Dakujem za tip. Medzitým som kúpil toto https://www.mtbiker.sk/shop/servis/oprava-dusi-a-plastov/weldtite-sada-na-opravu-bezdusovych-plastov-vonkajsie-pouzitie.html
Nie som si celkom istý, či je to zrovna vhodné na úzke cestné plášte, preto ma zaujímali konkrétne skúsenosti. Zatial som na bezdušiach bez defektu, klop klop. Ešte raz vďaka.
17.04.2022 - 11:10:41
00
Problém s klasickými knôtmi na cesťáku som mal ten, že tlak vzduchu ich proste vytlačil von…
17.04.2022 - 19:50:38
00
Akú šírku plášťov jazdíš a na koľko fúkaš?
17.04.2022 - 20:00:54
00
Vtedy 25mm a 80-85psi a teraz 28mm a 60-65psi (na 28mm som ešte nebol nútený použiť opravu)
17.04.2022 - 22:59:10
00
Čaute, poraďte prosím. Prechádzam z conti gp 5000s 25mm s dušo (jazdím cca 6.5-7atm, výrobca udáva max 8.5) na nové carbon kolesá a tam už gp5000s tubeless (určite 28mm, vzadu možno 30). Podľa výrobcu majú max 5atm - bude to pri širšom plášti dostatočne 'tvrdé'? 5 pri aktuálnom setupe mu príde príliš "mäkká". Bude to pri TL a máličko širšej pneu dostatočné?
28.04.2022 - 23:42:17
00
Jazdim Schwalbe Pro One TLE 28mm druhy rok, ked treba aj tlak 90psi, zatial bez defektu. Vyrobca tiez uvadza myslim menej.
29.04.2022 - 08:17:08
00
kolesko napísal:
Čaute, poraďte prosím. Prechádzam z conti gp 5000s 25mm s dušo (jazdím cca 6.5-7atm, výrobca udáva max 8.5) na nové carbon kolesá a tam už gp5000s tubeless (určite 28mm, vzadu možno 30). Podľa výrobcu majú max 5atm - bude to pri širšom plášti dostatočne 'tvrdé'? 5 pri aktuálnom setupe mu príde príliš "mäkká". Bude to pri TL a máličko širšej pneu dostatočné?


Pravdaze zalezi kolko mas kg ale ja jazdim rovnake plaste oba 28mm a vpredu mam 4 a vzadu 4,5 pri cca 78kg (+ ak mam full bajk pocas ultra tak ma aj 15kg+ ak je tam aj voda a jedlo). Cely princip je prave o tom ze je to maksie, ak to budes prefukovat je to cisty nezmysel.
29.04.2022 - 10:23:34
00
Ak chces ist podla tabuliek tak https://axs.sram.com/guides/tire/pressure, mne to celkom funguje
29.04.2022 - 11:39:51
00
kolesko Pri tubeless ide prave aj o to, ze uz to "nemusi byt tvrde" a zaroven ides do vacsieho objemu, tam je to automaticky maksie. Pripadne obavy z vyssieho valiveho odporu tiez nemusis mat, pri tubeless je zmena v zavislosti od tlaku mensia nez u dusovych pneu. Casom najdes svoje optimum🙂
29.04.2022 - 11:49:11
00
Chlapi, diky za nazor. Mate pravdu, musim sa zzit s TL na ceste :). Moje obavy su zbytocne (nizsi tlak, vyssi valivy odpor,...). Este raz dik.
29.04.2022 - 11:53:24
00
Včera nahodene a dnes odskúšané prešiel som z 28c na 32c - canyon endurance cf sl 7,

Prílohy:

D4F6F9D2-39EE-4DF5-AD40-3706156279BF.jpeg
D4F6F9D2-39EE-4DF5-AD40-3706156279BF.jpeg 258.47 KiB thumb_up0thumb_down

29.04.2022 - 23:09:51
00
Si to mohol na biku odfotit. Krabice nikomu nepomozu.
29.04.2022 - 23:10:58
00
Inak mlieko som dal caffelatex mariposa nahodit išli fajn aj nafúkať

Prílohy:

77891DC9-F414-4DE0-B0F0-D781BEA43EFC.jpeg
77891DC9-F414-4DE0-B0F0-D781BEA43EFC.jpeg 679.42 KiB thumb_up2thumb_down

0B421C52-5204-4801-98F3-C71378F01D32.jpeg
0B421C52-5204-4801-98F3-C71378F01D32.jpeg 213.1 KiB thumb_up0thumb_down

29.04.2022 - 23:17:44
01
Truhlik50plus napísal:
Ak chces ist podla tabuliek tak https://axs.sram.com/guides/tire/pressure, mne to celkom funguje

Kde berieš údaj Tire Casing. Ten má zásadný vplyv na výsledný tlak. Nikde som ten údaj ohľadne mojich plášťov nenašiel.
30.04.2022 - 00:35:46
00
Ide v podstate o hrubku materialu samotneho plasta. Klasicky road plast daj standard, ak ma super ochranu proti defektom tak daj double a DH je len na ultra hrube downhillove gumy.

Inak uz som tu chcel dlhsie dat toto video. Rozhovor Dylana Johnsona s Joshom Poertnerom, co je jeden z najpovolanejsich ludi na tuto temu. Vynikajuco tam vysvetluju, ako spravne hustit a ze je to uplne inaksie, ako si vacsina ludi mysli. Pointa je v tom, ze pri prehusteni vibracie velmi uberaju vykon a ide o take signifikantne cisla, ze radsej podhustit, ako prehustit. Fakt treba pozriet, po tom videu som uplne zmenil pristup ku husteniu. Inak oplati sa vsimnut, co za suveniry ma Josh za sebou, ten bike je zevraj origos Lemondov vitazny stroj z Le Tour a dres na stene netreba predstavovat. :-)

Ten rozhovor bol 3 dielny, dalsie dva diely pojednavaju o mazani a aerodynamike a su rvnako zaujimave a plne informacii, ktore velmi prekvapia. Vsetko sa t oda najst na Dylanovom kanaly, ktory tiez velmi odporucam, rozobera treningy velmi vedeckym a zaujimavym sposobom. Aj ked on je hlavne endurance/MTB jazdec.

thumb_up0thumb_down
30.04.2022 - 05:09:45
12
keyboard_arrow_up