Mám nejaké návrhy na zlepšenie eshopu. Napríklad si kúpim rovnaké veci ale napríklad inej farebnej kombinácie. Príde mi výzva na hodnotenie, tak samozrejme popis dám rovnaký pre všetky, keďže farba nemá vplyv na hodnotenie, ale nedá sa to takto odoslať, lebo ide o duplikát. Tak to musím meniť....ale jasné, že ide o duplikát, keď sa jedná o tú istú vec inej farby. To by bolo dobré opraviť. Ďalej napríklad, prečo sa nedajú vkladať veci do košíka bez toho, aby ich bolo treba otvárať? Chcem narýchlo niečo naklikať čo poznám, kde si nechcem čítať popis, ale taká možnosť neexistuje. Dá sa niečo s týmito vecami robiť? Plus by bolo dobré doplniť oveľa viac možností filtrovania do jednotlivých kategórií. Ďakujem za pozornosť. :D
09.08.2023 - 19:07:21
00
dnes som nahodil nové fabricky zapletené koleso kvôli xdr orechu ... nuž a teda mám toto posolstvo: nikdy si nedajte vypletať koleso v MTBIKER servise ... aj predne aj zadné som musel precentrovávať.... ale tak povedal som si, asi mám krivý rám. Nuž rám je v poriadku, toto nové koleso ide krásne stredom. Koniec hlásenia
11.08.2023 - 14:24:30
00
Tak mtbiker nie je jedna one man show dielna. Treba identifikovat vinnika a skusenost dat primarne do ineho vlakna. Btw. Ci je problem v rame zistis hned, ked koleso na skusku nasadis opacne.
11.08.2023 - 14:34:11
01
Palo TT napísal:
Tak mtbiker nie je jedna one man show dielna. Treba identifikovat vinnika a skusenost dat primarne do ineho vlakna. Btw. Ci je problem v rame zistis hned, ked koleso na skusku nasadis opacne.

Skusenost ma taku a je sum a fuk ze mtbiker nie je one man show dielna. Aj ked teda tomu postu od Lapalka uplne celemu az tak nerozumiem.
11.08.2023 - 23:15:13
00
A ja som zas so servisom v Mtbikeri velmi spokojny, vymenili mi loziska expresne behom jedneho dna a hned vecer som siel znovu jazdit :party:
12.08.2023 - 11:41:37
00
Tie vyplety sú asi problém, ja som podobne ako lapalko obdržal z miestneho servisu dielko ktoré potom musel Turbi urobiť nanovo ...
12.08.2023 - 12:50:35
00
lapaloma predpokladam ze koleso nebolo v osi ramu. toto som riesil cez zimu - dopatral som sa k tomu ze 1-2mm su v poriadku (podla mna ani nie a je to pri jazde citit - raz som mal fabricke kolesa na biku a jazdne vlastnosti boli uplne niekde inde) a ze musis hladat cloveka ktory ti vie koleso vypliest a vycentrovat tak ako ma byt. tiez som si dal jedny kolesa vypliest v hradku. vzhladom na cenu co za to chcu som cakal dobru robotu no nepodarilo sa. nechcem moc kritizovat, lebo inde by to dopadlo podobne.
13.08.2023 - 23:56:16
00
Nechcem tu strkat hlavu do piesku, pozrel som si data zo servisu a preberal aj s mechanikom, co to robil. Pletieme, resp. centrujeme tyzdenne desiatky kolies a stava sa, ze to obcasne treba docentrovat po zalozeni do ramu. Objektivne je par pricin, preco to po nahodeni na bike nemusi byt 100%. Aj podla slov mechanika ale neposle zakaznikovi koleso, ktore hadze a je krive. :-(

Ospravedlnujem sa pani vsetkym, ktori nemali servis u nas urobeny na 100%, ak treba nieco fixnut a je to v nasich moznostiach tak to samozrejme dotiahneme.

