Ja si myslím, že sa to povoluje otrasmi. Mne sa to stalo na Bafangu, už boli viditelné opotrebenia čapov. dal som tam vymedzovač vôle Loctite a poriadne dotiahol. Zatial to drží. Asi to potrebuje priebežne kontrolovať a doťahovať ak treba.
kde dostat ten volspeed a ako sa to prosim instaluje? Treba aj softverovo nieco riesit ci len napojit a nic sa nedeje?Aby som nestratil zaruku. Dik
no pri akomkolvek zasahu, ci SW alebo HW stratis zaruku. ja som takto prisiel o zaruku na motore. v Bosch servise po nacitani RJ zistili, ze tam bol robeny zasah a tym padom ma s reklamaciou poslali do prdele.
tak som po 3 rokoch presiel z Giant motora (upravena yamaha) na BOSCH + KIOX koli pre mna lepsej geo ebiku - z Giant Trance SX na Trek Rail.
a trosku sklamanie oproti tomu, na co som bol zvyknuty. Trochu ine spravanie motora, ziadna moznost upravy pripomoci uzivatelom, hrozna ergonomia ovladaca, nemoznost sparovania s Garminom (ziadne ant+).
Vedel som do coho idem, bike som mal poziacany na testy, tak len dufam, ze sa casom najde daka firma, co vyrobi ant+ vysielac
v ramci toho, ze som chcel vediet vstupne waty a mat to spojene so zaznamom z fenixov, kedze maju ovela kvalitnejsi zaznam ako to z mobilu sparovane s kioxom, pouzil som toto https://gotoes.org/strava/Combine_GPX_TCX_FIT_Files.php
exportol som vyjazd z ebike-connect.com do TCX a pri spajani som z neho pouzil len tie waty
a nahral to znovu na garmin connect.... zdlhave, ale funkcne
ked som to exportol do CSV, vysiel iba 1kb subor s overall a priemerkami
tak som TCX premenoval na XML a otvoril to v Exceli, tam uz je asi vsetko, co to obsahuje.
No niesu tam udaje aktualnej pripomoci, stavu baterie, waty motora
a este aj tu rychlost treba nasobit koef 3.6
Ja som si musel urobil vlastnu tabulku v exceli a vzorcami doplnil co som potreboval z tych dostupnych vystupnych dat.
Pretoze mi tie ich tabulky a grafy v ebikeconnecte neukazovali co mna napr. zaujimalo,
Veci ako
* pouzitie baterky, bohuzial musis merat rucne.
Cize do poznamky v mobile si napisem Start, ked zastavim a vypnem KIOX tak si napisem zostatok a potom ked pokracujem, zapnem kiox, atd.
* Co sa tyka pouzitia jednotlivych stupnov dopomoci, to mam z ebikeconnect z toho kolacika, to bohuzial tiez nie je v tych exportovanych datach.
* Watty motor je odvodene taktiez z kolacika vyuzitia motora "ja/motor", pretoze vo vystupe mas len tvoj priemerny vykon. Cize na Watty motor pouzivam vzorec.
Snad neskor na zaklade dopytu od zakaznikov postupne doplnia taketo "prkotiny" a nebudem si to musiet dorabat sam.
---
Pytal som sa "odbornikov" co maju KIOX300 a ebike flow ci v tom novom systeme nieco take existuje (nikde na nete, videu som nenasiel info, len vseobecne kecy) ale neboli mi schopni odpovedat. Asi s tym nevedia robit alebo ani netusia, ze take nieco existuje =)
Lebo bike im pojde aj bez sparovania s mobilom a appkou.
rychlost mi to v csv pise normalne v kmh, nemusim to nasobit 3,6
Posli mi nejaky tvoj csv. pozriem to.
napr. cez uloz.to
neviem ci sa tu daju zdielat subory
Nemusime to hrotit, ked tam tie udaje niesu.
Chcel som to vyskusat pre Palo TT, ale ked z toho nelezu realne data, nema to vyznam.
A urcite sa mi nebude chciet sa s tym piplat po kazdom vyjazde
je to ale skoda, giant/yamaha brose shimano vsetky maju ant+ vystup sparovatelny s Garminom
tak si kupim druhy set speed/cadence senzorov a nahodim to aj na ebike a waty si spojim tym softom, ked bude treba
OK
Tak Bosch sa zrejme vydal cestou vlastneho "ekosystemu" a nepusta si na svoj travnicek tretie strany.
Vid ich sada displayov.
Aj toto je jeden z dovodov, preco sa snazim ziskat co najviac info co poskytuje moj ebike.
V inom vlakne som sa dozvedel, ze chalanovi nesiel ebike Shimano, lebo sa mu zrejme vybila baterka v spinaci zapnutia. Dobre vediet, kamarat ma Shimano.
