenia cez ich predajno - výdajné miesto (nakoniec som to bol nútený využiť, nesadla). Doba sa mení, čo sa mení pomaly (ak vôbec) je suncycle. Mne chýba reálny skladový prehľad, nechce sa mi vypisovať a čakať na odpovede hodiny, prípadne dni... Keby mali zákazníci prehľad o reálnom stave, možno by ubudlo veľa zbytočných dotazov. Nemožnosť platiť kartou je dnes divná, tento produkt ponúka každá banka. Nefungovala dlhšie možnosť výberu miesta zásielkovne... Neviem, či je to firma jedného muža, vyzerá že áno. Potom sa však divím, prečo tráviť čas nad ponukou "vlastnej" značky
mtb rámov,
kolies nad časom venovaným vylepšovaniu e-shopu. Mal som pracovnú cestu tento mesiac do Partizánskeho, tak som myslel, že sa tam zastavím - zháňal som prilbu ktorá bola " skladom, potreboval som ju vyskúšať. Bohužiaľ som sa nedovolal na pevnú linku (áno viem, že volať nie je žiadúce ), tak som sa na to nakoniec vyprdol. Chápem, že dnes je doba zložitá, tovaru veľakrát niet, ale ten prehľad o sklade je zásadná vec. Včera som objednával prilbu, ktorá mi konečne sadla a to nakoniec cez eshop v Nemecku kde bola skladom (bike-components.de ) - bohužiaľ v lokálnej kamennej predajni nemali veľkosť/farbu a nemal ju ani ich nemecký dodávateľ na sklade. Skúšal som volať do Oslian, kde ju síce mali ale opäť nie moju veľkosť/farbu - podotýkam že v ich eshope/predajni mi to zdvihli na 1.pokus a pozreli online do skladu. Takto si predstavujem komunikáciu so zákazníkom, všetko som riešil z auta.-...čo dodať záverom ? Prajem mattovi veľa energie, menej výhovoriek, plné veľkosklady tovaru a spokojných zákazníkov.