Aj z tohto feedbacku sa posnazim zlepsit nase sluzby.
14.08.2023 - 00:23:04
02
Nemam na to fotku ako dokaz ale nebolo to 1-2 mm. Kolesa nehadzali :) len boli vypletene mimo osi.

A ano, tiez som to uz zazil a ani tam si uz nedam spravit. Tam v tom druhom som to reklamoval vtedy, dosiel tam a celym bajkom a aj tam mi chlap neveril, ze mi toto odovzdali, ale nakoniec sme sa dohodli.
14.08.2023 - 06:32:49
00
Aj pracovne nastroje treba kalibrovat a vediet ich pouzivat ;)
14.08.2023 - 08:56:31
02
Ahoj, ALF777, na teba som nezareagoval, ale patrilo by sa, lebo su to zaujimave body.
ALF777 napísal:
Mám nejaké návrhy na zlepšenie eshopu. Napríklad si kúpim rovnaké veci ale napríklad inej farebnej kombinácie. Príde mi výzva na hodnotenie, tak samozrejme popis dám rovnaký pre všetky, keďže farba nemá vplyv na hodnotenie, ale nedá sa to takto odoslať, lebo ide o duplikát. Tak to musím meniť....ale jasné, že ide o duplikát, keď sa jedná o tú istú vec inej farby. To by bolo dobré opraviť.

Na toto mame spravene systemove riesenie. Farebne prevedenia toho isteho produkty by mali byt prepojene a mali by vzajomne zdielat svoje hodnotenia. Na toto su v shope tisicky prikladov, ale napriklad to vidno tu: dres cerveny, dres cierny, dres petrolejovy. Tieto dresy su oznacene ako farebne prevedenia toho isteho produktu a navzajom zdielaju mnoho informacii. Tu staci pridat hodnotenie pri jednom z nich a pri dalsich to uz nie je potrebne, a ani mozne.
Zial, zda sa, ze flasku, ktoru si komentoval, zabudli kolegovia takymto sposobom prepojit. Cielom je, aby to bolo vsade, ale vsetky taketo veci, ktore zavadzame na shope, trpia tym, ze je velmi casovo narocne ich spatne aplikovat na existujucu ponuku. K tomuto problemu, tusim, ze sa rozpisem este nizsie.

ALF777 napísal:
Ďalej napríklad, prečo sa nedajú vkladať veci do košíka bez toho, aby ich bolo treba otvárať? Chcem narýchlo niečo naklikať čo poznám, kde si nechcem čítať popis, ale taká možnosť neexistuje. Dá sa niečo s týmito vecami robiť?

Primarne preto, ze je to pre 99 % (obrazne vyjadrenie, okometricky odhad, nie konkretne cislo z kvantitativnej analyzy) navstenikov stranky nepotrebne a zbytocne a pre nich tiez zmatocne, pretoze obrovska vacsina produktov ma viacero roznych prevedeni a nie je z listingu (zoznamu produktov v shope) zrejme, ktore prevedenie sa pokusas zakupit.
Kam tuto funkcionalitu urcite doplnime, a v sucasnosti nemame, aj ked dava zmysel, je zoznam zakupenych produktov tu: https://www.mtbiker.sk/shop/zakupene-produkty

ALF777 napísal:
Plus by bolo dobré doplniť oveľa viac možností filtrovania do jednotlivých kategórií. Ďakujem za pozornosť. :D

S tymto sa da len suhlasit, v idealnom svete by sa vsetky produkty dali filtrovat cez nespocet roznych kriterii, ma to vsak jedno ale, a to je cena.

Je to dost komplexna tema, ale len pre ilustraciu sa rozpisem, co mi do buducna da moznost na tento post odkazat aj v buducnosti. Kazda atribucia, ktoru k produktom pridame, nas zavazuje k tomu, aby sme ju zadali pre kazdy jeden produkt (aj nedostupny), na ktory sa moze vztahovat, pretoze keby sme zadefinovali hodnotu len pre cast produktov, pouzivatelia by si vyfiltrovali dany atribut v shope a ocakavali by, ze vidia vsetky produkty, ktore toto pravidlo splnaju - nebola by to pravda.

