Meranie samozrejme mame, preto pisem, ze to funguje aj v tejto prvej generacii. Ako som pisal, ide o user based recommendation (collaboration filter), kde hladas podobnost medzi nakupmi roznych uzivatelov, aby si vedel odporucat veci, co clovek este nekupoval. To co pises je product based recommendation, ktoru mame v urcitom formate pod produktami (napr. k tretram sa ti odporucia
pedale a tie pedale budu zoradene podla toho ako casto ich ludia kupuju spolu). Samozrejme skombinovat to dokopy je jedna vec, druha vec je pozerat sa viac na sezonnost a casovy element, aby sme ti individualne odporucali veci, co sa ti mozu hodit (napr. lebo presiel nejaky cas (alebo si prejazdil nejaky pocet km) odkedy si si kupil
retaz a mozno budes potrebovat novu), dalsia vec na kompatibilitu, hodnotenia atp.. Vsetko fajn, treba na to cas, energiu a dobre data, pretoze to musi fungovat na databaze 50000 produktov. Postupne...