Takuto navigaciu som hned zavrhol =)
V KIOXe som tu obrazovku hned vypol nech mi tam nezavadzia
Fakt sa v tom viete orientovat bez podkladu?
Ja pouzivam na navigaciu mapy.cz.
Mozem ti povedat aj s tymto sa mi parkrat podarilo "zabludit" =)
Prides na razcestie mas tam v reale 3 cesticky v rozmedzi 20-30° ale v mapy.cz ukazuje len 2.
Tak ktora je ta spravna =)
Nastastie vzdy po par metroch zistim, ze idem zle, pretoze podklad a viem si to pripadne oddialit.
Ale na KIOXE si to asi nemas ako overit.
---
Mam v mobile zapnuty ebikeconnect, kt bezi na pozadi a zaznamenava trasu + data a ked potrebujem tak si zapnem navigaciu v aplikacii mapy.cz
Mam na to takyto drziak z ciny za 14 €
Vcera som skusil navigaciu cez KIOX.
Cez Locus som si vytukal trasu, ulozil a exportol ako GPX.
Nasledne som otvoril EbikeConnect, v karte MAPA som cez tlacitko sipky importol GPX. Vsetko len cez mobil.
Zapol som ebike/KIOX a v mobile som dal SPUSTIT TRASU V ZARIADENI KIOX.
Cely vyjazd som mal zapnuty mobil a sparovany s Kioxom.
Schvalne som trasu nenaplanoval rovno od domu, aby som videl, ako sa to bude spravat. Kiox mi ponukol "navigovat k vzdialenemu bodu", to som potvrdil a dostal sa na start mojho GPX. Tam mi uz ale neponukol pokracovat v naplanovanej trase, tak som ju znovu spustil rucne.
Vsetko funguje ako ma, vedel som sa orientovat aj napriek "slepej mape" kde nieje podklad, len modra trasa a sipka.
Jedine, co mi vadilo je to, ze Kiox si pri opusteni trasy hned dorata novu cast trasy. Bez varovania, ze som povodnu trasu opustil. Ani novy usek neoznaci napr cervenou. Ako klasicka autonavigacia....
Preratanie je sice super, ale moze to byt problem v pripade dakeho preteku podla predom stanovenej trasy, kedze bez upozornenia a s okamzitym preratanim trasy si clovek ani nevsimne, ze opustil naplanovane GPX
Planovanie trasy robim cez PC. Subor gpx importujem do ebikeconnectu v sekcii planovanie trasy. Tu je dolezite spravne nastavenie, ako sa ma navigacia v kioxe spravat. V mobile pri vyjazde otvorim v aplikacii ulozene trasy, kde vyberiem naplanovanu trasu. Pokial chcem aby ma Kiox navigoval len podla mnou naplanovanej trase, tak neaktivujem nastavenie. V takom pripade sa nemoze stat co pises. Pokial zides z trasy, tak rychle zistis, ze tvoja poloha je mimo.
Chcem sa opýtat ci neviete preco mi nechce Kiox 300 ukazovat nadmorsku výsku, mam riadne sparovane s MT Flow, pre flow povolenie "neobmedzené" pre bateriu, povolenie polohy "vždy" a používať presnu polohu. namiesto nadmorskej výšky mam znak - , V apke v statistike jazdy mam tiez Ascent 0 m, descent 0 m.
Viete poradit ako to meranie nadmorskej výšky rozbehat.
Pametam si ze ked som kupil vo februari tak ju ukazovalo, bola vsak aktualizacia FW a nevsimol som si ako bolo potom len teraz ked som bol na ture tak som si vsimol ze ju nemerá.
V MT som skusil ap. pre GPS a tam ju ukazuje.
Vo štvrtok 20.4.23 mi došla nová aktualizacia FW "Bosch 4" na Cube Stereo 160 (asi vyriešili neduh sledovania polohy lebo už mi stale nadm. výška nabiehala). V sobotu som bol na 50 km výjazde s prudkými prevýšeniami a všimol som si nezvyčajné správanie podpory v jednotlivých režimoch. 95% používam režim EKO ten sa nezmenil ale v prudšom kopci si zapnem Tour+ a tu som zistil ze ak si pred jeho zapnutím neodradim na ľahši prevod (necham male kolečko) tak mi namiesto pomoci ešte priťaží to iste aj pri dalšich dvoch režimoch eMTB a Turbo. Jednoducho zabrali až ked som dal večšie kolečko - ľahší prevod potom bola pripomoc OK(ako keby pripomoc zaležala na otačkach a nie sile ktoru som daval). Pozeral som priebeh kriviek pripomoci pre tento motor čo tu boli zverejnene a takto by to nemalo fungovať. Taktiež som si všimol že v plynulom kopci na režim Tour+ je pomoc nejaka trhana aj pri rovnomernom šlapani nižších otáčkach najprv ju moc necitit potom prudko prida a zase ubere dost to je nerovnomerne a potom si v hraničnom režime pripomoci pripadam ako "opitý" - pridam uberem ....
Všimol si to niekto?