---
Toto je moj prvy Ebike, tak
mna prioritne zaujimalo, kolko km som presiel na aku dopomoc, spotreba baterie pri roznych rezimoch.
A toto bohuzial na ebikeconnect nezistim. Preto som sa aj v tom vlakne o KIOX300 a novom systeme od BOSCHu na to pytal.
Tie ostatne veci som do mojho excelu dal len z toho dovodu, ze v tom csv boli tie data.
Takze dorobit par stlpcov uz nebol problem.
Chapem, ze ludia nechapu na co mi to je ale staci, ze to viem ja.
Par chytrych ludi tiez pochopi, ze sa mam o co opriet, ked si budem napr. kupovat novy E-bike. Dokazem poradit ludom. Po case budem vediet co je dolezite si sledovat, ale kedze je to moj prvy Ebike, tak teraz z dat sledujem co najviac.
Pretoze na pocity (moje ci inych ludi) sa neda spolahnut.
Kto vie pracovat s excelom, tak to nezaberie "cely" den ako mi tu pisali v inom vlakne. V podstate robim len copy paste.
Napr. ma prekvapilo ako malo km najazdim na pripomoc. Bol som presvedceny, ze to bude min. 50/50
---
PaloTT
Co sa tyka kolko W pomaha motor.
Rozumiem ako to myslis a je to mozno aj dovod to neudavat.
Podla mna az tak nevadi, ked ti napr. Bosch dava max. 600W pri 70-80 rpm a potom W prudko klesa.
Podla mna skor vadi rychlost. Preto je aj obmedzena na 25 km/h. Len ludia si tam davaju chipy.
Napr. pri 568W pripomoci som isiel priemerne 22 km/h do kopca. Do kopca zastavis v podstate na "2" metroch.
Ked si Ebike odblokujes a po rovinke letis 40-50 km/h medzi ludmi napr. na hradzi tak to uz je nieco ine.
Pls, nepiste tu niektori argumenty, ze dole kopcom mozes ist aj 80 km/h a ziletkari na rovinke 30-40-50 aj bez motora.
Ja som tu legislativu nerobil a je to na kazdom jednotlivcovi ci ju dodrzi alebo nie.
Vcera som skusil navigaciu cez KIOX.
Cez Locus som si vytukal trasu, ulozil a exportol ako GPX.
Nasledne som otvoril EbikeConnect, v karte MAPA som cez tlacitko sipky importol GPX. Vsetko len cez mobil.
Zapol som ebike/KIOX a v mobile som dal SPUSTIT TRASU V ZARIADENI KIOX.
Cely vyjazd som mal zapnuty mobil a sparovany s Kioxom.
Schvalne som trasu nenaplanoval rovno od domu, aby som videl, ako sa to bude spravat. Kiox mi ponukol "navigovat k vzdialenemu bodu", to som potvrdil a dostal sa na start mojho GPX. Tam mi uz ale neponukol pokracovat v naplanovanej trase, tak som ju znovu spustil rucne.
Vsetko funguje ako ma, vedel som sa orientovat aj napriek "slepej mape" kde nieje podklad, len modra trasa a sipka.
Jedine, co mi vadilo je to, ze Kiox si pri opusteni trasy hned dorata novu cast trasy. Bez varovania, ze som povodnu trasu opustil. Ani novy usek neoznaci napr cervenou. Ako klasicka autonavigacia....
Preratanie je sice super, ale moze to byt problem v pripade dakeho preteku podla predom stanovenej trasy, kedze bez upozornenia a s okamzitym preratanim trasy si clovek ani nevsimne, ze opustil naplanovane GPX
super, príspevok , veľmi pekne ďakujem, už sa neviem dočkať ako budem pokračovať v testovaní . Ešte otázka, neexistuje nejaká navigácia, kde by si podľa možností vedel nastaviť, aby navigácia preferovala cesty s najmenšou, cestnou premávkou, t.j. neťahala ťa po hlavných, cestných ťahoch, t.j. radšej dlhšie, ale po bočných a nespevnených cestách, t.j. bezpečnejšie?
Ale on ta predsa upozorni, (tusim chvilu blika) ze opustas planovanu trasu a naplanuje ti novu ku konecnemu bodu . Mne sa paci aj takato navigacia , pri ceste lesom , pripadne neprehladnym neznamym terenom vidis aka zakruta ta caka a vies prisposobit rychlost.
Ale on ta predsa upozorni, (tusim chvilu blika) ze opustas planovanu trasu a naplanuje ti novu ku konecnemu bodu , pokial je takato cesta v ich mape. Ak nie mas smolu a koncis s navigaciou. Mne sa paci aj takato navigacia , pri ceste lesom , pripadne neprehladnym neznamym terenom vidis aka zakruta ta caka a vies prisposobit rychlost. mozno tento typ navigacie je aj prehladnejsi, ako keby tam bola cela mapa.
