Tak to - ako obyčajne - predpokladáš zle.
Len jediné auto to tak kvôli zatiaľ neprekonateľným konštrukčným problémom má - Rivian. Aj to je stále len startup, ktorý sa o tú sériovú produkciu skôr pokúša, akoby ju mal zvládnutú. Vyrába len desiatky kusov mesačne.
Moj predpoklad je zjavne lepsi, ako tvoja overena informacia.
Ako vravim musia najskor predat co uz maju, a z toho dofinancovat co nemaju. Resp nebudu si kanibalizovat trh.
Ked vravis o tych neprekonatelnych problemoch:
Mustang MACH-E 1400 prototype impressively pushes out the same amount of power as its predecessor, maxing out at a staggering 1,400 horsepower thanks to a
seven-motor configuration, along with 2,300 pound-feet of torque and 2,300 pounds of downforce when traveling at 160 mph.
Another advantage to using individual motors is the capability of shifting between front, rear, or all-wheel drive settings, which can be fine-tuned depending on your driving needs. Ocividne funguje nie 4 ale 7
A 4WD s hub motormi si postavi doma aj nadseny amater.
i.pinimg.comDokonca je to tak strasne neriesitelne, ze cicani ti na to predaju kit:
ae01.alicdn.comKed si ma uz donutil zistovat informacie o problematike ktora ma nezaujima, tak som sa nad tym trocha zmyslel. A trufnem si povedat ze je dost pravdepodobne ze ked to ma 4 hub motory tak to ani diferencial nepotrebuje. Pret oze elektricky motor automaticky zvysi otoacky ked ho odlahcis a znizi pri zatazi. Cize aj bez akehokolvek riadenia bude auto drzat stopu v zakrute. Ako dobre to bude funkcne je otazne asi to nebude na kruh ale do mesta verim, ze absolutne v pohode.