Ano je to tak Ja som to vyriešil Najnovším Updatom ale režimy som si dal nastavit na Úplne pôvodne a to Eco,Tour,Šport, Turbo Nepotrebujem žiadne automat režimy To je pre ženy čo sa vozia na ebiku po Hrádzi aby im to setrilo energiu ,lebo by šli zbytočne furt na Turbe po rovinke
Práve som sa chcel opýtať na klasiku tour a sport. V minulosti bolo možné nastaviť zmenu len u jedného režimu alebo Tour + alebo eMTB. Dnes je možné na klasickom motori Gen.4 nastaviť súčasne tour+ s eMTB či je to možné len na Bosch Smart ?
To teda neviem Šúčasne asi nie bolo by to zbytočné. Ale vieš ísť na režimy bez Tour+ aj bez Emtb Čo je pre normalneho bikera top Automat je pre ženu. Bez Urážky samozrejme!!!
Odporúčanie zaradeného prevodu/optimálnej kadencie je pre každého, čo nevie používať správne prevody - napríklad pre Logistika. Ten najťažší prevod, čo používaš v prudšom kopci a "valíš silu do pedálov jak bulo"...tak ten prevod je pre rýchlosť okolo 35km/h a viac... samozrejme, že sa potom motor nespráva ideálne. Kadencia v teréne býva okolo 80 otáčok za minútu. Treba využívať všetky prevody- podľa podmienok.
Na elekto som zacal jazdit az tento rok takze si zvykám. Na MTB som podla sily zaberu vedel presne odhadnut kedy preradit, a radil som podstatne castejsie ako teraz na elektro. U elektro je to ine musim si na to zvyknut a dostat do "krve".
super, príspevok , veľmi pekne ďakujem, už sa neviem dočkať ako budem pokračovať v testovaní . Ešte otázka, neexistuje nejaká navigácia, kde by si podľa možností vedel nastaviť, aby navigácia preferovala cesty s najmenšou, cestnou premávkou, t.j. neťahala ťa po hlavných, cestných ťahoch, t.j. radšej dlhšie, ale po bočných a nespevnených cestách, t.j. bezpečnejšie?
Caute,nevie niekto ake Nm maju byt pri dotahovani spodneho krytu plastoveho na bosch motor? som to len skusil dotiahnut a bolo to dost volna cca2-3Nm,ma to tak byt,alebo to treba lepsie dotiahnut?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V KIOXe som tu obrazovku hned vypol nech mi tam nezavadzia
Fakt sa v tom viete orientovat bez podkladu?
Ja pouzivam na navigaciu mapy.cz.
Mozem ti povedat aj s tymto sa mi parkrat podarilo "zabludit" =)
Prides na razcestie mas tam v reale 3 cesticky v rozmedzi 20-30° ale v mapy.cz ukazuje len 2.
Tak ktora je ta spravna =)
Nastastie vzdy po par metroch zistim, ze idem zle, pretoze podklad a viem si to pripadne oddialit.
Ale na KIOXE si to asi nemas ako overit.
---
Mam v mobile zapnuty ebikeconnect, kt bezi na pozadi a zaznamenava trasu + data a ked potrebujem tak si zapnem navigaciu v aplikacii mapy.cz
Mam na to takyto drziak z ciny za 14 €
Cez Locus som si vytukal trasu, ulozil a exportol ako GPX.
Nasledne som otvoril EbikeConnect, v karte MAPA som cez tlacitko sipky importol GPX. Vsetko len cez mobil.
Zapol som ebike/KIOX a v mobile som dal SPUSTIT TRASU V ZARIADENI KIOX.
Cely vyjazd som mal zapnuty mobil a sparovany s Kioxom.
Schvalne som trasu nenaplanoval rovno od domu, aby som videl, ako sa to bude spravat. Kiox mi ponukol "navigovat k vzdialenemu bodu", to som potvrdil a dostal sa na start mojho GPX. Tam mi uz ale neponukol pokracovat v naplanovanej trase, tak som ju znovu spustil rucne.
Vsetko funguje ako ma, vedel som sa orientovat aj napriek "slepej mape" kde nieje podklad, len modra trasa a sipka.
Jedine, co mi vadilo je to, ze Kiox si pri opusteni trasy hned dorata novu cast trasy. Bez varovania, ze som povodnu trasu opustil. Ani novy usek neoznaci napr cervenou. Ako klasicka autonavigacia....
Preratanie je sice super, ale moze to byt problem v pripade dakeho preteku podla predom stanovenej trasy, kedze bez upozornenia a s okamzitym preratanim trasy si clovek ani nevsimne, ze opustil naplanovane GPX
Planovanie trasy robim cez PC. Subor gpx importujem do ebikeconnectu v sekcii planovanie trasy. Tu je dolezite spravne nastavenie, ako sa ma navigacia v kioxe spravat. V mobile pri vyjazde otvorim v aplikacii ulozene trasy, kde vyberiem naplanovanu trasu. Pokial chcem aby ma Kiox navigoval len podla mnou naplanovanej trase, tak neaktivujem nastavenie. V takom pripade sa nemoze stat co pises. Pokial zides z trasy, tak rychle zistis, ze tvoja poloha je mimo.
Priklad >
Viete poradit ako to meranie nadmorskej výšky rozbehat.
Pametam si ze ked som kupil vo februari tak ju ukazovalo, bola vsak aktualizacia FW a nevsimol som si ako bolo potom len teraz ked som bol na ture tak som si vsimol ze ju nemerá.
V MT som skusil ap. pre GPS a tam ju ukazuje.
Všimol si to niekto?
Cyklers