Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Srsen Keď to píšeš takto verejne tak návrh ... :) poslal by som to cez packetu . Vybral by som si nejakú drobnú položku z dodanej objednávky (aj tej, v ktorej ten disk bol), zabalil a poslal ten disk. Aby nemali problém čo s vráteným tovarom, poslal by som to ako reklamáciu. Poštovné by si neplatil. A vybavené.
Zobraziť komentár 10.11.2022 - 17:03:16
00
Srsen To je znamenie osudu, treba kúpiť komplet nový bajk, na ktorý to napasuješ ;)
Zobraziť komentár 10.11.2022 - 17:03:46
15
dees, dodaná objednávka je už komplet namontovaná na kamarátov bajk, už aj na ňom odišiel, nie je čo vrátiť :)
a Daniel - díky pekne, ale aktuálne nevydá :)
Zobraziť komentár 10.11.2022 - 17:10:06
01
Srsen, ale dees to myslel len papierovo, fyz. posles naspat ten kotuc.
Zobraziť komentár 10.11.2022 - 17:44:46
00
Srsen ospravedlňujeme sa za omyl a tovar dodaný naviac. Vrátiť ho môžeš, ako ti opisoval dees . Takže stačí vyplniť formulár na vrátenie/reklamáciu tovaru , kde si zvolíš ľubovoľnú položku, ako spôsob vrátenia si zadáš Kuriéra alebo Packetu (podľa toho, ktorá možnosť ti viac vyhovuje) . Fyzicky nám pošleš daný kotúč, preprava je na naše náklady a po prijatí daný formulár zo systému vymažeme.

frankie33 vďaka za upozornenie, opravené .
Zobraziť komentár 11.11.2022 - 07:34:01
10
Ahojte, poslednu objednavku som nebol schopny dokoncit v mobile, platba cez google pay ani kartou mi nefungovala, platobna brana odmietla transakciu riesit. Teraz rano som objednavku dokoncil na PC, nemal som ale k dispozicii platbu cez google pay a platba kartou zbehla az na druhy pokus. Rozumiem tomu ze tie problemy medzi platobnou branou a clearingom asi neviete ovplyvnit, ale asi by ste o nich mali vediet ...

A este jedna podivna vec, po uzavreti a zaplateni objednavky mi v kosiku zostal tovar, nieco o com system hovori ze nebolo dostupne. Ale bolo to dostupne, pretoze to predsa mam v objednavke , a nie je to o pocte kusov, chcel som iba jeden par ...
Zobraziť komentár 16.11.2022 - 09:03:56
10
trosku nestastne mate rozdeleny tovar medzi biker a hiker - konkretne znacku brynje (mozno aj ine - neskumal som) - chcel som jeden konkretny kusok a vyzeralo to, ze ho nemate v ponuke. az google mi povedal ze ho mate, ale je v mthiker shope, kde ma popravde nenapadlo pozriet, ked som prezeral mtbiker e-shop.

https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-batohy/spodna-vrstva-a-termopradlo/?action=search&recommendations=0&clearance=0&unavailable=0&per_page=48&f_category_id=179&sort_by=popularity&in_stock=all&s=&price_from=&price_to=&manufacturer_id%5B%5D=856

https://www.mthiker.sk/shop/outdoor/oblecenie/funkcne-spodne-pradlo/?action=search&recommendations=0&clearance=0&unavailable=0&per_page=48&f_category_id=1066&sort_by=popularity&in_stock=all&s=&price_from=&price_to=&manufacturer_id%5B%5D=856
Zobraziť komentár 18.11.2022 - 18:12:11
10
Gusto0, vdaka, cielom je, samozrejme, veci, ktore su relevantne tam aj tam, mat na oboch shopoch. Toto je vec spravneho nabriefovania ludi, co tovar na shop zaraduju, resp. ked uz to robia, tak samozrejme to potom tak aj robit:) Bohuzial, ludskych chyb vznika vela. Su kategorie, kde sa da pausalne predpokladat, ze ked je nieco v kategorii X na jednom projekte, musi to byt aj v Y na druhom, to uz v tejto chvili tiez niekedy robime, ale, popravde, aj vtedy vznikaju chyby, lebo vynimky su tu vzdy.
Kazdopadne, posuvam toto dalej, nech si to zaradia na upravu.
Zobraziť komentár 18.11.2022 - 18:29:58
00
Rachela Náhodní kupujúci podľa mňa nevedia že je eshop MTBiker a o kúsok ďalej aj MTHiker. Nejako o riešiť na lište e-shopu napr. aktívnym výberom - áno ide tam. Alebo aby zákazník videl kde je, a kde ešte môže mrknúť (napr. dať k tomu stromčeku na konci riadka e-shop nezvýraznený ... apod. )
Zobraziť komentár 18.11.2022 - 18:42:17
00
Zdravim. Zda sa mi, ze zoradenie produktov podla ceny vam nefunguje spravne. Alebo zoradujete podla MOC ceny? To vsak pri neustale znizenych cenach nema logiku.

Prílohy:

vidly.png
vidly.png 92.87 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 20.11.2022 - 10:22:39
00
Ahoj, ankhax, radi sa to podla ceny pred aplikovanim vernostnej zlavy. Keby si si ten isty link v shope otvoril ako neprihlaseny alebo ako pouzivatel v kategorii standard, to poradie by bolo sice rovnake, no zaroven aj spravne. Avsak vyska vernostnej zlavy nie je vzdy rovnaka, a preto uz poradie nie je dobre.
V minulosti sme tu viackrat komunikovali, ze vyriesit tento problem, je technicky narocne. Medzitym sa toto trochu zmenilo a dnes by to uz tak narocne nebolo a myslim, ze nepotrva dlho, kym to aj pri vernostnych zlavach bude fungovat dobre.
Zobraziť komentár 20.11.2022 - 13:08:11
01
Aha, diky za vysvetlenie.
Zobraziť komentár 20.11.2022 - 14:24:23
00
Kontroluje niekto hodnotenia tovaru? Lebo veľa hodnotení vôbec nič nehovorí...
Zobraziť komentár 22.11.2022 - 21:37:21
04
No, to je celkom dobra poznamka. Ked sa dava za hodnotenie tovaru nejaky benefit, mozno by bolo vhodne nastavit urcite pravidla, napriklad minimalnu pozadovanu dlzku textu, lebo tiez casto vidim jednoslovne hodnotenia typu "funguje".
Zobraziť komentár 23.11.2022 - 10:06:39
02
Ale potom rozlišovať tovary. Čo chcete písať na manometer či dušu do kolesa, u ktorých je 100 hodnotení ? Vyberám si z hodnotení tie, čo ma oslovia. Aby nezačalo Ctrl+ :) či písanie rozprávok v požadovanom rozsahu. Nejaké zavádzanie by bolo horšie ako "funguje" .
Zobraziť komentár 23.11.2022 - 10:47:36
01
keyboard_arrow_up