Rozrezanie maxxisu je tusim celkom taka beznejsia vec
15.02.2024 - 11:24:16
00
Ktosi to tu písal ,že Dissector nebrzdi,neveril som ,kúpil som a fakt nebrzdi😄Až je ho škoda na hentaky enduro rafik.
15.02.2024 - 11:24:30
00
Schwalbe Racing Ralph Evo Super Ground 29x2.25" Addix Speed

miestny eshop, ako aj vyrobca, uvadza hmotnost 655g
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/schwalbe-racing-ralph-29x225-superground-snakeskin-tle-plast-kevlar-p118247.html
https://www.schwalbe.com/en/Racing-Ralph-11654049.01https://www.schwalbe.com/en/Racing-Ralph-11654049.01
R2-bike navazil 720g
https://r2-bike.com/SCHWALBE-Tire-Racing-Ralph-29-x-225-Super-Ground-ADDIX-Speed-EVO-SnakeSkin-TLE

ja som navazil 673g ... asi ho teda vracat nebudem :)
btw u mna ma akykolvek plast nad 699g zakaz vstupu do domu :?:

Prílohy:

racing ralph.jpg
racing ralph.jpg 164.79 KiB 1 thumb_up0thumb_down

15.02.2024 - 13:13:14
02
martinsulovsky napísal:
Rozrezanie maxxisu je tusim celkom taka beznejsia vec

EXO a EXO+ je prakticky plášte bez ochrany a rozrezať sa dá ostrejším pohľadom... Taky DD už je výrazne ťažšie rozrezat.
15.02.2024 - 13:25:40
01
ja som na capre odtrhol päťku od zbytka pneu 2x za sezónu . dhr2 exo+ v detskom bajkparku v klopke. schwalbe som nemal nikdy ani len defekt potrebujuci knot.tento rok pôjde big bety gravity a bude pokoj.
15.02.2024 - 14:51:03
00
DI2F4Y napísal:
Schwalbe BigBetty 29x2.4 SuperTrail Soft - 1252g
Schwalbe MagicMary 29x2.4 SuperTrail Soft - 1092g

Na ich webe je to popisane, ma-ma dopredu bi-be dozadu.
Ten dezen ( l l l l l l l ) typu je mysleny dozadu, a jednotlive roztrusene knoby su na predok.
Mam oranzovy ha-da trakcia super, modry wi-wi dozadu aby ma slak netrafil hore kopcom.
ja vsak nejazdim moc technicke veci
15.02.2024 - 17:47:51
00
Maxxis Aspen 29x2,4", EXO, TR, WT, dual compound, 120 TPI - 753 g (z miestneho shopu zo zliav Maxxis)

Prílohy:

Maxxis_Aspen_29x2,4_EXO_TR_WT.jpg
Maxxis_Aspen_29x2,4_EXO_TR_WT.jpg 226.51 KiB thumb_up0thumb_down

21.02.2024 - 08:08:38
03
Trochu abdejt od Matuša kolieska SONIC 35 náboje DT 350tky komplet kolesa + pasky a ventily 1380g :) vnutro 30mm vonkajšok 35mm.

Prílohy:

Messenger_creation_a29d24c0-7e4a-4c1e-9291-781ae6fd6d1d.jpeg
Messenger_creation_a29d24c0-7e4a-4c1e-9291-781ae6fd6d1d.jpeg 224.59 KiB thumb_up0thumb_down

22.02.2024 - 20:30:07
010
Time attack

Prílohy:

IMG_20240302_094111.jpg
IMG_20240302_094111.jpg 195.6 KiB thumb_up0thumb_down

02.03.2024 - 15:43:20
00
Tufo XC11 TR 29x2.25 - 680g - 59mm (i30mm-2bar)

Prílohy:

20240229_171143.jpg
20240229_171143.jpg 197.54 KiB thumb_up0thumb_down

02.03.2024 - 21:37:20
02
Moja skúsenosť je, že váha kolies na charakteristiku jazdy vplyv má, ťažšie koleso udržiava lepšie zotrvačnosť, ľahšie zase lepšie zrýchľuje, pri jazde ale jedna vlastnosť kompenzuje druhú, aby si to pocítil musí byť váhový rozdiel aspoň (v mojom prípade 90kg, 186cm) set kolies cca 300g (samozrejme treba porovnávať kolesá s rovnakou šírkou rafiku a rovnakými plášťami (aj rovnaký dezén a rozmer) rozdiel však cítiť iba v kopci v prospech ľahších, na rovinách zase opačne mám lepší pocit pri vyššej zotrvačnosti kolesa z ťažších (pri rozdiely 300g). Je to ale aj zvykom.. Jednoducho dôležitejší je zvyk na priebeh & charaker kolies ako ich minimálny váhový rozdiel. A určite podstatnejši rozdiel vnímam pri šírke ráfikov a plášťov a dezéne ako pri samotnej váhe kolies. Ale aj váha kolies má svoje hranice.. Pokiaľ niekto jazdí "ťažké šmejdy" s váhou 2600-3000g a viac tak koleso síce môže dobre držať zotrvačnosť, ale jeho akcelerácia je tak tragická, že v kopcoch tento rozdiel zásadne pocíti. Ak aj niekto nejazdí profi, ale iba hobby tak určite odporúčam investíciu do lepších kolies, ale určite to netreba hrotiť. Kolesá na xc s váhou v rozsahu 1700-2200g budú úplne v pohode stačiť bežnému jazdcovi. A zamerať sa na šírku ráfiku / plášťu a dezén..
03.03.2024 - 23:52:27
00
jeho akcelerácia je tak tragická, že v kopcoch tento rozdiel zásadne pocíti

Akceleracia je rozbeh...v kopci sa neda ist plynulo? A pri plynulej jzade v kopci nie je citit taku vahu?
04.03.2024 - 00:32:00
00
DI2F4Y napísal:
Tufo XC11 TR 29x2.25 - 680g - 59mm (i30mm-2bar)

Mám ten isty plašť aj v predu aj v zadu a pri tlaku 1.8bar ma plašť 61mm aj neake drobne taže tipujem že sa ti to roztiahne.
A to je nový plašť este sa roztiahne . Keď som ho nahodil v ten deň mal iba 59mm ako tvoj o 2dni 61mm:)
04.03.2024 - 05:37:09
00
martinsulovsky napísal:
jeho akcelerácia je tak tragická, že v kopcoch tento rozdiel zásadne pocíti

Akceleracia je rozbeh...v kopci sa neda ist plynulo? A pri plynulej jzade v kopci nie je citit taku vahu?


V kopci ideš plynulo len pocitovo, aj udržanej kadencii máš pri určitých polohách kľuk mŕtvy bod. Preto zrejme vymysleli oval. Každopádne kolesá stále roztáčaš, pri jednotlivých zošliapnutiach majú tendenciu spomalovania, ide aj o techniku šlipania silové / kadenčné, ale ich váhu v kopci musíš cítiť. Ako váhu bicykla tak aj kolies. Preženiem to, ale je rozdiel tlačiť do kopca plný furik a prázdny aj keby chodiš plynulo...
04.03.2024 - 07:08:02
00
Kazdy je iny, niekto neciti ze ma rozdielnu dlzku kluk, iny neciti ze sedi o cm nizsie/vyssie. Mne staci pohnut sedlovku o 2mm a viem o tom. Roznako citim rozdielnu hmotnost kolies ktore mam a nie je medzi nimi rozdiel 300g. Mozno si to clovek len nahovara ale za tie roky sa mi to zatial vzdy potvrdilo.
04.03.2024 - 07:40:13
02
keyboard_arrow_up