Ak teda uz mame v databaze, povedzme, 200 tisic produktov, a my pridame do shopu atribut, ktory je tak vseobecny, ze by sa mohol vztahovat pre vsetky produkty (typicky priklad je farba), tak by niekto mal prejst 200 tisic produktov, a pre kazdy rozhodnut, ci je alebo nie je takej alebo onakej farby. Cisto v teoretickej rovine - keby to niekto mal robit rucne, a jeden produkt by mu trval, povedzme, 15 sekund, trvalo by to jednemu cloveku pol roka klikania. Z nedavnej minulosti spomeniem pridanie farby "strieborna" a "zlata" :| Toto sa, samozrejme, neklikalo pol roka, lebo sme sa divali len na kategorie produktov, kde tato farba moze byt relevantna (stale nam toho kopec mohlo ujst).
Kazdopadne, v praxi sa obvykle o farbe dnes uz nebavime, ale o veciach typu - "pridajme k bicyklom informaciu o razvore v milimetroch". Tu by sme sa bavili o omnoho nizsom pocte produktov (stale vyssie tisicky, lebo bavime sa aj o nedostupnych produktoch), ale zase ide o informaciu, ktoru nie je tak lahke ziskat v porovnani s vizualnym posudenim farby. Toto je dost bezne, ze my aj chceme pridat k produktom nejaky atribut, no zastavime sa na tom, ze nevieme ziadnym sposobom ziskat danu informaciu pre cely sortiment, ktoreho sa atribut tyka. Mozno jeden, dvaja vyrobcovia nejaku informaciu udavaju, a ini uz nie. Ale aj v pripade, ze by sa vsetky tieto informacie dali vzdy dohladat na strankach vyrobcov, ten cas potrebny na upravu jedneho produktu by uz nebol 15 sekund, ale uz sa bavime o minutach, niekedy mozno aj 5, a aj 10 minut, v zavislosti od typu informacie a jej dostupnosti, a "cena" tejto atribucie tymto pre nas moze vyrazne stupat.
V poslednych mesiacoch sme prave k bicyklom doplnali kopec atribucii (material kolies, vidlica pruzinova/vzduchova/pevna atd.), takze mame cerstve skusenosti s tym, kolko "manpower" do toho musi ist.

Vsetky upravy atribucie este pridavaju jeden dolezity zavazok, a to je zavazok do buducna tieto informacie pre produkty udrziavat aktualne a pridavat vzdy vtedy, ked sa produktu z nejakej kategorie tykaju. Toto dlhodobo moze predlzovat zaradovanie produktov do ponuky.

Samozrejme, na niektore atributy sa da riesenie aj naprogramovat a atribuciu riesit skriptom alebo robotom. Ci uz analyzou obrazka, parsovanim dat z internetu, a pod. Tu by vstupny cost bol daleko vyssi, ale long-term cost by odpadol. Rovno napisem, ze v mtbikeri, sme k tomuto pristupu zatial nikdy nedospeli, lebo nam zatial nedaval zmysel pri ziadnej atribucii.
edit po chvili: vlastne ano, teraz som sa opat zamyslel, a mame viacero atribucii automatizovanych. Co mi hned pripomina, ze typickym downside je, ze to prinasa aj chybovost:D

Takze tolko narychlo k negativam, ktore teda zavisia od toho, na kolko produktov sa atribut da aplikovat, ako lahke/narocne je atribuovat tieto vlastnosti produktom, ci vobec je mozne tuto informaciu ziskat, a ci uz pripadne chodi automaticky v datach od dodavatelov.