Ja som zatial pouzival navigaciu v aplikacii Flow, kde som s mapou pocas jazdy nemohol nic robit, ani si ju zmensovat, ani zvacsovat, pripadne nijak posuvat, takze som videl len kde som, ale co je za vyrezom mapy nie, co mi pri jazde dost vadilo
Video neviem kde take je, len z osobnej skusenosti, par krat blikne strati sa a a bud sa chyti nova trasa , pokial je v mape bosch, ak nie je , zostane obrazovka tmava , ale uz je to viac ako pol roka , mozno si aj zle pamatam,
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
no pri akomkolvek zasahu, ci SW alebo HW stratis zaruku. ja som takto prisiel o zaruku na motore. v Bosch servise po nacitani RJ zistili, ze tam bol robeny zasah a tym padom ma s reklamaciou poslali do prdele.
a trosku sklamanie oproti tomu, na co som bol zvyknuty. Trochu ine spravanie motora, ziadna moznost upravy pripomoci uzivatelom, hrozna ergonomia ovladaca, nemoznost sparovania s Garminom (ziadne ant+).
Vedel som do coho idem, bike som mal poziacany na testy, tak len dufam, ze sa casom najde daka firma, co vyrobi ant+ vysielac
v ramci toho, ze som chcel vediet vstupne waty a mat to spojene so zaznamom z fenixov, kedze maju ovela kvalitnejsi zaznam ako to z mobilu sparovane s kioxom, pouzil som toto
https://gotoes.org/strava/Combine_GPX_TCX_FIT_Files.php
exportol som vyjazd z ebike-connect.com do TCX a pri spajani som z neho pouzil len tie waty
a nahral to znovu na garmin connect.... zdlhave, ale funkcne
Red1
prosim ta, ty si ako z toho ebike-connect vytiahol taketo data, co si pouzil v tabulke?
https://www.mtbiker.sk/forum/post1875321.html#p1875321
Exportovat ako CSV (tak ako si exportoval TCX)
otvoris v excel
Navod na obrazku
ak potrebujes nas format cisiel tak druhy obrazok
Potom uz vies pouzit data ako potrebujes.
---
Keby si mal KIOX300, ten novsi system od Boschu, tam si vies upravovat pripomoci cez appku ebikeflow
https://www.bosch-ebike.com/cz/produkty/led-remote
ked som to exportol do CSV, vysiel iba 1kb subor s overall a priemerkami
tak som TCX premenoval na XML a otvoril to v Exceli, tam uz je asi vsetko, co to obsahuje.
No niesu tam udaje aktualnej pripomoci, stavu baterie, waty motora
a este aj tu rychlost treba nasobit koef 3.6
viem sa dostat aj k tomu?
Ja som si musel urobil vlastnu tabulku v exceli a vzorcami doplnil co som potreboval z tych dostupnych vystupnych dat.
Pretoze mi tie ich tabulky a grafy v ebikeconnecte neukazovali co mna napr. zaujimalo,
Veci ako
* pouzitie baterky, bohuzial musis merat rucne.
Cize do poznamky v mobile si napisem Start, ked zastavim a vypnem KIOX tak si napisem zostatok a potom ked pokracujem, zapnem kiox, atd.
* Co sa tyka pouzitia jednotlivych stupnov dopomoci, to mam z ebikeconnect z toho kolacika, to bohuzial tiez nie je v tych exportovanych datach.
* Watty motor je odvodene taktiez z kolacika vyuzitia motora "ja/motor", pretoze vo vystupe mas len tvoj priemerny vykon. Cize na Watty motor pouzivam vzorec.
Snad neskor na zaklade dopytu od zakaznikov postupne doplnia taketo "prkotiny" a nebudem si to musiet dorabat sam.
---
Pytal som sa "odbornikov" co maju KIOX300 a ebike flow ci v tom novom systeme nieco take existuje (nikde na nete, videu som nenasiel info, len vseobecne kecy) ale neboli mi schopni odpovedat. Asi s tym nevedia robit alebo ani netusia, ze take nieco existuje =)
Lebo bike im pojde aj bez sparovania s mobilom a appkou.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1877269.html#p1877269
---
rychlost mi to v csv pise normalne v kmh, nemusim to nasobit 3,6
Posli mi nejaky tvoj csv. pozriem to.
napr. cez uloz.to
neviem ci sa tu daju zdielat subory
Alebo dobre vedia. preco to nerobia a nikdy to tam nebude.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1903531.html#p1903531
Nemusime to hrotit, ked tam tie udaje niesu.
