sranki napísal:
Je toto mozne urobit aj na kolese X1900?

tam je 370kový náboj so západkami... tam to nespavíš, ale vyčisti a namaž olejčekom... pred sezonou
11.02.2021 - 13:37:23
00
370 som chcel prerobit frajerke na ratchet, ale naklady na material a naradie ma odradili, lebo cena uz bola takmer ako za novy 350 naboj
11.02.2021 - 13:51:18
00
Zdravím chcem sa spýtať niekoho kto tomu rozumie alebo mi to vie objasniť .. mám nový bajk canyon torque a mám tam náboje dt swiss 370ln. Otázka 1: aký je rozdiel medzi 370 a 350 orechom? Otázka2: čo znamená to LN za 370? Ďakujem
29.01.2022 - 11:54:39
00
Všetko máš vysvetlené na stránke DT Swiss. S naozaj peknými ukážkami ako to celé funguje.
https://www.dtswiss.com/en/wheels/wheels-technology/ratchet-technologies-overview

Prílohy:

Screenshot_2022-01-29-12-49-04-665_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2022-01-29-12-49-04-665_com.android.chrome.jpg 236.45 KiB thumb_up0thumb_down

29.01.2022 - 12:50:31
00
Dano5 napísal:
ak je tam DT Swiss ratchet systém,tak áno-ale pozor na to,že čím viac zubov,tým väčší rachot-ja jazdím ten najtichší 18 z. je max.spolahlivý


A pri tom 18z sa ti nezdal uz celkom velky uhol zaberu 20st? Nebolo to citit neprijemne pri predalovani - jazdeni? Skusal si aj viac zubove a si zostal pri 18ke?

Resp ktokolvek dalsi mate skusenosti, je 18z dostatocne?
04.02.2022 - 08:51:19
00
toto bude individualne. zalezi aj co jazdis. moze to vadit v clenitom terene ked bike "prehadzujes" v malej rychlosti cez skaly, padnute stromy a pod... vtedy je okamzity zaber lepsi. mal som novatec naboj so zapadkami kde rohatka bola velmi jemna a zaber takmer okamzity. chvilku som si na 18z potom zvykal ale uz to vobec nevnimam. 54z by som ale nechcel koli jemnosti zubov.
04.02.2022 - 10:16:09
00
roky som jazdil 18 z. ratchet,žiaden problém,teraz na nových kolesách mám 36 z. a tiež ok- ja pri mojom štýle jazdy rozdiel necítim-sadnem na bicykel,do kopca šlapem,z kopca sa veziem :)
je zima,ale vyzerá to tak,že keď pribudnú km a trochu sa oteplí,tento 36 z. bude o dosť hlučnejší ako ten 18 z ... neriešim,pre mňa je najdôležitejšia dlhá životnosť a spolahlivosť
04.02.2022 - 10:30:04
00
Rozdiel citis ,pokial jazdis na oboch systemoch,mtb 36,cesta 18 teda u mna a citit to teda je a aj musi ,nakolko je to 100% rozdiel,niekedy sa mi kluky neprijemne naprazdno pretocia pocitovo o pol otacky ,ale na ceste to nejak nevadi ,v technike na MTB moze vadit.
04.02.2022 - 10:51:46
00
kajto napísal:
Rozdiel citis ,pokial jazdis na oboch systemoch,mtb 36,cesta 18 teda u mna a citit to teda je a aj musi ,nakolko je to 100% rozdiel,niekedy sa mi kluky neprijemne naprazdno pretocia pocitovo o pol otacky ,ale na ceste to nejak nevadi ,v technike na MTB moze vadit.


Pol otacky to asi nebude :-) 1/18 otacky na kazete . Potom sa to prenasa na kluky asi pomerom zubov pastorku a prevodnika este. Pri 12 s pohodne 10-51 a nejakom 32z prevodniku, na 10s sa to v podstate strati predpokladam . Ale na 51z sa to este zvacsi o 50% a to uz asi moze byt dost citit a o tom asi Kajto hovoris.
Uuvidim upgrade set co budem montovat obsahuje 18z, pojazdim, nebude sa zdat vymeni sa. 36z set je aj tak nedostupny. dakujem
04.02.2022 - 11:18:56
00
dostupný je,ale stojí cca 60 eur,dajú sa objednať napr.tu-buď len čisto ozubenia,alebo z pružinkami,aj z vazelínou:
https://www.netbike.cz/zubatky-dt-swiss-36t-upgrade-kit/
04.02.2022 - 11:36:25
01
Jasne to viem , myslel som set konverzie 3 zapadky na ratchet. Ja totiz potrebujem non boost kolesa ale tie DT uz nerobi s microspline. Takze musim tak ci tak menit orech. A ten set s 36z konverzny je rovnako drahy ako kupit 18z set a dokupit samostatne ozubenia bez pruzin ako si postoval napr.
A teda zatial som rozhodnuty ze kupujem ocelovy orech. DT ho marketuje ako orech na ebiky ale ked vidim tie vyzuvane hlinikove orechy tak chcem nieco co vydrzi...navzdy.
04.02.2022 - 22:48:38
00
keyboard_arrow_up