Co sa tyka pozitiv, tie su takisto rozne, lebo rozne atributy su v roznej miere uzitocne, v roznej miere vo vysledku rozhodnu o nakupe, a kriticky aj pre rozne velke skupiny zakaznikov.

Co tymto chcem primarne povedat je, ze si musime dobre vyberat. Je to trade-off, a snazime sa zbierat inputy od zakaznikov, pripadne analyzy vyhladavanosti a zvazit cost vs benefit. Aj tu v tejto teme nam konkretne tipy na atribuciu produktov prichadzaju, a snazime sa ich zvazit. My sme za toto velmi vdacni, lebo nam polahky mozu naozaj dolezite informacie o produktoch chybat, a vdaka mtbiker komunite mame nasobne viac oci, ktore sa na produkty pozeraju.
Uz sme aj na zaklade tunajsieho feedbacku atribuciu doplnali. Ale musi byt trochu konkretnejsia. Takze aj do buducna, ak ti nieco chyba, daj vediet konkretne pri akych produktoch a aky typ informacie a my si to zvazime. Ale nenapis "geometria ramov bicyklov" :x , to nam chodi casto, vieme o tom, a tam prave ten cost a dostupnost informacii, to este bude oriesok, ale long-term to chceme.
15.08.2023 - 19:06:23
38
Rachela Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Chápem. ;) Na tie filtre natrafím keď niečo hľadám, tak si už teraz nespomeniem, ale keď na niečo zase natrafím, tak si to zapíšem a aj zozbieram zase nejaké postrehy, tak to sem prihodím. Som rád, že sa tým niekto zaoberá. ;)
15.08.2023 - 19:48:52
00
Pridam moju skusenost s predposlednou objednavkou, ktora inak prisla o 3 dni skor ako mala :y: . Uz sa mi parkrat stalo, ze mi od vas prisla vacsia krabica, ako by som cakal (lebo vacsinou si po nu idem na bicykli a davam ju do kosika), ale vcera to bol extrem :D Objednal som si drziak bicykla, blatnicek a retaz do Alzaboxu. Hovorim, ked to mozem dat do Alzaboxu tak super.

No ale sledujem tracking a tam zrazu, ze zasielka presmerovana do nejakeho rychleho obcerstvenia dost daleko, lebo v oblasti, kde byvam ma Balikovo vydajne miesto len Alzabox, ina pobocka tu nie je. Tak asi bol Alzabox plny. Mal som tam cestu autom, tak som neriesil. Prisiel som do pobocky a ked zacala pani zo skladu tahat krabicu od DT Swiss kolies, tak mi bolo jasne, preco to neslo do Alzaboxu :D Lenze v tej mega krabici bola dalsia krabica s tym drziakom :D , blatnicek a retaz tam boli tiez. Velka krabica bola dost ponicena (tym, ze v nej lietala ta s drziakom), ale bolo tam vsetko. Nie je mi jasne, preco to "balic" nezabalil vsetko do tej krabice od drziaka, v pohode by sa to tam voslo a hlavne by sa vosla do Alzaboxu.

Inak objednavam stale, vsetko je super, vyber,rychlost, cena a dostupnost, ale velkost krabic niekedy prekvapi :)
15.08.2023 - 20:35:38
00
Sesulak ja zase opacne - ked niekedy vidim co mam nahadzane v kosiku a davam to ako jednu objednavku, lutujem toho kto to bude balit :lol: niekedy musis byt v tej cinnosti velmi kreativny (majster tetris), tak asi ked balili tvoju, nebola prave sila :-)
15.08.2023 - 22:09:54
00
toto je pekna haluz :D palice take dlhe ze sa nezmestia do jednej skladovej karty :)

Prílohy:

MTBIKER Eshop haluz.jpg
MTBIKER Eshop haluz.jpg 120.85 KiB thumb_up0thumb_down

16.08.2023 - 08:20:53
210
keyboard_arrow_up