Diskusia je primarne o tom, ze ak sa
v tejto situacia zlty a cerveny zrazia vo vonkajsom kruhu kruhaca, kto bude vinny. Hlasujem za zlteho.
Tak to by sa urcite muselo riesit pripad od pripadu, ale ja hlasujem za cerveneho - je v menej vyhodnej pozicii a v pripade kolizie by musel presvedcit dopravaka, ze tam islo o subeznu jazdnu, t.j ze v case jeho vstupu do objazdu bolo zlte vozidlo este daleko. V opacnom pripade nemal urcite do krizovatky vstupova - a aj v pripade, ze by zlte vozidlo nesignalizovalo zmenu jazdneho pruhu, stale plati, ze bolo na hlavnej ceste...
Bory aj Triblavina su v pohode, len ked som sa prvy raz stretol s takymto asymetrickym kruhacom, tak ma to zaskocilo. Treba davat pozor na zvysle znacenie, kym sa naucis.
https://goo.gl/maps/3JGby76nsYJTpSqB9https://goo.gl/maps/HWGaVvr3uEAdFEFx5Zaujmavost Triblaviny je, ze od Mekacu sa dostanes na Ivanku len cez ten druhy kruhac (=musis najskor pod dialnicu)
https://goo.gl/maps/ysVnKemDvyXbMWt66Suhlasim, ze tie krizotavky su predvidatelnejsie, ale pri prvom stretnuti to moze byt dost sok. V principe mi na nich vadi len jedna vec = treba naozaj sledovat smerove dopravne znacenie alebo mat kvalitnejsiu navigaciou, ktora sa s tymto vie popisat, kedze klasicke "pouzite 3. vyjazd" tu velmi nepomoaha a na Triblavine vedie k peknej vyhliadkovej jazde
A ta cesta od McDonaldu, to je presne miesto, kde snad vzdy vidim vodicov, ktori to "strihnu" cez 2 pruhy/2 oddelovanie obruvniky asy si usetrili ten zazitok z kruzenia sa ...