Chcel som to vyskusat pre Palo TT, ale ked z toho nelezu realne data, nema to vyznam.
A urcite sa mi nebude chciet sa s tym piplat po kazdom vyjazde
je to ale skoda, giant/yamaha brose shimano vsetky maju ant+ vystup sparovatelny s Garminom
tak si kupim druhy set speed/cadence senzorov a nahodim to aj na ebike a waty si spojim tym softom, ked bude treba
Tak Bosch sa zrejme vydal cestou vlastneho "ekosystemu" a nepusta si na svoj travnicek tretie strany.
Vid ich sada displayov.
Aj toto je jeden z dovodov, preco sa snazim ziskat co najviac info co poskytuje moj ebike.
V inom vlakne som sa dozvedel, ze chalanovi nesiel ebike Shimano, lebo sa mu zrejme vybila baterka v spinaci zapnutia. Dobre vediet, kamarat ma Shimano.
---
Toto je moj prvy Ebike, tak
mna prioritne zaujimalo, kolko km som presiel na aku dopomoc, spotreba baterie pri roznych rezimoch.
A toto bohuzial na ebikeconnect nezistim. Preto som sa aj v tom vlakne o KIOX300 a novom systeme od BOSCHu na to pytal.
Tie ostatne veci som do mojho excelu dal len z toho dovodu, ze v tom csv boli tie data.
Takze dorobit par stlpcov uz nebol problem.
Chapem, ze ludia nechapu na co mi to je ale staci, ze to viem ja.
Par chytrych ludi tiez pochopi, ze sa mam o co opriet, ked si budem napr. kupovat novy E-bike. Dokazem poradit ludom. Po case budem vediet co je dolezite si sledovat, ale kedze je to moj prvy Ebike, tak teraz z dat sledujem co najviac.
Pretoze na pocity (moje ci inych ludi) sa neda spolahnut.
Kto vie pracovat s excelom, tak to nezaberie "cely" den ako mi tu pisali v inom vlakne. V podstate robim len copy paste.
Napr. ma prekvapilo ako malo km najazdim na pripomoc. Bol som presvedceny, ze to bude min. 50/50
---
PaloTT
Co sa tyka kolko W pomaha motor.
Rozumiem ako to myslis a je to mozno aj dovod to neudavat.
Podla mna az tak nevadi, ked ti napr. Bosch dava max. 600W pri 70-80 rpm a potom W prudko klesa.
Podla mna skor vadi rychlost. Preto je aj obmedzena na 25 km/h. Len ludia si tam davaju chipy.
Napr. pri 568W pripomoci som isiel priemerne 22 km/h do kopca. Do kopca zastavis v podstate na "2" metroch.
Ked si Ebike odblokujes a po rovinke letis 40-50 km/h medzi ludmi napr. na hradzi tak to uz je nieco ine.
Pls, nepiste tu niektori argumenty, ze dole kopcom mozes ist aj 80 km/h a ziletkari na rovinke 30-40-50 aj bez motora.
Ja som tu legislativu nerobil a je to na kazdom jednotlivcovi ci ju dodrzi alebo nie.
Cez Locus som si vytukal trasu, ulozil a exportol ako GPX.
Nasledne som otvoril EbikeConnect, v karte MAPA som cez tlacitko sipky importol GPX. Vsetko len cez mobil.
Zapol som ebike/KIOX a v mobile som dal SPUSTIT TRASU V ZARIADENI KIOX.
Cely vyjazd som mal zapnuty mobil a sparovany s Kioxom.
Schvalne som trasu nenaplanoval rovno od domu, aby som videl, ako sa to bude spravat. Kiox mi ponukol "navigovat k vzdialenemu bodu", to som potvrdil a dostal sa na start mojho GPX. Tam mi uz ale neponukol pokracovat v naplanovanej trase, tak som ju znovu spustil rucne.
Vsetko funguje ako ma, vedel som sa orientovat aj napriek "slepej mape" kde nieje podklad, len modra trasa a sipka.
Jedine, co mi vadilo je to, ze Kiox si pri opusteni trasy hned dorata novu cast trasy. Bez varovania, ze som povodnu trasu opustil. Ani novy usek neoznaci napr cervenou. Ako klasicka autonavigacia....
Preratanie je sice super, ale moze to byt problem v pripade dakeho preteku podla predom stanovenej trasy, kedze bez upozornenia a s okamzitym preratanim trasy si clovek ani nevsimne, ze opustil naplanovane GPX
Mne to vcera neblikalo, neupozornilo.
Kiox pre Bosch Performance Line CX
Najnovsi fw
A trasu nepreplanuje ku konecnemu bodu, ale k najblizsej krizovatke povodnej trasy.
Prosim, daj link na video, kde ukazuje, ze to blika/upozornuje. Diiiik